امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

الحاقیه پست قبلی

1393/9/3 10:31
552 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

 نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی


                  میان این دو گمم ...خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن . . .

          3.gif

سلام دوستان

توضیح در مورد عنوان پست قبلی و ناراحتی و تعجب دوستان عزیزم

با توجه به عنوان پست قبلی و مخصوصا کلمه ... شاید قسمت آخر بعضی از دوستان پرسیدن که چرا قسمت آخر ؟؟متفکر

                           104.gif  

تو این روز های آخر پائیز زیبا و دلنشین میخواستم به عرض برسونم که چون پست امیرعلی و ا ختراع کلماتش رو تو چند بخش آورده بودم و از اونجائیکه گل پسرم دیگه اکثر کلمات  جملاتش رو درست و کامل میگه فکر کردم سلسله پست امیرعلی و اختراع کلمات شاید  دیگه به آخرش رسیده باشه. و تصمیم داشتم کلماتی که بعدا یاد م میاد و یا اختراع میشه رو به همین پست اضافه کنم که امروز این کارو کردم.

البته اگه با این کارخاطر بعضی از دوستان بهتر  از گلم ر و پریشان کردم شرمنده ام..خجالت

3.gif

خانه ی دوست کجاست؟
در فلق بود که پرسید سوار
اسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید
وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت
نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا سبز از تر است
ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است
می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ،سربه در می ارد
پس به سمت گل تنهایی می پیچی
دو قدم مانده به گل
پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی
وترا ترسی شفاف فرا می گیرد
در صمیمیت سیال فضا
، خش خشی می شنوی
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور
واز او می پرسی
خانه ی دوست کجاست؟

                             

104.gif  

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان علی
3 آذر 93 11:22
سلام مریم جون فدات بشم اخه والا ما اولش که اسم پست وخوندیم گمان بردیم دیگه دوسم نداری.دیگه دوسم نداری...منو تنها نزاری ولی بعد اومدم توضیحاتت وخوندم دیدم نه بابا عاشقمی عاشقمی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم قربونت برم که اینقدر مهربونی و به من لطف داری آره عزیزم هاشقتم هوارتا
مامان علی
3 آذر 93 11:33
ای جیگرشو بگردم با این اختراع کلمات خوشکلش حفظ واستتر وچو گفتیش بجای من لپش بگیر یانیشکونش بگیر وماچش کن اساسی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم خاله جون ماچش میکنم اسااااااااسی
مامان علی
3 آذر 93 12:15
مریم جون مرسی بخاطر حرفهای قشنگت ویاداوریت بابت وظیفمون وحضورمون تو زندگی بچه ها کاملا درست میگی.بخصوص شما مامانای شاغل خیلی بیشتر قدر دقایق حضور کنار بچه هارو میدونین اما میدونی من یکجورایی خسته روحی وجسمی شدم به معنای درست قاطیمبرامون دعاکن خیلی دوستون دارم خیلی خوشحالم که اینجا دوستان گلی دارم که بهم تسلی میدن وخیلی چیزا ازت یاد گرفتم قربونت بشم امیر علی نازم وببوس
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم گلم خوشحالم که تونستم با حرفام آرومت کنم ولی خب شاغل بودن هم سختیهای خاص خودشو داره اینکه باید بچه رو تنها بذاری ، پیش کی بذاری؟ چه طور تربیت بشه مریضه و یا امروز دوست داره پیشش بمونی ..و و و همچنین خستگیهای بعد از کار ...ما مجبوریم دو شیفت کار کنیم صبح ها محل کارو بعد از ظهرها هم خونه ولی خب شکر خدا من راضیم خودمو وفق دادم و سعی میکنم اون خلاء رو برای پسرم پرکنم... شما هم باید سعی کنی به جنبه های خوب زندگی نگاه کنی .. نگاهتو عوض کن.
مامان علی
3 آذر 93 13:22
پ خ خانمی
مامان روژینا
4 آذر 93 9:35
وای چه جالبولی خاله جون من از اولش منظورتو فهمیده بودم! چرا عایا؟!!!!!!قربون اون حرف زدن و اختراع کلماتشفرصت کردی بیا نی نی گپ مریم جون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
میدونم عزیزم یه سری از دوستان فکرکرده بودن که دیگه نمیخوام وبم رو دنبال کنم. خدا نکنه عزیزم اومدم ولی چرا نموندی تا من بیام
مامان فاطمه سادات
4 آذر 93 18:08
گلپسرمون شیریییییییییییییییییییییییین زبونهههههههههههههههههههه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ما اینیم دیگهههه