امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

ماهگرد سی و چهارم- دو سال و 10 ماه

1393/9/15 11:41
590 بازدید
اشتراک گذاری

رسيده‌ام به خدايی كه اقتباسي نيست
شريعتي كه در آن حكم‌ها قياسي نيست
خدا كسي است كه بايد به ديدنش برويم
خدا كسي كه از آن سخت مي‌هراسي نيست
....

بنام خدا                                                                         

چقدر مهربانتر شدی عزیزم

بزرگتر و مهربانتر و زیباتر و دوست داشتنی تر از قبل

صحبتهای قشنگت آرام جان من شده و مهربانیهایت گاهی وقتها نگرانم میکند. درست مثل پدرت.

اندک سالی می شود که از وجود مهربان و صبور پدرت در کنار خودم خداوند را شاکر بوده و هستم و اما  اینک پسر کوچک مهربان دو سال و 10 ماهه ای دارم که  با شباهت ظاهری  بی شبهه به پدر درلطف و صداقت و مهربانی و آرامش پشت گرمی دیگری را به من هدیه می دهد.                                            

برای هر اخمی از درد یا ناراحتی  درچهره مان  نسخه آب و خواب و زمان تجویز می کند ...

آب بخوری خوب میشی مامان جونی ...بخوابی حالت خوب میشه باباجونم ....زود زود خوب میشم مامانم ..  ببخشید که اذیتت کردم باباجون ..

این مال بابا ..این مال مامان  ..این هم مال خودم ...

و به این ترتیب همه اموالت را بین ما تقسیم می کنی .و من مشعوف و شاد و شکرگذار از این همه خوشبختی  ....

پسرم .. خوب باش مهربان باش دلسووووز  باش ولی ...

مراقب باش

مهربانی حدی دارد..  مرزها را بشناس

انسانها را ببین و مهربانی کن

شخصیتها را بشناس و دلسوزی کن ...

آرام جانم ..

اجازه نده از لطف و محبت بی دریغت استفاده سوء شود....

 بعضیها مهربانی را وظیفه میدانند و محبت را سادگی .

امر به معروف را ریا و صداقت را خیانت می پندارند.

پس گوش باش و هوشدار که بعضی دیگر از لطف و ملاحت و شیرنی و صفایت نردبانی برای خود نسازند ..که اگر به بلندای تو دست یافتند نردبان را رها خواهند ساخت...

عزیزم ..امیدم

اگر بودیم و چشمهایمان سرو بلند بالای قامتت را به چشم دید که خود  راه و رسم و رموز زندگی را برتو باز خواهیم گفت و اگر نه خود زندگی را تفسیرکن ..فکر کن ... تمرکز کن و راه درست را انتخاب کن که این راه هیچگاه به ترکستان نخواهد رفت..

عشق مادر

دعای هر پدرومادری برای فرزندش اول  سلامتی دوم سلامتی سوم  سلامتی  و بعد ..شادی ..موفقیت ..خوشبختی ...کمال و ... است و من و پدرت از این حیث مستثنی نیستیم

پس سالم باش سالم بمان و سلامت و شاد و موفق  زندگی کن ..

دوستت داریم همه زندگیمان.

                                 سی و چهار ماهگیت زیباو مبارک

 

 

عکسها در ادامه مطلب...

   کپی برابر اصل ...منم که بوووووووووووووق

نمای پائیز هفت رنگ از یک جنگل زیباو لطیف - جاده ماسوله آبان 1393

و یه پسر خوش خنده مهربون

 

مگه سرسره رو اینجوری هم میشد رفت بالا ؟؟؟؟؟؟تعجب تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ..شاکی

تو که چشمات خیلی قشنگـــــــــــــــه ...       البته رنگش هم  فتو شاپــــــــــــــــــــه خندونک                         

آجی مطهره این عکسو با تبلت خودش چشم سبز کرد. و در کمال ناباوری اومد و گفت خاله ببین شبیه کی شده ..من وقتی دیدم در نگاه اول خشکم زد ...گفتم واااای چقدر شبیه مادر بزرگ پدریش شده ..اتفاقا هر کی هم که مبینه این حرفو میزنه..... هرچی خاک اون خدا بیامرزه عمر تو باشه پسرم ولی بشدت تو این عکس شبیه مادر بزرگت شدی ...چون بابایی هم شبیه مادرش بود .

حالا که صحبت اون خدا بیامرز شد بزار یه خاطره واست تعریف کنم ..

فکر میکنم دو یا سه ماهه بودی که یه روز رفتیم خونشون ..اون بنده خدا مریض بود و تو رختخواب بستری بود . به محض اینکه شما رو دید و بغل کرد ،  عین جمله ای که گفت این بود :  "رشت دکتوران منه "..  یعنی شبیه دکترای رشته ...  روحش شاد.

نمیدونم چرا این حرفو زد ... ولی ما اینو به فال نیک می گیریم و تمام تلاشمون رو جهت موفقیتت در هر زمینه ای که خودت توانایی و علاقه اش رو داری  بکار می بندیم.

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (6)

نظرات (19)

مهدیه
15 آذر 93 11:48
جاااااان عکس آخری خیلی ملوسه!! ماشاالله پدر و پسر کلی به هم شباهت دارن! مثل دختر من و باباش که شباهت زیادشون باعث شده به فکر بیفتم یکی دیگه باید بیارم که شبیه خودم بشه این قدر دلم نسوزه!!! والللللللللا!! راستی فاطمه ی منم همین مدلی از سرسره میره بالا!!
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی مهدیه جان دلمون که می سوزه ولی اگه دومی هم مثل باباش شد چیییییییییییی ؟
مامان علی
15 آذر 93 14:38
هاییییییییییییییی قلبون دوستم بشم که حسودیش شده ولی به نظر من که شبیه خودتم هست -----------------------------------------الهی من فدای این پسر مهربون وباگذشت بشم من که از الان مامانش نگران ایندست که واقعا هم حق داره مردمان ما ضرب المثل نیکی که از حدبگذرد نادان گمان بد کند درموردشون صادقه وهر چقدر بی چشم داشت تر محبت کنی خاله جان پررررررروترررررمیشن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
وااااای جدی میگی زهرا جان مهربان شما هم به لیست دوستایی که گفتن امیر علی به خودت هم شبیه اضافه شدید تا برای همیشه در قلبم ماندگار باشد... البته انگشت شمارنااا ولی خب دیگه این هم یه مزه ای داره..
مامان علی
15 آذر 93 14:41
ایشالله که هستی عزیزم ودومادی نبیره ات ومیبینی عزیزجان امید به خدا همیشه سلامت باشی وخودت وپدرش راه وچاه ونشونش بدین که هیچکس دلسوزتر از مادر نیست وبایدم من ودعوت کنیا من خیلی میدوستم عروسی نبیره برم...بووووخووودا.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم مااااادر. نبیره چی چیه نن جون ..ما تو فکر برتر از اینهاییم ..راستی بعد نبیره چیچی داره ه ه ؟؟؟؟ هاااااااااااا نن جون یوخده بلند تر بوگو نمیشنفم ...هاااااا چی گفتیییییی؟
مامان علی
15 آذر 93 14:43
ای جونم با اون خنده نانازش تنت سلامت باشه امیرعلی گلی من -------------------------------- میگم فکر کنم فوتبال بچم امیر علی خیلی عالیه که باباش از ترسش چنان جدی بازی میکنه ها --------------------------------- فدات بشم الان داری چی اون بالا شیکار میکنی ؟مویوووووم مخام خوووووو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم راستش خاله جون ریا نباشه ریا نباشه فوتبالمون بدک نی ولی بابای مهربانمان هم مارو ترغیب میکنه و از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون اگه توپ نداشه باشم بنده خدا باید برگرده و از خونه بیاره و یا یه مغاز ه ای چیزی پیدا کنه و یکی بخره...
مامان علی
15 آذر 93 14:47
خوش به حالتون هوا اینقدر خوبه وبدون شال وکلاه و....میتونین برین بیرون میدونی مریم اینجور بالا رفتن یک فاز دیگه ای داره خو علی تابستونی بلد نبود ازپله بره بالا یعنیا من میترسیدم ولی از پایین باکمک من میرفت دوست خوبم ایشالله سالها زنده باشین وسایتون رو سر امیر علی گلی ومن بیام عکسها ومتنهای قشنگتون وببینم خدا امیرعلی جونم وحفظ کنه وبه پاکی قلب مهربونش یک جفت خوب نصیبش کنه فدات بشم که اینقدر قشنگ وناناز ومهربونی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
راستش اون روز هوا خیلی اتفاقی خوببود و ما استفاده کردیم ..الان خیلی سرده و نمیشه رفت بیرون ممنونم دوست خوبم ..شما به من لطف داری گل مهربون. برای دعای قشنگتون هم آمین می گم واقعا داشتن یه عروس ویا یه داماد خوب نعمتیه ...مثل اینکه یه بچه خوب داشته باشی .. من هم برای علی عزیزم آرزوی خوشبختی دارم.
مامان علی
15 آذر 93 14:48
این عکس اخریه خیلی قشنگ وبانمک وخواستنی البته بدون فوتو شاپم همینطور خواستنیه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره منم دوسش دارم خواهر زاده ام تو این عکس چشماشو سبز کرد و گفت خاله ببین چقدر شبیه مادربزرگش شده ..خدا بیامرزه روحش شاد هرچی خاک اون خدا بیامرزه عمر امیرعلی باشه ولی بشدت شبیهش شده.
مامان لیلا
16 آذر 93 8:40
اي جانم چقدر شبيه باباش شده . خدا اين پدر و پسر مهربون و دلسوز رو واستون نگه داره
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم خاله جونی عزیز...
مامان کارن( رزیتا )
16 آذر 93 11:14
خیلی شبیهن پدر و پسر خدا سلامتی بده به دوتاشون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
موچچچچکرم خاله جون
مامان کارن( رزیتا )
16 آذر 93 11:15
سی و چهار ماهگیت مبارک گل پسر
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان کارن( رزیتا )
16 آذر 93 11:19
ایشالا پزشکی امیر علی جونو ببینی مامانی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم رزیتا جون ..ولی پسرم که می گه می خوام فوتبالیست بشم.
مامان کارن( رزیتا )
16 آذر 93 11:19
دختر بود رو دستت نمی موند مامانی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چی بگم وا...
مامان علی
16 آذر 93 11:28
سلام مجدد ها اومده بیدم جووواب کامنتت وبدم خواهرجان من اینترنت خونه. ندارم یعنی تلفنمون وقطعیدن بخاطر بدهی مستاجرقبلی!خوب اینجور با گوشی وتب نمیشه هربار دوستان کامنت بدم بیام تایید کنم میترسم سر وقت نتونم بعد دوستان ناخت بشن! و....واسه همین رو این حالت گذاشتم عزیزم واینکه من دهوا نکن گناه دالم خووووووو دلم میخاست یکم تحویلم بگیرن ولی خودم رفتم خودم تحویل گرفتم!یک چیزایی واسه خودم گرفتم! اون غلط غلوطای املایی هم عمدا وواسه نمک کار گذاشتم دیگه آباجی جان! فدای مهربونیت بشم من بوخودا حرفم نی آمد. بعدش یهو اووووومد
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ای جان آقا اصلا ما تسلیم ...قبولههههههههه.. عزیزم منم فهمیدم گاهی وقتها لازمه خودمون خودمنو تحویل بگیریم کار خوبی کردی...
مامان علی
16 آذر 93 12:04
سلام مجدد ها اومده بیدم جووواب کامنتت وبدم خواهرجان من اینترنت خونه. ندارم یعنی تلفنمون وقطعیدن بخاطر بدهی مستاجرقبلی!خوب اینجور با گوشی وتب نمیشه هربار دوستان کامنت بدم بیام تایید کنم میترسم سر وقت نتونم بعد دوستان ناخت بشن! و....واسه همین رو این حالت گذاشتم عزیزم واینکه من دهوا نکن گناه دالم خووووووو دلم میخاست یکم تحویلم بگیرن ولی خودم رفتم خودم تحویل گرفتم!یک چیزایی واسه خودم گرفتم! اون غلط غلوطای املایی هم عمدا وواسه نمک کار گذاشتم دیگه آباجی جان! فدای مهربونیت بشم من بوخودا حرفم نی آمد. بعدش یهو اووووومد
مامان الهام
16 آذر 93 20:58
سلام مریم جونم.ممنون از حضورتون تو وب گل پسری/ عزیزه دلم برید تو همون قسمتی که سن امیرعلی جون رو زدید {مدیریت وبلاگ/سن شمار و متولدین امروز/}پایین صفحه نی نی جدید داخلش بشید تاریخ تولده هر کسی رو که میخایید رو بزنید و اونم خودش دقیق سن تون رو نشون میده/ فداتون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم ممنون از راهنمائیت گل پسرو ببوس..
مامان نازنین زهرا
17 آذر 93 0:40
سلام بر مادر آینده نگر ودوراندیش... آبجی مانیز در ردیف مادرهایی هستیم که نقش دستگاه پلی کپی را ایفا کردیم ..ولی انگاری جدیدا دارن میگن کمکی داره دل منم به دست میاره .... بله امیر علی جون در محبت هم اسراف خوب نیست ولی ...گوشتو بیار نزدیک خاله ...مامانت نشنوه...محبت به قاعده کن ولی بی منت....
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم خاله جونی ..خیالتون راحت مامانم نشنید..
سمانه مامان بهداد
18 آذر 93 7:15
کپی برابر اصل است پسر کو ندارد نشان از پدر، تو بيگانه خوانش نخوانش پسر. سلام، خوبين؟ اميدوارم ساليان سال سايه ی مهربون و دوست داشتنی پدر و مادری چون شما بالای سر دونه برفی گل مستدام باشه و درسهای زيادی از شما ياد بگيره. به امير علی گل.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
واااااااقعا ممنون و متشکرم عزیزم
مامان ریحانه
18 آذر 93 11:27
سی چهار ماهگیت هزاران بار مبارک عشقم آخی مریم جون چه نصیحت مادرانه دلنشینی بودامیدوارم همه بچه ها سعادتمند باشنقربون پسملی نازو دوست داشتنی و مهربون خودم بشمخلاصه تکلیف مارو روشن نکردی خاله جون می خوای چه کاره بشی؟ دکتر....فوتبالیست.... هزار تا بوس واسه دونه برفی خودم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
به به ببین کی اینجاست ؟؟؟ ریحانه خانم دلمون تنگیده بود واست کجایی؟ ممنونم گلم . خوشحالم که خوشت اومد. راستش خاله جون خودم هنوز تصمیم نگرفتم ...آخه زووووووده
ابجی سجا
18 آذر 93 14:04
کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون که سر زدی گلم.
محبوب
25 دی 93 9:53
سلااااااااااام خوبي عزيزم وااااااااااااااي خيلي پسر نازي داري ماشاءالله هزار ماشاءالله يه سال از پسر من بزرگتره گل پسرتون ايشالله که براي هم دوستاي خوبي باشن موافقي تبادل لينک داشته باشيم؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم چشماتون ناز میبینه خاله جونی . امیدوارم. بله گلم حتما لینکتون کردم