امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

خبرهای خوب عروسی

1393/9/19 11:34
618 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند مهربان

 

هنوز چند وقتی از صحبت قرار نامزدی آجی  فاطمه (دختر خاله معصوم) و بعدش هم آجی ندا (دختر دایی عباس  ) نگذشته بود که صحبت زن گرفتن داداش نیما (پسر دایی کوچیکه ) بر سر زبونها افتاد.

گرچه  خوردن شیرینی نامزدی عروس خانوما یه یک ماهی طول می کشه ولی مثل اینکه این برادر زاده محترم من می خواد شیرینی تنها عروس خاندان ما رو زودتر به خوردمون بدهخندونک

شب خواستگاریش واقعا لذت بخش بود . آخه برادرها و خواهرهام که از من بزرگتر ند خیلی زودتراز من ازدواج کرده بودن و من مراسم عقد و عروسیشون رو به یاد ندارم.

ولی اون شب گرچه تو مراسم خواستگاری نبودم ولی چنان ذوقی برای آوردن عروس جدید به خونواده مون داشتم که انگار دارم خودم عروس میارم.

از آروم کردن جو خونه دایی و استفاده از روشهای کنترل استرس  و ... بگیر تا دود کردن اسپند و عمه خانم بازی درآوردن ..خستهچشمک   اوووووو چه حال داد..احساس غرور و بزرگی بهم دست میداد و خوشم میومد..عینک 

نمبدونی عزیزجون و بابابزرگ جون چه ذوقی داشتن و چه تیپی زده بودن واسه خواستگاری نوه شون.. بوسبوسبوس همش می گفتن ما که خواستگاری امیرعلی رو نمیتونیم ببینیم ..امیرعلی تو کی می ری خواستگاری ... و شما هم همش میگفتی الان ژووده ژوده...

بغل خدا عمرتون بده قربونتون برم.محبت

چون بعد از عروسی همین دایی کوچیکه که الان داره میشه پدرداماد دیگه هر جشن و عروسی که بود واسه دخترهای خونواده بود و همیشه دخترها مونو شوهر میدادیم ولی اینبار هم داریم عروس میاریم .. و هم اینکه داداش نیما تنها پسر خونواده است و همه مون  خیلی دوسش داریم.

خیلی خوبه مگه نه..؟

بنا بر این انشاءا... عید عروسی داریم به وفور ..

دختر خانومای ما که بله رو دادن و خریدها شون رو هم کردن و ok شده..

مونده صدیقه خانم  ابرو کمون قد بلند تک عروس خاندان ... که اون هم 50 درصدش ok هست ولی 50  درصد بقیه اش هم انشاءا... بعد ماه صفر ok میشه... بگید انشاءا....

تاز ه عروسی هانیه دختر پسرخاله من هم هست و  جدیدا هم سرو صداهایی پیرامون نامزد کردن  پسر خاله من که همسن و سال نیما ست  (الیاس )  هم به گوش میرسه ...

بابا یکی یکی نه

یه خورده به فکر ما هم باشید خب ..

راستی من چی  بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....متفکر گریهبدبو

و این داستان ادامه دارد...

پسندها (7)

نظرات (27)

جشنـواه پاییزه و زمسـتانه 93
19 آذر 93 11:56
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن اين جشـنواره دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...
ابجی سجا
19 آذر 93 14:35
قشنگى دلتنگی اینه که هر جا دلش بخواد سرک می کشه این لحظه قسمت تو بود …
مامان علی
19 آذر 93 19:04
اوع اوع ببین چه خبره مبارکا باشه خانم همشون به پای هم پیرشن وخوشبخت خیلی حال میده تو عروسی خواهرزاده وبرادرزاده سرحال وجوون باشی وهی قربریزی نه اینکه نه خواهرشوهر میشی ونه......فقط خوشحالی اونم ازنوع خالصانه ماکه اون وقتا نیستیم اگه هم باشیم خیلی پیریم حداقل 30 سال دیگه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ای جان نه عزیزم اون موقع هم یه مزه دیگه ای داره. ولی خوشحالی خالصانه رو خوب اومدی..
مامان علی
19 آذر 93 19:13
پس عیدی بساط بزن وبکوب براهه زمان ماهم همینطوری بود یعنی اول دخی خاله بعد دوتا دخی دایی مامان بعد من بعد بقیه دخی خاله هاو... دیگه حالمون داشت بد میشد هرروز هم ومیدیدیم دیگه خیلیا قر وفر نمیدادن ایشالله که به شما حسابی خوش بگذره میدونی وقت خوبیم هست امیر علی جون حسابی حا میکنه چون تو سنیه که کاملا پایه است
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
انشا ءا... خدا بخواد آره ...امیدوارم تو همه خونه ها شادیو نشاط باشه.
مامان علی
19 آذر 93 19:15
ایشالله مامان بابای مهربونتم صدسال زنده باشن وعروسی امیر علی جون ونوه شم ببینن الهی بندگان خدا خیلی کیف کردن وای یعنی معرکست وقتی ادم ثمره عمرش ومیبینه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره واقعا من که از دیدنشون کیف می کردم .خدا انشاءا... به همه پدرها و مادرها سلامتی و طول عمربده..
مامان علی
19 آذر 93 19:19
میگم امیر علی خاله حالا رودربایستی نکنیا میگم جو گیرشدی بگو تو دلت نگه ندار به جان خودم میریم واست خواستگاری دهه بچه چه خوشمزه هم جواب داده فداش بشم مریم این روزا علی شعرش اینه دختر دختر دختر دختر!!!!!!!!!!!فکر کنم یک خبرایی شده به جان خودم تازه میگه گندن دن وگوشاره میخام چرا تو داری من ندارم میگم توپسری من دخترم میگه بده خوب واسه دختر نمیدون م کی ومیگه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
امون از این پسرها که کوچیک وبزرگشون عین همه و هیچ فرقی نداره. می گم ننه علی جون ..یه آستین براش بالا بزن شاید پسره یکی و زیر سر داره..
سمانه مامان بهداد
20 آذر 93 6:47
ديدم اينجا پر از صدای ساز و دهله پاشدم اومدم مبارکا باشه خيييييييلی. ميگم من که هر وقت اين حرفو ميزنم آبجی خانمم ميگه بيا لباس تن منو بپوش و کلی می خنديم چون خيلی اين داستان تکرار ميشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوش اومدی عزیزم. راستش بابای منهم هروقت صحبت خرید و این جور چیزها میشه میگه : آها اون قبلی رو همه دیدن نههههههه؟
مامان کارن( رزیتا )
20 آذر 93 9:10
به به مبارکا باشه ایشالا که همیشه از این خبرا باشه شمام یه چیزایی می پوشی دیگه نگران اونجاش نباش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آخه عمه خانم و خاله خانم به این اکتیوی باید یه چیز خوب و مناسب بپوشه دیگه ...واااااای برم ببینم چی باید بپوشم.
مامان روژینا
20 آذر 93 9:14
آخی عزیزم ایشالا مبارکااااااااااااااااا باشه این همه عروسی همیشه به شادی و عروسی و خوشی گلم وااای ولی واقعا گل گفتی مریم جون ! حالا چی بپوشیییییییاز الان باید شروع کنی!!!!!!!!!! ایشالا عروسی قند عسلمونبابا مامان دامااااااد خاله قربونش بشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم ریحانه جونم از الان تو هرمغازه ای سرک می کشم تا ببینم چیکار میتونم بکنم.
مامان محمدپارسا
22 آذر 93 15:27
ژود نیست خاله ژود نیست زن بگیر خوشگلم مامان دلش عروس می خواد با خوندن پستت خیلی خیلی خوشحال شدم آخه همش حرف شادی و جشن بود.ایشالاه همیشه شاد باشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوشحالم که خوشحالت کردم عزیزم.
مامان لیلا
23 آذر 93 7:53
ماشالله چه خوبه كه اين همه عروسي دارين بچه هاي من كه هنوز مراسم عروسي نرفتن تا به الان .دو تا دايي دارن كه اونا هم هنوز آستين بالا نزدن.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
انشاءا... زود زود میرن عروسی و زن دایی دار میشن.
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:19
سلااااااااااام مریم جون گلمممممممممممم و گل پسر نازش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام به روی ماهت و ماهان جون ماه.
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:21
وای وای وای چه خبرهای خووووبیییییییییی..اهمه عروسیها مبارکککککککککککککککککک
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیییییییییییییییییییزم.انشاءا.. برا شما پیش بیاد
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:22
ایشالله قسمت امیر علی جونم بشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
وای بگیر منو انشاءا...
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:23
خدا رحم کرد خواهر شوهر نشدی. با این همه فیس و افاده ..عمه ای عمههههههههههههههههه...خودتم که فش عمه و اینا رو در جریانی دیگه.........
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
بله عمه ام ..افتخارم می کنم. بسوزه چشم حسود و بخیل و ...بشمار. فحش هم به جایی نمیرسه نگران نباش
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:27
خیلیی خوبه...صد در صد..عالیهههههههه یه در صدم فک نمیکنیم که از الان داری تمرین عمه بازی درآوردن سر عروس بیچاره رومیکنی..... داعش بیا منو بکش دست مریم بهم برسه بدتر ترم میکشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه گلم از این خبرها نیسا من بی خطر تر از این حرفهام ..آروم ..بی صدا .. تنها .. مهربون ..
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:29
مریمی تو رو خدا دعا کن بخت داداش منم وا شه...طفلی ترشییییییید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
دختر مختر نمی خوای ..داریماااااااا . . . انشاءا.. بخت همه جوونها و علی الخصوص جوان مزبورو منظور باز شود .. انشاءا...
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:30
خخخخخخخخخخخخخ کت شلوار بپوش با پیرهن سفید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
اونقت منو با داماد اشتباه می گیرن کهههههههههههههههههه..نه اینکه من عمه دامادم و شبیه همیم.
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:31
زردش کردی یعنی میخوای زرد رنگ بپوووشیییییییییی؟؟؟نکن دختر خودکشی نکن..این خودکشیههههههههههه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
الهی بگم چی بشی آیسانی ...مردم از خنده.. دختر تو دو کلمه حرف درست و حسابی بلد نیستی بزنی ... نمیدونم ماهانی و بابایی از دستت چی میکشن که همش تو فکر قتل و غارت و خودکشی و داعش و این جور چیزایی ...
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:32
تو اصلا هیچی نمیخواد بپوشی همینجوری قشنگتره
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
فقط این به ذهنم نرسیده بود....بدم نیستاااااااا... بعدش هم یه راست می رم خودمو به داعش معرفی می کنم.
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:32
ولی نه خدایی عمه ها که همیشه دنبالشون حرف درست میشه یه چیزی بپوش همه دهنشون بسته بشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
میبندم براااات نگران نباش عزیزم .. راستی بیا درگوشت یه چیزی بگم لباس مباس داری قرض بدی ..طلاو جواهرات هم اگه بود اشکال نداره ها
مامان بردیا اریایی
26 آذر 93 2:20
وای خدا به روز ما گرفتار شدین که ما امسال فکر کنم یه ده تایی عروسی اقوام رفتیم البته ایشالله که همیشه عروسی باشه و ایشالله عروسی امیر علی جونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
تا باشه از این خبرهاااا.. اره گلم عروسی اقوام و دوستان که همیشه هست ولی عروسی بچه های تو خانواده یه چیز دیگه است..
مامان ساينا
26 آذر 93 12:06
سلام عزيزم ممنون ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شديد شما هم بلينك راستي نظر يادت نره
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم گلم اومدم .
مامان عسل 
26 آذر 93 13:11
به به مریم جون همیشه به شادی عزیزم...منم همیشه بااین مشکل روبه روهستم البته مهلاهم به من اضافه شده خخخ
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
تا باشه از این مشکلات گلم .دختر داشتن همینه دیگه
مامان نازنین زهرا
2 دی 93 12:05
مبارکا باشه .....همیشه به شادی ... هرچی پوشیدین به من هم بگین چون ما هم عروسی داریم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
حتما به اشتراک میذارم.
مامان بابای ضحا
7 دی 93 14:24
سلام امیر علی ها خیلی شیطون میشن همین طور علی ها مثل علی من شلوغ و البته با هوش ب منم سر بزن عزیزم