امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

حلول ماه ربیع الاول

1393/10/3 12:32
500 بازدید
اشتراک گذاری

رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:

هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم .

حلول ماه ربیع الاول بر همه مسلمین خصوصاً شما دوستان مبارک باد .

 

 

در ربيع الاول،اين ماه خجسته، نسيم سحري جان مايه عشق را به گستره خاكيان مي فرستد. جوانه هاي تبسم لب ها را شاداب از طراوت تغزلي ديگر كرده و همگي قدوم نوزادي را كه سبب آفرينش است تبريك مي گويند كه

 

يا محمّد ! به جمع خاكيان دوستدارت خوش آمدي!

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان روژینا
4 دی 93 9:13
امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج حلول ماه ربیع الاول مبارک
مامان ساينا
4 دی 93 14:41
سلام مريم جون خوبين؟؟؟؟؟؟؟امير علي خان خوبن؟؟؟؟؟؟؟عزيزم مطلب گذاشتم اگه بياي خوشحال ميشيم بووووووووووووووس واسه امير علي جونممممممم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم شکر خوبیم. چشم درو واکن اومدم.
مامان علی
4 دی 93 19:03
سلام مریم گلی ربیع برشما هم مبارک الهی سال وماه ها همه بهتون خوش باشه وشاد وسلامت باشین عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون عزیزم و همچنین برای شما.
مامان علی
4 دی 93 19:05
چقدر متن زمستونی که گذااشتی قشنگ ودلنشینه من عاشق زمستون بودم البته الان بخاطر علی زیاد میونم بازمستون خوب نیست ولی قبلا با وجود به شدت سرمایی بودنم عاشق زمستون وتیپش وننه سرما بودم امیر علی عزیزم وببوسش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قابل شما رو نداشت. . وای نگو که منم عشق زمستونم گرچه طاقت سرما رو ندارم ولی فصل سرما رو خیلی خیلی دوست دارم. . چشم شما هم علی ملوس منو ببوسید.
Kosar
25 دی 93 9:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنون چشم گلم حتما