امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

همسرم تولدت مبارک

1393/10/6 12:58
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک عزیزم.

یک بی خیالی  ، یک غافلگیری  ، یک  احساس پاک ، یک  کیک کوچک ، یک یا شاید دو فشفشه ، یک شمع  ، یک دور همی صمیمی  یک کادوی ناقابل ، یک دست و هورا و تولدت مبارک از صمیم قلب ، یک جشن خودمانی و یک آرزوی طول عمرو سلامتی و زندگی پر از اقتدار و افتخار..

این همه ی چیزی بود که در روز تولدت داشتم و توانستم به تو هدیه بدهم

و همه این یکی ها درمقابل :

هزاران بار مهر

هزاران  بار محبت و لبخند

هزاران بار هواخواهی و هواداری و پشت گرمی و تکیه گاه      و..و..و..

 

دوستت دارم ها و بوسیدن های گاه و بی گاه

نازکشیدنها و زمزمه های عاشقانه

 دعاهای خیر و سلامتی 

پرستاری ها و ناز کشیدن های همیشگی

نگرانی ها ،  دلواپسی دیر آمدنها و در راه ماندنهای من

صبر ها و  سکوت ها و ایثارها

 پهن کردن سفره های بی ریای غذا و منتظر ماندنها ....

و در یک کلام مهربانیهای تو

                                                                       هیچ است و هیچ

خدایا شکرت

          مهربانم تولدت مبارک                

                                                                                                                                93/10/04

 

برای دیدن ماجرای تولد برو ادامه مطلب 

ازاونجائیکه دوست دارم هرسال تولد همسرم رو یه مدل جدید برگزار کنم تا تکراری نباشه و تو ذوقش نخوره دو روز پیش یعنی صبح روز تولد بابایی تو راه اداره تصمیم گرفتم یه کار تازه کنم .

و از اونجائیکه 2 سال قبل تولدم افتاده بود روز عید غدیر و ما بواسطه روز مامانم که سیده خونه اونها بودیم و همسر محترم غافلگیرم کرد و یه جشن تولد تپل برام راه انداخت من هم تصمیم گرفتم امسال تلافی کنم و یه جشن تولد تو خونه داداش خودش براش بگیرم.

این بود که هماهنگی های لازم با خواهر شوهر گرامی و  جاری محترم به عمل آمد و نتیجه این شد که جاری عزیز و دوست داشتنی بنده لطف کردند  و ما رو به صرف شام دعوت کردند . حالا هرچی ازمن انکار بود و ازاون اصرار ، تا بالاخره  ازاستراتژی کادوی تولد به برادرشوهرش استفاده کردو گفت شام امشب میشه کادوی تولد من به برادر شوهر عزیزم و این بود که زورش به زور من چربید و ما شام رفتیم خونه برادر شوهر..خوشمزه

مدیونی  اگه فکرکنی  از قبل نقشه داشتمااااااااااا شاکی ..نه واقعا این جزء نقشه نبودخندونک

آجی نیلو (دختر عمه ) وداداش جواد (پسرعمو ) تلفنی هماهنگ کردم و اونها هم که عشق هیجان مو به مو تمام گفته های منو عملی کردن.خندونک

حالا  جیمز باند بازیها  و قایم موشک بازیهای نیلوفر و شهیده (دخترعمو بزرگه ) برای غافلگیر کردن دایی و عمو جونشون  بماند ...قه قههدلغک

من هم که مدیر برنامه و اینهو این مدیر کلا تلفنی همه چیزو رصد میکنم و دستورات لازم ابلاغ میشه همسر محترم هم انگارتو بیهوشی مطلق بود و ازاونجائیکه منو خیلی قبول داره و میدونه هیچ تصمیمی رو بی مورد نمی گیرم تو نوع لباسی هم که برای مهمونی انتخاب کردم مشکوک نشد و حتی کار منو راحت کرد و خودش رفت تیشرت قرمزه رو که همرنگ لباس من بود پوشید و  ناخواسته با من ست کرد.محبتزبان نمیدونم احتمالا چون میدونه من به روزهای جشن و تولد خیلی حساسم و خوشم میاد اون روز لباسهای شاد و یک جور بپوشیم این کارو کرد.

یعنی من عاااااااااشقشم.. ..یه دقیقه اونورو نگاه کنید  Image result for ‫شکلک بوس‬‎

غافل از اینکه کیکی هم که نیلو سفارش داده بود  قرمز بود و کادوی جواد به عموش هم قرمز بود ..و جالبتراینکه خواهر شوهر جان هم لباس قرمز تنش کرده بود و کلا شده بودیم پرسپولیسی ... خیلی جالب بود. و من ازهیچ کدوم اینها خبر نداشتم...

خلاصه شب که رفتیم خونه برادر شوهر دیدیم که بله همه چیز روبراهه و تا همسر محترم ماشینو پارک کنه مثل عقاب پریدم تو خونه و حاضر و آماده شدیم تا شعرتولدت مبارک رو همه با هم بخونیم..... بعدش هم سریع رو به من کردو گفت مطمئنم همه این کارها زیر سر تو بوده محبتمحبتبوس...

تا اون موقع من فکر میکردم یه بوهایی برده باشه ولی ازچهره متعجبش فهمیدم که اصلا بیهوش بیهوش بوده ..تا حالابدبو یعنی من اگه بودم هزارو سیصد بار شک کرده بودم...قه قههتعجبشیطان

 

عزیزم دوستت دارم و از شادمانی تو دلشادم..

حتی اگراین شادی برق چشمهایت برای یک لحظه دوراز انتظار باشد.

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (21)

مامان عسل 
6 دی 93 15:42
مریم جون سلام خوبی عزیزم امیرعلی جونم خوبه ایشالله که خوب وخوشین...تولدهمسری بسیاااااارمبارک عزیزم ایشالله سالهای سال سایه اش بالای سرتون باشه وهمیشه درکنارهم شادباشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم شکر خوبیم. ممنون عزیزم و همچنین شما.
مامان عسل 
6 دی 93 15:43
mobarakeeeeeeeee
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
mamnoooooooooooooooooooooooooon
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:35
خدا رو شکر مراسمتون به هم نخورده و همسری رو حسابی سوپرایزش کردین مبارک باشه آپم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره واقعاخدا رو شکر... ممنونم
مامان علی
6 دی 93 19:02
سلام به به پست تولد وجشن وبزن وبکوبی مبارکه مبارک میگم یکی از بهترین روزای خدا همین تولد همسرانمونه والا اگه افریده نشده بودنماالان بی شوهربودیم نه البته بهترین روزش که اون روزایی که ما فرشته ها افتخار دادیم زمینی شدیم والا الان کی میخاست واسه این اقایون تلد وسورپرایز وکادو بگیره ها
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام زخرا خانم عزیز همه روزهای خدا خوبه و این هم یکیش. . ای شیطون بلا
مامان علی
6 دی 93 19:05
ایشالله صد وبسیت سال سایشون رو سرشما وامیرعلی نازنینم باشه وهی شما هندونه بدی زیربغلش بابا خانوووووم یکم کمتر تعریف کن ازهمسر چشش میزنن ها یک چیزیم درگوشی بگم به من اثبات شده ما مادرا وهمسرا ازهمه بیشتر خودمون چشمون شوره.بپر سراغ اسپند برو.نداری همینجا خودم بریزم تو اسپندونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم راستش نمیخواستم پست اینجوری بذارم ولی همه اینها خودش یهویی اومد . . . آره راست میگی خیلی وقتها از روی دوست داشتن خودمون خودمونو چشم می زنیم .. قربون دستتت من دستم بنده اسفنده رو خودتت دود کن.
مامان علی
6 دی 93 19:08
میگم خوبه ای کیو اقایون درحد ما نیست ها ما که یک ذره بندگان خدا زیرابی برن تاته قضیه رو درنیاریم بیخیال نمیشیم خیلی خوبه که تا دقیقه نود نفهمیده وحسابی غافلگیرشده بابا جاری دوست جاری عزیزجاری مهربون دمت گرمما که از این شا نسها نداریم تازه من اصلا روم ونکردم اونور وماچتون ودیدم حلال کن دیگه خواهر بابا مدیربرنامه خسته نشدی اینهم ه اذیت شدی خداییی دست دوستان واقوام درد نکنه یاری کردن مریم خانووووم شوهر داری کردن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خدایی اینو قبول دارم. . . مااینیم دیگه ... . . حلال کردم خواهر ولی دیگه تکرار نشه هاااا . . خب مدیریت هم سخته دیگه شوهر داری هم که به همین راحتیا نیست ..والله
مامان علی
6 دی 93 19:11
الهی عاشقونه هاتون تا ابد پایدار ومستدام عمرتون جایدان لحظه هاتون سرشار عشق ومعرفت ناز ریختن وناز کشیتون همیشه برقرار بوسه های اتشین همیشه برلبتن تنتون سلامت چشاتون پر مهر والفت وعشق ----------------------------------------- مریم جون بازم تولد همسر مهربون وخوب وبا گذشتت وبهت تبریک میگم ایشالله همیشه زندگی بروفق مراد بچرخه وچشم بد وحسود از تون دور باشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــزم ..ممنون بابت دعاهای قشنگی که برام کردی گلم . من هم آمین میگم و برای شما هم آرزوی شادی و سلامتی و عشقی پاک و جاودانه دارم.
مامان روژینا
7 دی 93 9:08
عزیزم تولد همسری مبارکای کلک تو که دست منم از پشت بستیچه کار باحالی کردیخدا رو شکر که بهتون خوش گذشتهحتما امیر علی هم کلی ذوق کردهراستی پس کو عکسای اون شب؟ایشالا سایشون سالهای سال بالا سر تو و امیر علی نازم باشه و در کنار هم خوشبخت باشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم شما که تاج سر مایی. ممنونم عزیزم. امیرعلی رو نگو که یه سره دنبال بادکنکا می دویدو همش میخواست اونها رو بترکونه و یا دست تو کیک کنه.. . . عکسها متاسفانه کیفیت خوبی نداشت بدلیل نور کم اونجا ولی سعی میکنم بزودی یکی دوتا عکس بذارم. چشم. . . . باز هم ممنون.
مهدیه
7 دی 93 10:59
تولد آقای همسر رو تبریک میگم ایشالا همیشه کنار هم شاد باشین!
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 10:48
تولد بابایی امیر جونم مبارک ایشالا صد ساله شن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیییییییییزم
مامان بردیا اریایی
10 دی 93 1:46
مبارک باشه تولد همسرتون و ایشالله که همیشه با هم خوب و خوش باشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان بردیا اریایی
10 دی 93 1:51
ماکه این بوس کردن رو ندیدیم یعنی چشمامون رو بستیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
اي وااااااااي ديدي چي شد..
مامان بردیا اریایی
10 دی 93 1:52
افرین افرین چه تولد باحالی دمت گرم خواهر چه باهم دیگه هم ست میکنن افرین به شمااااااااااااا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ما اينييم ديگه.. مرسي گلم.
مامان نازنین زهرا
10 دی 93 23:02
رفتم تو فکر سوپرایز همسر جان سال دیگه یه دقیقه روتونو اون طرف کنین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوشحالم که یه تلنگری زدم به خانمهای مجلس از الان تا سال بعد رومون اونوریه
مامان راحله
11 دی 93 14:53
مبارکه عزیزممممممممم ... خیییییییلی جالب بود ان شالله سالهای سال در کنار هم به سلامتی و با عشققققققق زندگی کنید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم گلم و همینطور شما
سميرا مامان اميررضا
11 دی 93 16:45
مریم جان عزیزم ... تولدت همسرت هزاران بار مبارک باشه .... آرزو میکنم سالیان سال صحیح و سالم باشه و سایش بالای سرتون .... از خوشی و خوشحالی شماها شادم عزیزم میبوسمت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم سمیرای مهربانم . گلم شرمنده روی ماهت بابت نگارش این مطالب . امیدوارم خداوند امیررضای عزیزم رو درپناه خودش حفظ کنه
http://arthome.blogfa.com/
11 دی 93 19:18
سلام . خوبید ؟ این وبلاگ جدیدم هست. خوشحال میشم دیدن کنید
مامان بردیا اریایی
12 دی 93 2:32
سلام عزیزم اون پستم که با کلید قبلی باز نشد برداشته شد چون برای یکی از دوستام بود و چیز خاصی نبود یه عکس بود که میخواست ممنون که برام کامنت گذاشته بودی خوشحالم کردی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم ..ممنون
مامان لیلا
13 دی 93 7:45
تولد آقاي همسري مبارك باشه عزيزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
موچچچچچکرم دوست خوبم.
خاله عاطفه
18 دی 93 9:24
هزاررررررررررررررررر ماشالله ب این پسری.... خیلی نازی عزیزم ب وب منم سر بزن خوشحال میشم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم ممنونم خاله خوب من .. حتما درو وا کن اومدیم.
مامان ناهید
29 دی 93 0:05
تبريک ميگم, انشالله هميشه شادو خوشبخت و سلامت باشيد.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم گلم