امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

11 ربیع الاول تولد دونه برفی

1393/10/13 11:55
612 بازدید
اشتراک گذاری

                          

 

11 ربیع الاول سال 90 مصادف با 15 بهمن

یعنی تولد گل پسر دوونه برفی مامان جون

گل پسر برفی من تولدت مبارک

 

        

تَوَلُد تَوَلُد تَوَلُدِت مُبارَک 
مُبارَک مُبارَک تَوَلُدِت مُبارَک
لَبِت شاد و دِلِت خوش
چو گُل پُرخَنده باشی
بیا شَمعا رو فوت کُن
که صَد سال زِنده باشی
تَوَلُد تَوَلُد تَوَلُدِت مُبارَک
مُبارَک مُبارَک تَوَلُدِت مُبارَک

ت َ و َ ل ُ د ِ ت مُ ب ا ر َ ک

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان راحله
13 دی 93 14:36
مبارکه عزیزممممممممممم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
موچچچچکرم
مامان روژینا
14 دی 93 8:37
آخخخخخی عزیزمتولد قمریت مبارک عسل خالهایشالا زنده و سلامت باشی دونه برفی مناز دست این مامان مریم تو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون خاله مهربون ولی چراازدست مامانم ناراحتی خاله جووووووووون/
مامان روژینا
15 دی 93 10:20
سلام عزیزمنه فدات شم چه ناراحتی!!!!!!!!!منظورم جشن تولد قمریت بود که یاد مامانیت مونده بودبوس برای مامان و پسملی دوست داشتنی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم خودم متوجه شدم عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
15 دی 93 11:41
تولدت مبارک دونه برفی عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان علی
4 بهمن 93 13:11
فدات شم سه سالگی قمریت مبارک، یکم دیره وده روز دیگه از سال شمسی هم سه ساله میشی اما من مدتی نبودم ودیرسر زدم وبا تاخیر بپذیر جیگرم
مامان علی
4 بهمن 93 13:17
تبلد عید شما مبارک ،بیا مشعل روفوت کن که صدسال زنده باشی، خوشکل من بخند تا یک دنیا بخنده، سلامتی، تندرستی،یک دنیا آرامش و احساس خوش زندگی، موفقیت هرروزه روبرات آرزو میکنم. هزارتا بوس برای دونه برفی خوشکلم