امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

مادرم از دستمون رفت

1393/11/8 11:56
603 بازدید
اشتراک گذاری

همه از خدائیم و بسوی خدا می رویم.    

                          

مادر مادر مادر..

سه شنبه 30 دی ماه 93 بود

از مامانم پرسیدم حالت خوبه ؟ 

گفت خوبم مامان جان.. خوب خوب هیچیم نیست.

هنوز اول بهمن 93 سپیده نزده بود که فهمیدم مادرها تنها دروغگوهایی هستند که خدا دوسشون داره.


مادرم کاش میتوانستی  آخرین لالایی را برایم بخوانی

تازه هشت روز است که رفته ای اما هنوز چیزی نگذشته

دلم هوای نوازشهایت را کرده

گوشهایم دلتنگ صدای مهربانت هستند....

این اشکها را کجا پنهان کنم ...

.

.

.

                                       چقدر دل کندن از تو سخت است مادر...

                           

کجای این خانه پنهان شده ای که پیدایت نمیکنیم

دلتنگیهای امیرعلی را چه کنم عزیز جون همه جا دنبال تو می گردیم ....

عزیزم کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.....................................................................................................................

خداوند با جدش خانم فاطمه زهرا محشور بفرماید ..

پسندها (7)

نظرات (16)

مامان علی
8 بهمن 93 12:08
سلام عزیزدلم،قربون اون دل غمگینت بشم،به خدا الان اشک توچشمه خیلی نگرانت شدم،خدا مامان گلت ورحمت کنه ومیدونم روزهای سختی داری وحال وحوصله این حرفهارونداری خدا خودش بهت صبر بده وکمکتون کنه خدا وند بیامرزدش،ایشالله بهشت جایگاه ابدیشون باشه مریم جون امیدوارم با تدبیر و درایتی که ازت سراغ دارم این روزها روبگذرونی الهی قربونت بشم که روزهای سختی رو گذروندی وتو این لحظات هیچ حرفی تسکین دردت نیست شرمندم که خیلی ازت دورم ونمیتونم برای تسلیت حضوری پیشت باشم، خیلی عزیزی تو این روزها مراقب خودت وامیر علی نازم هم باش. یادمه قبلا ترها عکسشون وگذاشتی خیلی چهره مهربونی داشتن ومیدونم که خیلی دوسشون داشتی به امید اینکه روزهای آینده باشکیبایی خودت ویاری خدا راحت ترسپری بشن.
مامان عسل 
9 بهمن 93 10:02
سلام مریم جون خوبی عزیزم الهی فدای دل شکسته ات بشم بهت تسلیت میگم قربونت بشم خیلی ناراحت شدم...خدامادرگرامیتورحمت کنه بهشت جایگاه ابدیش باشه..همینطورامیدوارم خدابهت صبربده تابتونی این غم بزرگ تحمل کنی..مگه آسونه ..ولی باخوندن نمازودعابرای مادرعزیزت هم میتونی روحشوشادکنی هم خودت آرامش پیداکنی..برای شادی روحش صلوات
مامان عسل 
9 بهمن 93 10:03
تسلیت عزیزم
کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي
10 بهمن 93 14:46
اگر سنتان زير 18 سال ميباشيد خواهش ميکنم اين نظر رو نخونيد. کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي اين کتاب صد در صد مورد نياز شماست چه مجرد و چه متاهل فقط تا پايان اسفند 1393 با اين قيمت استثنايي عرضه ميشود. اين کتاب آموزشي مخصوص افراد بالاي 18 سال بويژه زوج هاي جوان است. از عواقب خودارضايي با خبريد؟ موثرترين راههاي ترک ان را مي دانيد؟ آقايان ! از زود انزالي رنج مي بريد ؟ خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نيست ؟ از سايز آلت خود ناراضي هستيد ؟ نظر خانم ها را در اين مورد مي دانيد؟ ميخواهيد به همراه همسرتان ارگاسم طولاني و دلپذير داشته باشيد ؟ مي خواهيد لذت جنسي دو طرفه را تجربه کنيد؟ جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حيا در خانواده ها اموزش اين مسائل مهم به خوبي صورت نميگيرد و به علت عدم اگاهي و در برخي موارد اگاهي هاي غير علمي و ناقص بسياري افراد قادر به لذت بردن ازاين عواطف و احساسات خدادادي نيستند و برعکس عامل سرخوردگي و نگراني و تشويش و اختلال در زندگي روزمره شان نيز مي شود. اين کتاب در ساير سايت هاي ديگر به قيمت هاي بالا به فروش ميرود. اما ما به دليل اهميت آن اين کتاب را تنها با 5000 هزار تومان در اختيار شما قرار مي دهيم. براي ديدن فهرست مطالب و خريد اين کتاب به وبلاگ ما مراجعه کنيد. با لينک کردن وبلاگ ما ، گامي مهم در حل مشکلات جنسي جوانان جامعه برداريد. در صورت مسدودي وبلاگ به ما ايميل بزنيد.خريد اين کتاب بسيار آسان است. ________
مامان علی
13 بهمن 93 13:24
مریم جان خوبی، قربونت بشم امیدوارم دل وروحت زودترتسکین پیدا کنه،جای خالی مادر خیلی سخته خدابیامرزدش،عزیز دلم فکرم خیلی مشغولته وبدون این روزها خیلی بهت فکر میکنم شاید تنها ارتباطموم عکسها نوشته هاست اما واقعا دوست خوبمی وخیلی برای این پیشامد برات ناراحتم عزیزم امیر علی جون وببوسش امیدوارم حالت خیلی زود روبه راه بشه،وقتی تو پست ثابتت دیدم نوشتی خدایا مصلحتت وشکر با خودم گفتم،اینه این مریم اینجوری میگه،من در مسائل خیلی پیش پا افتاده چنان از خدا خشمناک میشم واقعا دمت گرم،نشانه ایمان قویته عزیزم،خدا وند پشت وپناهت
فاطمه مامان گلها
14 بهمن 93 9:48
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم. خدا ان شاالله رحمتشون کنه و به شما هم صبر بده خیلی سخته
مامان لیلا
14 بهمن 93 14:05
سلام عزيزم خيلي ناراحت شدم خدا قرين رحمتشون كنه ازصميم قلب بهتون تسليت ميگم غم آخرتون باشه
مامان بردیا اریایی
14 بهمن 93 16:49
واااااااااااااااااااای خدای من ایشالله هیچوقت غم نبینی و امیدوارم خدا بهت صبر بده خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه و یبه خانواده عزیزت صبر بده ااااااااااااااامین
زهرا مامان ایلیا جون
15 بهمن 93 3:14
سلام دوست عزیزم چند وقتی شمال بودم .با گوشی نتونستم برات کامنت بزارم .برات تلگرام فرستادم .نمیدونم به دستت رسید یا نه . عزیز دلم .خدا بهت صبر بده .با همه وجودم درکت میکنم
زهرا مامان ایلیا جون
15 بهمن 93 3:19
عزیز دل خاله امیر علی جون .3 سالگیت مبارک .فرشته کوچولو . بالای صفحه وبلاگت برات نوشته 3 سالگیت مبارک .اما از این وبلاگ غم میباره . الهی قربونت شم . دنیا همینه .بی وفا و بی اعتبار نمیشه به لحظه ای بعد دل بست . براتون دنیا دنیا ارامش ارزو میکنم
مامان روژینا
15 بهمن 93 11:31
نمی دونم چی بگم و چی بنویسم.... فقط از خدا برات صبر می خوام و صبر. خدایا دل مریم عزیزم رو آروم کن. گفتنش خیلی سخته ولی برای مامان مهربونت از خدا طلب مغفرت میکنم . امیدوارم با خانوم فاطمه زهرا محشور بشن. آمین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون گلم
سمیرا مامان امیرضا
16 بهمن 93 22:55
مریم جان عزیز دلم .... قربون دل شکستت بشم الهی فدای دل داغدیدت بشم .... میدونم و میفهمم چی میکشی .... درک میکنم چه روزهای سختی رو میگذرونی ... عزیزم راضی باش به رضای خدا و دلتو به شوهرت به فرزندت به داشته های زندگیت خوش کن و نزار مادر مهربونت اون دنیا هم نگران شما باشه ... خوشی اون دنیاشو براش کم نکنید ... مارد شما الان تو بهشته .... الهی فدای دل داغدیدت ...عزیزم قربونت بشم آروم باش و بی تابی نکن ...
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون گلم
مامان نازنین زهرا
18 بهمن 93 2:10
مریم عزیز با دیدن این صفحه شوکه شدم ...اومدم جویای حالت بشم کلی دلم گرفت ...از صمیم قلب برات آرزوی صبر میکنم ....کاش کاری از دستم بر میومد گلم...قابل باشم فاتحه ای خوندم براشون ...خداوند قرین رحمتهای واسعش بکنه مادر عزیزتونو
مامان گلشن
26 بهمن 93 12:25
دنیا همیشه خیلی زود عزیزترین ها رو از آدم میگیره ..و تمام وجودمون میشه افسوس چرا اونها رو بیشتر نبوییدیم. چرا یکبار دیگه اونها رو نمیبینیم و این رسم روزگار ..خداوند به دل شما صبر بده ...نمیدونم چه حالی داری ..شاید درک نکنم اما حتی بهش فکر هم که میکنم ..قلبم درد میگیره
مهسا
30 تیر 94 22:29
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم . بروی چشم.
سحر
31 تیر 94 14:08
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!