امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

اولین نوروز بی تو ...

1394/1/30 11:01
689 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا به امید تو


السلام علیک یا سیده نساءالعالمین

فاطمه جان ..ای اسوه زن در جهان

بهار امسال فاطمی بود و  دختران سیده خانم  با رخت عزای مادرشان در غم زینبت شریک شدند...

من تازه  امسال غم زینب را فهمیدم.


دست دلم به نوشتن نمی رود.

با اینکه دلی پر از حرفهای ناگفته دارم ولی رمقی در دستانم نیست.

وای از دست دل که دست تنم  را بی دل وجان کرده است...

چه کنم که دست تقدیر ، دستان مهرو عطوفت اسطوره محبت را از سر ما کوتاه کرد.

و شاه دانه حلقه تسبیح از حلقه آشیانمان به پرواز درآمد...


.

.

مادرم

تو رفتی اما هیچ چیز این دنیا ثابت نماند..

حتی گلهای بنفشه بهاری به احترام نبودنت خود را پنهان نکردند

همان بنفشه ها که عاشق و شیدا و محو زیبائیهایشان بودی ...

اما به اقتضای طبیعتشان دسته دسته بر مزارت حاضر شدند و زینت سنگ سرد و بی جان قبرت شدند..

آری مادرم بهار آمد 

و دراولین بهار بی تو چه ها که بر ما نگذشت .........

مادرم

نوروز با همه زیبائیها ،سفره های رنگارنگ هفت سین، دید و بازدیدها و سبزه های گره زده و... آمد و رفت ..

و من غم بی همدمی را لحظه به لحظه در چشمان غمبار و خود دار پدر دیدم ...

مادرم ..

نوروز را گذراندیم

روزمادر را چه کنیم ..

 

وای از دست ابرهای تیره و باران زای این دل که دم به دم بارانهای شورمزه را از آسمان چشمهایم بر زمین گونه هایم جاری می کند .

وای از دست این دل...

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان کارن( رزیتا )
31 فروردین 94 10:28
درکت می کنم مریم عزیزم من و تو همدردیم ..... روح مادرتون شاد
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم خانمی خداوندروح مادرمهربون شما رو هم غرق رحمت کنه ..آمین
زهرا مامان ایلیا جون
31 فروردین 94 16:38
همه رو تجربه کردم . میدونم چی میگی .نمیتونم حتی دلداریت بدم منو ببخش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش می کنم گلم نمیدونی وقتی متوجه شدم مادرتو از دست دادی چقدر دلم گرفت ..اما حالا خودم در غمت شریکم. همین که سر می زنی برام یه دنیا ارزش داره ...ممنونم
مامان نازنین زهرا
1 اردیبهشت 94 0:22
امان از این دل که غمت را در نوشته هایت با سوزی عجیب نمایان میکند...میدانم سخت است اما قامت راست کن بانو ...حالا تو هم مادر داونه برفی پاک سیرتی...یاعلی بانو یا علی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
علی یارت عزیزم دارم تمام تلاشمو می کنم . ممنون که دست یا علی دادی ممنون
مدرسه ی مامان ها
1 اردیبهشت 94 9:30
سلام مامان عزیز دونه برفی خوشحالیم که دوباره نوشتید البته متن خیلی غم انگیزی بود و با خوندن هر خطش اشک ریختیم از همه بیشتر غم چشمان پدرتون برامون سخت اومد خدا به همه تون صبر بده ان شاالله
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیزم ببخشید قصد نداشتم ناراحتتون کنم. از این بابت شرمنده ام. خدا به همه مادرهای مهربون این دنیا سلامتی عطا کنه.
مامان علی
2 اردیبهشت 94 10:56
سلام مریم عزیزم.صبح که کامنتت ودیدم خیلی خوشحال شدم وخداروشکر کردم که کمی دلت اروم شده.اومدم که ایناروبگم دیدم قالب هم سفید شده وخیلی خوشحالتر شدم پست گذاشتی که حال دوست عزیزم کمی بهتره.اما متنت اتیشم زد عزیزم.منم عین دوستان اشک توچشام اومده و........... راستش میخاستم واسه روز زن برای تومثل بقیه دوستان کامنت تبریک بزارم اما هرچه کردم نتونستم عزیز دلم خداوند سیده عزیزو بزرگواروبیامرزه.امیدوارم غم پدر به زودی تسلی پیدا کنه.میدونم که همه هم وغمتون این روزها پدره دلتنگته.ارزو میکنم سایش سالهاروسرتون باشه عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم امیدوارم همیشه سرزنده و با نشاط و همچنین سلامت باشی
مامان علی
2 اردیبهشت 94 11:00
مریمی باور کن مامان الان وسطه یک عالمه از اون بنفشه هاست که دوسشون داشته وهوای دلش واطرافش بهاری بهاریه خدای مهربون کمک کن ابرهای غم بار دل دوستم زودتر صاف بشه .هر چند خیلی سخته اما مریم مهربون ومقاوم ما میتونه امیر علی عزیزم وببوسش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون از تعبیر قشنگ و دعای خوبت علی خوش تیپ منو هم ببوس
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 9:19
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به روی چشم
مامان روژینا
3 اردیبهشت 94 10:48
سلام مریم عزیزمالان چن روزی هست که دیدم وبلاگت بروز شده چن باری هم این متن غمبارتو خوندم ولی بخدا نمی دونستم چی بگم...چی بنویسم...دلم پر از غم میشه وقتی اینطور میبینمت. میدونم عید امسال چه بر تو گذشت. از دست دادن عزیز خیلیییی سخته!!خصوصا که مااااااااادر باشهفقط از خدا برای تو طلب صبر میکنم. امیدوارم روح مامان عزیزتم شاد باشه. دوستت دارممواظب امیر علی و خودت باش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که همیشه با حرفهات بهم آرامش میدی امیدوارم خداوند مادر عزیزت رو برات نگه داره و همیشه سایه اش بالای سرتون باشه. منم دوستون دارم و براتون آرزوی موفقیت دارم.
مامان لیلا
5 اردیبهشت 94 10:53
سلام عزيزم خوشحالم دوباره برگشتي و نوشتي . با خوندن متنت خيلي ناراحت شدم خداوند روح مادر عزيزتون رو قرين رحمت كنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام خانمی ..ممنونم.
مامان عسل 
12 اردیبهشت 94 10:10
سلام مریم جونم خوبی عزیزم امیدوارم تونسته باشی کمی بادوریه مادرگرامیت کناربیای خیلی سخته میدونم..ایشالله که بتونی تحمل کنی خداسایه شماروبالای سرامیرعلی جون حفظ کنهفداااات
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
سيدفاطمه
13 اردیبهشت 94 22:40
سلام عزیزم خوبی دستور ماهک از وبلاگ بچه ها برداشتم دقیق نمیدونم امشب در میارم برات فردا برات میزارم گلم پسسملی خالرو ببوس ازطرف من ممنون که بهم سر زدی