امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

اعترافات

1394/5/7 11:48
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدایی که همین نزدیکی است.

سلام پسرم .

با تاخیرزیاد ولی بالاخره اومدم

یکم بی حال و حوصله ام

از این بابت منو ببخش.

گاه و بی گاه سرت داد میزنم

منو ببخش

حتی جدیدا دست بزن پیدا کردم و درمقابل شیطونیهات ....دستم دراز میشه ....

منو.. ببخش  ... ببخش

مــــــــــــــــن  شما رو ......

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدایا منو ببخش و بهم ارامش بده

صبرم خیلی کم شده

نه حوصله تنهایی دارم و نه حوصله مهمونی

کم میارم و دوست دارم خیلی زود از جایی که هستم برم . فقط دوست دارم یک جا برای مدت زیاد نباشم.

خدایا کمکم کن

به ارامش بیشتری نیاز دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

کمک کن تا بیشتر بتونم به هدیه ای که به من دادی رسیدگی کنم .

و همینطور همسر خوبم رو که تحت هر شرایطی حق رو به من میده....

خدایاااااااااااا کمک کن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مدرسه ی مامان ها
8 مرداد 94 5:12
برای حالی که نوشتید ناراحت شدیم... و برای دعاهایی که نوشتید آمین میگیم
مدرسه ی مامان ها
8 مرداد 94 5:16
خدا مادر عزیزتون رو هم رحمت کنه، با خوندن متنتون دلم برای مادرم تنگ شد کاش قدر لحظاتی که داریم رو بدونیم و این بعد مسافت ها ما رو از حالشون غافل نکنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون . شرمنده قصد این کارو نداشتم . عنوان اولیه پستم مسافرت همدان بود ولی یک دفعه دیدم این پست هیچ ارتباطی با موضوع نداره و مجبور شدم عوضش کنم. الهی آمین ماها تا زمانی که اطرافیانمون رو داریم و خیالمون راحته که همگی سالمن و سرحال در حال ادامه زندگیشون هستند در گیربعد مسافت و مشغله می شیم ولی اگه خدای نکرده یک نفر از جمعمون کم بشه اونوقته که حسرت می خوریم که چرا بیشتر درکنارش نبودیم... . امیدوارم خداوند به مادرعزیزتون سلامتی و تندرستی و طول عمر عطا کنه. امین.
همراه رایانه
8 مرداد 94 10:47
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/