امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

عید غدیر امسال

1394/7/12 11:55
2,000 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرم

عیدت مبارک عزیز دل مادر

میدونی امروز چه روزی بود؟روز عید سیدا

یعنی اونهایی که سید هستند امروز عیدشونه

ما هرسال تو این روز میرفتیم خونه عزیز جون ..چون عزیز مهربون سید بود.

میگن دخترهایی که مادرشون ساداته روزهای جمعه سید میشن.

نمیدونم چرا امسال عید غدیر مقارن شد با روز جمعه

شاید امسال ما مادر نداشتیم که بریم پیشش عوضش خودمون سید بودیم..

.

.

مادر عزیزم

امسال نبودی تا  ته کیسه هامونو به دستهای پربرکتت متبرک کنی و بدی دست ما

دلم نمیومد به دیدار سید دیگه ای برم و اولین ته کیسه رو از کسی غیر خودت بگیرم

اما حضور گرم پدر به  همه مون امید دوباره داد..

مادرم ... به اقتضای مادر بودنت که همیشه به فکر فردای بچه هاشه واسه امسال بچه هات ته کیسه متبرک شده کنار گذاشته بودی و میخواستی بهمون عیدی بدی که مقدر نشد

ولی بابایی صبح روز عید اونو به من داد و من مامور شدم تا بیارم و رو مزار سبزت متبرک کنم و بدم به بچه ها .

برق شادی رو تو چشم همه میدیدم وقتی میگفتم این هدیه امسال مامان بوده..

مادرم عیدت مبارک و روحت شاد .

یادت همیشه در دلمان سبز خواهد ماند...

 

پسندها (3)

نظرات (12)

مامان لیلا
13 مهر 94 13:23
روح مادر نازنينتون هميشه شاد
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم.
سمیرا مامان امیررضا
13 مهر 94 18:58
الهی قربون دل شکستت بشم ... میدونم دیدن داغ خیلی سخته .. اونم داغ مادر ... الهی روحش شاد باشه و با مادرش فاطمه زهرا همنشین باشه ... عیدت مبارک عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خدا نکنه فدای تو. ممنونم. خداوند همسر عزیزت رو هم رحمت کنه .و هرچی خاک اون خدا بیامرزه عمر امیر رضای گل باشه.
مامان نازنین زهرا
14 مهر 94 15:28
قبور بعضی مومنین از پاکی روح اون مرحوم خبر میده ،مزار مادر سیده وبزرگوار شما هم حاکی از این موضوعه....خدا رحمتشون کنه....راستی شما هم به نوعی ساداتی عیدی ما یه دعای قبول از طرف شما
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون از لطف شما و نوع نگاهی که به این موضوع داشتین. سید بودن حسی خوبیه. عیدی من به شما و همه دوستان دعای سلامتی و عمر با سعادته ..
مامان علی
15 مهر 94 8:33
سلام مریم عزیزم.امیرعلی جونم چطوره.دلتنگشیم شرمنده تاخیرم گلم.بعد غدیر یک سفر کوچولو پیش اومد.پستت رو خوندم ولی کامنت گذاشتن با اینترنت گوشی سخت بود وتایید نمیشد عیدت مبارک عزیزم الهی بگردم خیلی امسال سختت بوده وپدرت وظیفه سنگین وپرحسی وبهت داده ولی خانواده خیلی مطمئنا خوشحال شدن برای پدرت طول عمروبرای خودت بردباری وسلامت آرزو میکنم مامان بزرگوارتم که مشخصه جایگاه بسیارخوب نزد خدا داره میبوسمتون عزیزن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام مهربون سفر بخیر همیشه خوش باشید. ممنون از دعای خوبت عزیزم خداووند خانواده شما رو هم حفظ کنه.
مامان کارن( رزیتا )
4 آبان 94 9:37
روحشون شاد
بابا و مامان
17 آبان 94 7:27
روحشون شاد و خدا رحمتشون کنه
√بهار مامانه برسام
7 آذر 94 17:04
خدا مادر عزیز و مهربونتون رو رحمت کنه واقعا سخته...حتی تصورش.....................
هنرمند
18 آذر 94 15:45
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
زهرا مامان ایلیا جون
4 دی 94 4:04
روحشون شاد خدا به دلت صبر بده گلمممممممممممم
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:19
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
تزريق ژل
12 خرداد 95 22:18
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مهزیار کاظمی موحد
6 بهمن 95 9:47
سلام ممنون می شوم به من هم سر بزنید من در خدمت شما هستم