امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

شروع دوباره ( پایان 95)

1395/12/22 11:42
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند مهربان

سلام

به پسرم

به دوستام

و همه اونهایی که این پست رو میبینن

ازآخرین باری که برات نوشتم خیلی میگذره پسرم

تقریبا یک سال و نیمه که آپ نکردم . یعنی  بعد فوت عزیز جونی کم کار شدم و خودم بسیار ضعیف .

الان دیگه تونستم تا حدی خودمم جمع و جور کنم ...

تو این یک سال و نیم اتفاقات زیااادی افتاده . پستیها و بلندیها به وفور بوده و شما...

چقدر بزرگتر و آقاترشدی

میخوام سعی کنم که دوباره بیام اینجا و خاطراتت کودکیتو برات بنویسم . و خوشحالم که هنوز هم نینی وبلاگ هست

با این تفاوت که من خیلی بی حوصله شدم

امیدوارم بتونم با انرژی کار کنم.

 

محبتبوس

تو این عکسها تفاوتها مشخصه

یکی از اخرین پستی که برات گذاشتم یعنی عید قربان 94 و دو تا سال 95

   

                  عید قربان 94                                                                 اردیبهشت  95

و پائیز 95

دوست دارم عزیزم

پسندها (1)

نظرات (0)