امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی و اولین یلدا

1391/10/13 11:57
483 بازدید
اشتراک گذاری

هواالمحبوب

 

 

خ

 

 

 

سلام عزیزم ن

چندروزه که نتونتستم چیزی برات بنویسم آخه یکی دوروز بعد ازشب یلدا مریض شدی و سرما خوردی و اصلا حال نداشتی یکی دو شب که تب کردی و من وبابایی تا صبح نگران حالت بودیم و بعدش هم سرفه و عطسه و آبریزش و بقیه ماجرا چند روز خیلی حالت بد بود و خداروشکرالان دیگه خیلی بهتر شدی بعد ازاون هم من مریض شدم و دوروز تو خونه استراحت کردم انگاراین بیماری ویروسیه چون الان بابا یی یه مقدار حالش بد شده خدا کنه اون دیگه مثل ما مریض نشه (الهی آمین )

 

غ

 

اونقدر از مریضی گفتیم که شب یلدا رو یادمون رفت . اون شب خیلی خوش گذشت برعکس همه سالها که می رفتیم خونه عزیز جون اینا و بعد هم خونه مادرجون (مامان بابایی ) امسال که به لطف خدا یه خانواده سه نفره شدیم تصمیم گرفتیم یه کارتازه انجام بدیم .این بود که سه تایی باهم رفتیم رستوران زیتون که ترکیبی ازیه رستوران سنتی و مدرنه و شبهای جشن هم برنامه های زیبایی اجرا میکنن .خیلی خوب بود عزیزم واقعا خوش گذشت و شما که تا زمان صرف شام خواب بودی زحمت کشیدی وبیدارشدی و ازقافله عقب نموندیم

ولی انصافاً اون شب اصلا منو اذیت نکردی و من فکرمی کردم امیرعلی یه مردبزرگه که داره با ما شام می خوره.  (قلبونس بلممم من)

خ

انشا ءا... که خودش هم مثل این شبهای یلدا عمری طولانی و باعزت داشته باشه .(آمین )

 


بعدش هم رفتیم خونه خاله جون و باهم بودیم تا پاسی ازشب ....

ج   بر   لر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مریم
14 دی 91 10:32
خدا بد نده عزیزم...خدا رو شکر که بهترین...یلداتونم مبارک با تاخیرامیرعلی نازمم ببوس
مامان کیانا
16 دی 91 8:05
سلام عزیزم چه سایتی باید برم که به دونه برفی کوچولوی ناز رای بدم ؟


مامان سارا
16 دی 91 9:43
به به ، ایشاا.. همیشه خوش باشید و شادیهاتون مثل یلدا طولانی باشه
زيبا
16 دی 91 19:58
سلام با تولد شوشو چكار كردي زودي آپ كن ميام ميخونم ببينم چطور سورپرايزش كردي
مریم
18 دی 91 10:53
سلام زیبا جون این چند روزخیلی گرفتاربودم قول میدم همین امروزیا فردا تو وبم جریانش رو مفصلا بنویسمو عکسها ش رو هم بذارم .
سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 دی 91 17:53
با تشکر. لطفا لینک مسابقه رو هم بزارید تا همه مطلع شوند و امیدوارم که گل پسرتون برنده بشه.
مامان امیر مهدی
19 دی 91 1:11
سلام عزیزم ببخشید من یه مدت نبودم کامنتتون رو حالا خوندم و تایید کردم هنوز هم وقت هست برای رای دادن؟ راستی منم آپم خوشحال میشم بیاین پیشم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:32
سلام. لطفا لینک مسابقه رو تو وبلاگتون بزارید تا بعد از اتمام مسابقه از هدیه ویژه وبلاگ "کودک من" بهره مند شوید. http://koodakeman91.niniweblog.com/