امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

15 ماهگی امیرعلی

1392/2/18 11:43
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی را دوست می دارم؟...نمی دانم...شایدم نه!

من زمین را دوست می دارم؟...نمی دانم...شایدم نه!

مهر و کین را دوست می دارم؟ ...نمی دانم...شایدم نه!

لاله و گل . صوت بلبل.بوی سنبل

من زمستان.باغ و بستان.سرو مستان

دوست می دارم؟ ...نمی دانم...شایدم نه!

من صدا را.من هوا را.من همه مهر و صفا را

 دوست می دارم؟ ...نمی دانم...شایدم نه! 

من خدا را دوست می دارم...؟

چرا دانم.همی دانم خدا را.من خدا را

من خدا را دوست می دارم!


سلام پسرگلم

15 ماهگیت مبارک    

  امیرعلی درحیاط خونه عزیزجون

خدایا دوستت دارم به خاطر خودت و بخاطر هرآنچه به من عطا کردی و هدیه ای زیبا که 15 ماه است درآغوش من آرام می گیرد.

هدیه ای که هرصبح و شام به خاطر بودنش تو را سپاس میگویم و از اینکه به واسطه آن نام زیبای مادر بر من نهادی  سربر سجده شکر می سایم. همانگونه که این هدیه زیبا با صوت الله اکبرت و لو به تقلید سر به سجده می گذارت قلبم  پر از تو و قدرت و ایمانت می شود.

هدیه کوچک من :  با تو  حس غرور و افتخار در من برانگیخته می شود و از اینکه موجودی از وجود من در دستانم ، در آغوشم ، دست در دستم و درنهایت برپاهای کوچک  خود می ایستد بر خود می بالم و اینجاست که می گویم خدای من شکرت .همان گونه که این هدیه کوچک ودر عین حال بزرگترین هدیه هستی  را به من عطا نمودی خودت مراقبش باش  حفظش کن و از کلیه بلایا درامانش بدار چرا که

  مادر با این حس عاشقانه بی نهایت تاب و توانی بس کوچک دارد.

 این هم چندتا از عکسهای آتلیه امیرعلی دونه برفی

در ادامه مطلب

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان مریم
16 اردیبهشت 92 16:49
مبارک باشه 15 ماهگیت عزیزم..میبوسمت




* منم همینطور خاله جون ممنونم*


مامانی رادین دردونه
17 اردیبهشت 92 10:47
مبارکه امیرعلی جون ماشالا بزرگ شدی آقا شدی از دور میبوسمت عزیزیم


ممنونم خاله جون شما منم نی نی خوشگلتو نو می بوسم
شقایق مامان آرشا
21 اردیبهشت 92 16:52
چقدر عکسات نازن ژیگول


مرسی مرسی مرسی ماچ]

مسیحا
22 اردیبهشت 92 17:56
15 ماهگیت مبارک عزیزم عکسات خیلی نازن ماشالله راستی آپم


سلام خاله جون ممنون که به ماسرزدید مسیحا جون و از طرف من ببوسید.
لاله
5 خرداد 92 8:55
عکسات خیلی قشنگ شدن عزیزم
ماشالا به تو گل پسر ناز و خوش تیپ



خیلی لطف دارید عزیزم متشکرم.
مامان آیناز
6 خرداد 92 7:55
سلام ماشاالله هزار ماشاالله چه پسر نازی خدا واستون نگه اش داره مامانی به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


شما لطف دارید .حتما و متشکرم
سجاد
7 خرداد 92 23:26
پیش منم بیا ... منتظرم


حتما میایم ممنون که به ما سرزدید عزیزم.
مامان حمید کوچولو
8 خرداد 92 16:54
واقعا مثل دونه ی برف میمونی عکسات خیلی خوشگل شدن



ممنون خاله جون