امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

کدوم عکس

1392/4/12 12:09
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   سلام

من دونه برفم

سلام مامان جونا.  من خیلی دلم  میخواد تو مسابقه نی نی شیمکو شرکت کنم . خوشمزه ولی مامانم  نمیدونه کدوم عکسمو بزاره . لاستش خودم هم بخاطر اینکه یه کمی شیمکو شدم خیجالت می کشم و رو م نمیشه بیام بیرون میشه شما مامانهای مهربون کمکش کنید.و بعدش هم بهم رای بدین؟ آها آها ؟سوال

 شمکو

2-

شمکو

3-

 

شمکو

4-

شمکو

لطفا اگه هیچ کدوم مناسب نبودن هم بگین تا مامانم عکس تازه ای بزاره.

منتظرما ااااااااااااااااااا

 

ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سویل
12 تیر 92 13:19
به نظرم سومی بهتره گلم


مرسی سویلی جونم
الهه
12 تیر 92 13:29
اونی که با بربری گرفتید قشنگه


مرسی خاله جونی .فکل کنم شما هم مثل من بلبلی(بربری )دوست دالین.
سمر.مامان پارسا.
12 تیر 92 15:14
سلام عسیسسسسم
عکس اولیه که قاشق دهنته خیلییییییی بانمکه



ممنون خاله جون
ساج گل
12 تیر 92 17:57
سلام مریم خانوم
ماشالا به گل پسرتون نمک دارن
اگه اجازه بدین من بلینکمتون
به نظر من عکس اولی پسرتون از همشون با مزه تره


سلام عزیزم .ممنون . من هم خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم .ولی متاسفانه وبتون باز نمیشه لطفا بگین با چه اسمی لینکتون کنم.
ازنظرتون هم متشکرم عزیزم.
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
13 تیر 92 2:15
سلام عزیزم

دومی فک کنم شیرینتره...



ولی چه فایده...

تو این مسابقه به هنر عکاس و بامزگی عکس توجهی نمیشه..

به تبلیغات و طرفدان طرف جایزه داده میشه



جیگرشو بخورم




عیبی نداره خاله جون .حالا ما هم شلکت می کنیم .شاید به خوشتیپی ما هم یه جایزه کوچول موچول بدن .

ممنون که اومدین.


مامان راضیه
13 تیر 92 14:07
سلام عزیزم
به نظر من عکس دوم بهتره
چون هم داره می خنده این فسقلی هم داره به به می خوره
حالتش هم طبیعی ِ
ایشالا کلی رای میاره


خاله جونی راستشو بخواین اگه مامانم غذامو همیشه اینطوری جلوم بذاره باید هرروز فرشهارو بشوره .چون من خراب کارم .
شقایق مامان آرشا
13 تیر 92 16:48
من عکس دوم خیلی دوس دارم قشنگم


مرسی خاله جون
مامان مریم
15 تیر 92 17:21
به نظر من که اولیو سومی خوبن....قربونش برم شیکموی خوشگلمو...


ممنون خاله جون که کمک کردین
مامان ايلين
17 تیر 92 13:56
سلام به من ودخملم هم سر بزنيد


اومدم عزیزم
a.a
9 مرداد 92 14:41
سلام
خوشحال میشم بیای به منم سربزنی


سلام عزیزم اومدم . ممنون که به ما سرزدی