امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی و شیرین زبونیهاش 2

1392/11/8 9:20
538 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

همه عمر برندارم سر ازاین خمار مستی     

                                                                         

که هنوز من نبودم که تو دردلم نشستی                                                             

 

 

4فموش موشک مامان این بالنگ رو دستت گرفتی و میگی

پونتانکه = پرتقال

البته پانتینکه  گفتن همان و پرت کردنش بجای توپ همان

f

امیرعلی درحال کشیدن ناخاشی و خوندن چشم چشم  دو ابرو

الان دیگه چشم چشم دو ابرو رو خوب بامن میخونی .ماچماچماچماچماچماچماچ

ثث

وقتی میگم امیر علی دایره بکش میگی دائره و اینجوری میکشی 

مک                                                                   ( اثر استاد امیرعلی در 22ماهگی )

 

گل پسر مامان اسم چند تااز رنگها رو هم خوب بلده :

سیبید    =   سفید

سَب      =    سبز   (با کسره روی حرف ب)

آبی       =     آبی   ( عاشق گفتن کلمه آبی هستی . قربون آبی گفتنت...)

زَ د        =    زرد

صوصتی  =    صورتی

اون  نیشخند  =  قرمز (قربونت برم که نمیتونی بگی قرمز و بجاش میگی اون) 

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

گل پسر مامانی ، خونه سازی هاتو خیلی دوست داری  .واسه همینه که رنگها رو زود یاد گرفتی.

از لحظه ای که این بازی رو برات خریدم اونو تو دستت گرفتی و با خودت تا خونه آوردی وقتی ازدستت گرفتمش دیدم دستای کوچولوت قرمز شده . بمیرم الهی عســــــــــــــــــی یم (عزیزم به زبون خودت)

خیلی زود درست کردن تفنگ و خونه رو یاد گرفتی و الان هم وقتی رنگ قرمزو بهت میدم و میگم امیر علی قرمزو بزار روی قرمز سریع رنگ قرمز و پیدا میکنی و روش میچینی و همینطور بقیه رنگها البته هنوز رنگها رو قاطی میکنی و مثلا به جای سبز میگی آبی ولی میدونی که یه رنگ مربوط به کدوم خانواده از رنگهاست.

مامانـــــــــــــــــــــی سبز  روی  سبـــــــــــز  .....

ث

این هم کاره خود ته  و من فقط رنگها رو دادم دستت....

ف

آفرین عسی یم

این هم ساخت خاطار نیشخند (قطار)  توسط امیرعلی دونه برفی

 

ص

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

لیلا مامان ایلیا
7 دی 92 19:46
سلام چه پسر شیرین زبونی . خدا برات حفظش کنه . راستی یادگرفتم آیکون بذارم بالاخره موفق شدم .
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوشحالم عزیزم . موفق باشید.
مامان ایدین
8 دی 92 1:30
چقدر شیرین زبونی تو مامانی واسش اسپند دود کن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی گلم . اسفند خونه ما همیشه براهه
مامان محمدصدرا
8 دی 92 12:04
هزارماشاالله به پسر باهوشمون و مامان باحوصله و بسیار دقیق و خلاقش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
شرمنده می کنی عزیزم .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 دی 92 14:23
وای چه پسلی قندعسلی هزار ماشاءا.. چقدر خوشگلتر و بانمک تر شده خیلی کارهاش جالبه چقدر گوگولی و دوستداشتنی یه بوس آبدار از راه دور
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جونی . شما لطف دارین.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 دی 92 9:59
وای خدا بد نده خواهر من می دونم شما چی کشیدی خیلی خیلی سخته تا بحال توی عمرم اینچنین بیماری را نگرفته بودم تا صبح از تب نخوابیدم وای بمیرم امیرعلی جون هم گرفته نی نی ها خیلی کوچولو هستن این مریضی براشون خیلی سخته امیدوارم بابایی امیرعلی هم زودی خوب بشن فقط باید مایعات داغ بخورن و همیشه سلامت باشید ما که گرفتیم تموم شد انشاءا.. دیگه هیچ کس این بیماری را نگیره یه بوس آبدار از امیرعلی جون جونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا هم خیلی سخت بود .امیدوارم خداوند سلامتی هیچ کسی روازش نگیره .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 دی 92 14:25
وای مامانی چه قالب قشنگی خیلی جالبه من که با دیدنش حس قشنگی بهم دست داد کلی لذت بردم آفرین به این سلیقه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
شما همیشه لطف داری عزیزم امیر محمد گل منو ببوس
خاله ی ادریس :)
11 دی 92 15:15
امیر علی جونو ببوس با اون شیرین زیبانیاش چشم میخوره هااااا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزم بوسیدمش
زری مامان مهدیار و صدرا
12 دی 92 20:47
آفرین گل پسر باهوشم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله ی ادریس :)
13 دی 92 0:14
نظر من برات نیومد ؟یا تائید نکردی ؟ راستی تقویم از کجا گرفتیی ؟ ازت ناراحتم ؟ نذاشتی من برات درست کنم ؟ قهرم باهات
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه عزیزم ناراحت نباش من چند روزنتونستم آپ کنم امروز نظرات دوستان رو دیدم . ببخشید دیر شد. این تقویم هم مال پارساله یعنی برای تولد یکسالگی امیر علی همراه با تم تولدش یکی از دوستان نی نی وبلاگی براش درست کرده بود . چون تولد امیرعلی 15 بهمن و نزدیک عیده تقویم سال 92 رو هم براش درست کرده بودکه من الان نزدیک تولدش تقویم زمستون رو براش گذاشتم. ناراحت نباش عزیزم پارسال من هنوز با شما آشنا نشده بودم. خله مهربون لطفا با من قهر نکــــــــــــن
مامان بهاره مامان امیرمحمد
15 دی 92 12:47
عزیزم قالب وبلاگ امیرمحمد را سفارش دادم خودم و طرحش را خودم گفتم انجام دادن آدرسش در وب امیرمحمد هست طراح قالب را بزنید میاد
خاله ی ادریس :)
15 دی 92 16:37
باشه قهر نمیکنم من فکر کردم پول دادی بابتش