امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

تولد دوسالگی امیرعلی

1392/12/13 10:46
823 بازدید
اشتراک گذاری

   

خدایا

امشب آسمون دلم پر ستاره ومهتابیه

دلم فقط میخواد به تو فکر کنه و به تو برسه

پس ذهنم رو از هر آنچه غیر است پاک کن

ای مهربانترین مهربانان

آمین یا رب العالمین

 

  

                                                                                      http://www.beaconresort.com/wp-content/uploads/christmas-animated-gifs-06.gif                                  

 

 

 

شب تولدت مثل شب دنیا اومدنت پر از شادی بود

پر از مهربونی و گرمای خونه ها بود

تو خونه ها هوا ی گرم همدلی و مهربونی بود

و بیرون سفید پوش با دونه های برفی بود  

دامن زمین سفید بود

سفید مثل دامن تازه عروس

آسمون خوشحال بود و داشت دونه های سفید شو هدیه می فرستاد پائین

یه مامانی وبابایی دستشونو دراز کردن و یه دونه برف کوچولو اومد تو بغلشون

  winter-0033.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

دونه برفی من

هدیه آسمونی من

سال پیش تو چنین روزی خدا بال های یه فرشته رو گرفت و اون رو فرستاد زمین...
حالا اون فرشته همیشه مهربون همه زندگی من و بابایی شده ....
فرشته من

دونه برفی  من

 

      تولدت مبارک   

                                                                                    92/11/15

                                 

ني ني شكلك                            ني ني شكلك                               ني ني شكلك                                                                                 

عکسهای تولد 

ادامه مطلب                                                                 

 

 

تولدپدر و پسرتت

 

 

 

 

شب تولد امیرعلی - 15/11/92

امیر علی - روز تولدکادوی تولد آجی مطهره

امیر علی روز تولدامیر علی کیف انگری برد- هدیه تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حلــــــما
22 بهمن 92 22:39
دو سالگیت مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــزم
مامان علی
23 بهمن 92 19:13
تبلدت مبالک امیر علی جونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان بهداد
26 بهمن 92 17:26
سلام الهی الهی تولدت مبارک آقا ایشالا که صد و بیست ساله شه. و زیر سایه پدر و مادر عزیزش همیشه شاد و سلامت و خوش باشه.
مامان پریسا
1 اسفند 92 10:26
مبارک باشه عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جونی
parham,مامانش
2 اسفند 92 14:14
تولدت مبارككككككككككككككككككككككككك امير علي جون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله