امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

قراروبلاگی- صمیمانه 2

1394/5/26 13:08
2,029 بازدید
اشتراک گذاری


بنام خداوند مهربان

خانه دوست كجاست؟

در فلق بود كه پرسيد سوار

آسمان مكثي كرد

رهگذر شاخه نوري كه به لب داشت

به تاريكي شبها بخشيد و به انگشت

نشان داد سپيداري و گفت

نرسيده به درخت

كوچه باغي است كه از خواب خدا

سبزتر است ...

سلام پسر قشنگ مامان

امروز با یه خبر خوب اومدم

 یه گردش کوچولوی ویلاگی با دوستهای کوچول موچولی که همشون مثل خودت باعث برقراری یه رابطه سبز قشنگ شده رابطه ای که پاک و زلال وصاف و ساده است

رابطه ای از جنس صمیمیت به اسم صمیمانه .چشمک

ـــــــــــــــــــــــــــــ

بالاخره بعد یکسال قسمت شد بچه ها ی وبلاگی دوباره دور هم جمع بشن .

گرچه خیلی از بچه های پارسال نبودن و نتونستن بیان

ولی چند تا از بچه های باحال اضافه شده بودن که ما تونستیم هم خودشون و هم نی نی های نازشونو زیارت کنیم.

محل قرارمون هم پارک مفاخر رشت بود.

من تا چند روز قبلش خیلی درگیر بودم.

بچه ها یعنی همون مامانهای مهربون و مهربانوهای عزیز زحمت همه چیز رو کشیدن و من هم مهمون بودم اونجا ...ممنون و شرمنده بچه ها

راستی اون روز ماهگرد 47 ماهگی ایلیا جون هم بود و مامان جونیش زحمت کیک رو هم کشیده بود.و بادکنک و فشفشه که شما رو سرگرم کرد....

ولی متاسفانه تمام مسیر تا پارک رو شما خواب بودی و وقتی اونجا رسیدیم بیدار شدی

واسه همین هم خیلی بیحال و کسل بودی و حوصله نداشتی ...این بود که همکاری نمیکردی و عکس درست و حسابی هم ازت ندارم.

ولی ایراد نداره گلم ....مهم اینه که من دووووست دارم ...یه دنیا

 

عکس دوست کوچولوها و خودشما که درحاشیه نشستی و می خوای بیای پیش من

و مهربانوهای مهربان

پسندها (3)

نظرات (10)

زهرا مامان ایلیا جون
26 مرداد 94 17:48
سلام مریم جووووووووووووووون چه پست خوبی گذاشتی عزیزم اون روز در کنار شما به من و ایلیا که خیییلی خوش گذشت ایشالا بازم همدیگه رو میبینیم دونه برفی رو برام ببوس
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلاااام خانم گل به ماهم همینطور چشم خاله جونی شما هم ایلیا جان رو ببوسید.
مامان روژینا
27 مرداد 94 10:32
سلام مریم جونمواقعا روز خیلی خیلی خوبی بود برام در کنار تو و دوستای نازم خصوصا که خیلی وقت بود همو ندیده بودیم ای جاااانم امیر علی و روژینا اون روز جفتشون بی حوصله بودنببوس برام جوجوی کوچولو رو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
اره گلم راست میگی آدم روحیه اش عوض میشه . جوجه کوچولو ان دیگــــــــــه ... چیکارمیشه کرد.
مامان علی
28 مرداد 94 10:42
عزیزم چه جمع با محبت وانرژیکی.امیدوارم دقایق عمرتان سراسر شادی باشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلااام عزیز دلم خوبی زهرا جان چه عجب خانم قدم رنجه فرمودین. جای شما واقعا خالی بود .
مامان محمد طاها
29 مرداد 94 9:20
سلام مریم جون واقعا روز خوبی بود ... داشتن دوستهای مث شما برای من ومحمدطاها افتخاریه ... خدا امیر علی نازو برات حفظ کنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام مرجان جونم چون خودت خیلی خوبی عزیزم. من هم از زیارت شما و بقیه دوستان گلم خیلی خیلی خوشحالم. مرسی و همچنین محمد طه ناز نازی رو واسه شما عزیزم. متاسفانه من نمیتونم وبلاگتو باز کنم. جدیدا کامپیوترم اینجوری شده . بعضی از ویلاگها رو بی دلیل باز نمیکنه....
بابا و مامان
29 مرداد 94 11:28
همیشه سالم و سلامت باشید بهمراه دوستان گلتون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان کارن( رزیتا )
1 شهریور 94 11:37
اااا شما هم با ریحانه جون اینا قرار داشتین چه خوب خوش بحالتون همیشه به قرارای وبلاگی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم اره جاتون سبز سبز ممنون انشاءا...یه روز بشه با همه دوستهای خوب وبلاگی دیدار داشته باشیم.
مامان فاطمه سادات
4 شهریور 94 16:35
ممنون که بهمون سر زدین عزیزم پست قبلی برا سالگردشونه یا...؟ به هر حال خیلی ناراحت شدم روحشون شاد
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم. نه گلم مادرم اول شهریور تازه 7 ماهه که به رحمت خدا رفتن.
مترجم
30 شهریور 94 0:55
درود بر شما شما را به وبلاگ داستان هاي مصور براي کودکان ،دعوت ميکنم. پايدار باشيد
مامان لیدا
1 مهر 94 12:58
سلام مریم جون دونه برفی خوبه؟ من با تاخیر اومدم بهتون سر زدم واقعا اون روز در کنار شما دوستان گل خیلی بهم خوش گذشت امیر علی جونو ببوس
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام لیدا جان منم از اشنایی با شما خیلی خوشحالم.
سمیرا مامان امررضا
7 مهر 94 21:03
چه کار قشنگ و زیبایی ... اگه نزدیک بودم بهتون دلم میخواست منم باشم ...
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزم میدونم که حتما میومدی . جاتون سبز سبز