امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

قربان داریم تا قربان!!!!!!!!

1394/7/5 10:35
1,887 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا پناه برتو

توکلت علی الله.

سلام پسرخوبم . 

مدتهاست که نتونستم وبتو آپ کنم. ولی عید قربان فرصت خوبی بود تا بتونم بیام و برات حرف بزنم.

گرچه قربان داریم تا قربان ... عید قربان 93 با آن همه ابهت و عشق و انگیزه کجا و عید قربان امسال کجا ...

بماند که انسانهای مومن بسیاری قتل عام شدن و نتونستن دوباره به آغوش گرم خانواده برگردن...

و   من که دل  ماندن در خانه بابابزرگ  و نداشتم و برای قربانی به خونه عمو رفتیم...

لینک زیر شاید خیلی چیزهارو برات روشن کنه.

 

http://amirali-90.niniweblog.com/post117.php

 

اما ... تا شقایق هست زندگی باید کرد...حتی اگر  رز  مهربان نباشد.

عید غدیر در راهه . عید سادات ....

خدایا خودم رو به تو واگذار می کنم.

 

 

این هم چند تا از عکسهای شما گل پسر زیبا طینت من./

.

.

.

روز عید قربان .. خونه عمو جون

امیرعلی و گوسفنده فیس تو فیس ..

گرچه هرکدوم هر لحظه یک قدم عقب تر می رفتن..طوری که گوسفنده رفت پشت دیوار قایم شد.متفکر

امیرعلی در حال درست کردن ژله

بدون شرح

ماست خوران  به سبک امیرعلی

 

دوستت دارم تا دنیا دنیاست.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان کارن( رزیتا )
7 مهر 94 8:20
ای جاااان منیبا این ماست خوردنت
سمیرا مامان امیررضا
7 مهر 94 21:01
ای جانم ... قربونت بشم عزیزم ... امیر علی عزیزممانت برات نوشت که امسال عید قربان چطور بود ... خاله جون امسال ما عید قربان عزادار شدیم ... ولی الهی که شما ها هیچ وقت رنگ غم نبینین .... راستی خاله جون قربونت بشم تو اون بالا مالا ها چکار میکنی خطر داره عزیزم ... قربون ماست خوردذنت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام سمیرای عزیز نمیدونی چقدراز دیدن کامنتت خوشحال شدم خدا انشاءا..روح همسر عزیزت رو غرق رحمت کنه .. بله عید قربان امسال همه عزاداربودن. منم برای دعای قشنگت امین میگم.