امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی کچل می شود

1391/12/7 13:26
7,995 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای  مهربان

س

 

سلام پسرکچل اااا  ببخشید تپل مامان که داری کم کمک لاغر میشی

آخه کوچولو ترکه بودی خیلی تپل مپل بودی و آدم دوست داشت همش گازت بگیره

الان چون هم درحال دندون درآوردنی و هم درحال قد کشیدن خیلی صورتت لاغر شده . مخصوصا الان کههههههههههههه.....               

 

ماجرای کچل شدن امیرعلی  ب

                                  در ادامه مطلب..........ج

 

 

 

 ب

بله  ...    چندروز بعد از جشن تولد گل پسری من و بابایی تصمیم گرفتیم موهاتو کوتاه کنیم ولی  بنا به تجربه دیگران گفتیم  بهتره کچل کنیم تا یکدست دربیاد    ههههههه  ب  هههههههه  ب    هههههههههه

ماجرا به این شکل بود که  وقتی بابایی اومد دنبالت تا  شما رو ببره من هم دلم طاقت نیاوردو لباس پوشیدم تا همراهتون بیام تا اگه بی قراری کردی بیام پیشت و آرومت کنم .چون آرایشگر هم آشنا بود و یه موقعی بهمون وقت داده بود که سرش خلوت باشه .همون موقع بابابزرگ هم ازراه رسیدو با ذوق و شوق گفت من هم میام تا شیرینی کوتاه کردن موهای پسرمو خودم بدم چون ما خونه شون بودیم .خلاصه تیمی پاشدیم رفتیم و همه درانتظار لحظاتی گریه دارو آماده رزم برای اینکه بتونیم شمارو روی صندلی نگه داریم .

 موقتا من توی ماشین منتظر نشستم ت./ماشین هم جایی پارک بود که می تونستم تو پیرایشگاه و ببینم و هرلحظه منتظربودم که من و احضار کنن . چند لحظه ای گذشت و دیدم دارن با دست به من اشاره می کنن که بیا و من بدو بدو خودم و رسوندم پیش بقیه و دیدم به به ... دونه برفی مامان گریه که نمیکنه هیچ داره قش قش میخنده و ازاونجایی که عاشق توپ بازیه باباش ازاین شیوه استفاده کرده وهر تیکه مویی که می افتاد می ذاشت رو پاهاشو میگفت امیرعلی شوت کن 7 امیرعلی هم که عاشق شوت کردن همه چیز .....  با قهقهه موهایی که رو پاش ریخته میشد شوت می کرد.و من هم احضارشده بودم تا ازش عکس وفیلم بگیرم .جالب اینجاست که آرایشگره هم داشت کیف می کرد و می گفت این اولین بچه ایه که من موهاشو کوتاه میکنم و اون میخنده .یکی دونفر هم که اومده بودن داخل با دیدن این صحنه خندشون می گرفت و دلشون میخواست بمونن ولی بخاطرحضور من میرفتن و این صحنه مهیج رو ازدست دادن . (بنده های خدا)خندهو جالبتراینکه بعد ازاتمام کارکه به سرعت پیش رفته بود شما همچنان منتظر بودی که مو شوت کنی و هی دوروبرتو نگاه میکردی ... ای شیطون .... اما حالا دیگه مو نداری.........

ناراحت نشو عزیزم آخه موهات خیلی کم پشت بود الان چون هوا سرده و کلاه سرت میکنی بهترین فرصته و تا اواخر بهارو تابستون هم ایشاا........  درمیاد وخوشگلتر میشی البته الان هم خوشگل مامان و بابا هستی . حتی کچلی هم بهت میاد می گی نه خودت ببین ...

مراحل کچل کردن...

س

1- پدر  با پسر درشور

1

2- پسردرحال نگاه کردن به موهای شوت شده

2

3- پسرهمچنان درانتظارموهایی که قراراست شوت شود

4

4- پدردرحال ماساژ دادن و پسر... (عین خیالش نیست )

3

5- پسر ، کچل شده و درشرف یک دوش آبگرم با پدر ( ویک شکم سیر گریه و زاری بخاطر ترس ازآب )

5

6- موهایی که تراشیده شده ( ومامان نگه میداره برای یادگاری گریه)

6

7- و پسری که قله های موفقیت را یکی پس ازدیگری صعود می کند.

7

 س

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شقایق مامان آرشا
8 اسفند 91 0:02
همجوره قشنگی و دوست داریم پسملی[


ممنون عزیزم
مسیحا
9 اسفند 91 21:57
همیشه خیلی نازی ، چه چاق باشی چه لاغر
بهار مامانه برسام
10 اسفند 91 20:28
سلام دوست عزیزم ممنونم که به وب برسام سر زدی و لینکمون کردی واقعا باعث خوشحالیه من و برسامه که دوستای خوبی مثل شما و این ناز پسمل خوشملت داشته باشیم منم شما رو لینک کردم و امیدوارم دوستی همچنان ادامه داشته باشه پسری نازت رو ببوس و واسش اسفند دود کن البته من چشمم شور نیستا ولی میگن ادم ممکنه از رو علاقه هم چشم بخوره امیدوارم پسر گلت و خانواده ی محترمتون و خودتون همیشه در پناه خداوند مهربون صحیح و سلامت باشید با ارزوی موفقیت برای شما
مامان مریم
13 اسفند 91 17:24
قربونش برم بازم خوشگله امیر علیمون...زودی بلند میشه موهات خوشگلم..
بهار مامانه برسام
19 اسفند 91 1:26
سلام عزیزم پیشا پیش سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی برای شما و نی نی نازت و همسرتون باشه و همیشه خودتون و خانوادتون سالم و سربلند شاد و موفق و خوشبخت باشید گلم یه اموزش جدید تویه وب برسام گذاشتم که بد ندیدم بهت اطلاع بدم شاید خوشت بیاد و دوست داشته باشی واسه هفت سین امسالت یه همچین سبزه ای داشته باشی اموزش تصویری کاشت سبزه ی نوروز92 به شکل عروسک فضول احتمالا خوشت میاد هم اموزشش خیلی اسونه هم وقتگیر نیست یعنی در کمترین زمان با کمترین امکانات میتونی بهترین نتیجه رو از کارت ببینی و این سبزه به خاطر شکل خاصی که داره خیلی مورد توجه نی نی های ملوس قرار میگیره و اکثرا نی نی ها از این چیزا خوششون میاد دوست داشتی بیا و اموزش سبزه ی هفت سین 92 به شکل عروسک فضول رو ببین با ارزوی سالی پر خیر و برکت برای شما و خانواده ی محترم شما تو رو خدا سر سفره ی هفت سینت موقع تحویل سال اگه تونستی واسه ما هم دعا کن مرسی گلم
مامان سارا
18 فروردین 92 12:11
قربونت برم من که انگار دوست نداشتی کچل بسی ایکیوسان
مامان سارا
18 فروردین 92 12:11
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ویدا
21 بهمن 92 0:51
سلام مامان مریم خیلی بهش میاد خدا نگهش داره منم پسرمو 1سالش شد موهاشو ماشین کردیم البته بردیمش سلمونی بهترین کاره واسه بچها تا موهاشون پرپشت بشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم . ولی آدرس وبتو نذاشتی
شراره
14 خرداد 93 14:55
ای جانم چقد خوشگل شده اتفاقا پسرمو بردم سلمونی موهاشو ماشین کنه اما ماشینش موذر نبود خوب نتراشید شما خودتون گفتین با موذر ماشین کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه گلم خودش کوتاه کرد. راستی آدرس نذاشتی خانمی..
شراره
17 خرداد 93 14:50
عزیزم من ادرس ندارم وب ندارم برای همین نذاشتم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
میتونی عضو شی گلم.اگه نی نی نداری میتونی خاطرات کودکی خودتو بنویسی
شراره
21 خرداد 93 13:50
نی نی ندارم پس کیو کچل کردم چه حرفا میزنیا خنده داره
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
,وااااااااااای بخشید شرمنده . حواس ندارم که واقعا خنده داره.
نادیا
24 تیر 93 16:03
چه ناز شده گریه نکرد؟پسر منم دیشب باباش کچلش کرد از صدا موذر میترسید گریه میکرد مجبور شدیم نگرش داریم شما نگرش نداشتین ؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه گلم باباش نگهش داشت .من فقط دورادور عکس گرفتم .. آدرس وبتونو ندارم گلم...
یاسمن
26 تیر 93 15:13
چه ناز شده منم مدتها بود میخواستم پسرمو کچل کنم همش پشیمون میشدم تا اینکه یه روز خونه نبودم وقتی اومدم دیدم شوهرم سر پسرمو با موذر کچل کرده کلی باهاش دعوا کردم و بعدشم تیغ زده اخه من چکار کنم
ازیتا
27 تیر 93 14:35
چه ناز شده من موهای پسرمو المانی زدم حالا یه بارم موهاشو المانی بزن قشنگ میشه
لادن
27 تیر 93 14:38
اخ من فداش شم چه جوجه ای شده خدای من امسال تابستون موهاشو ماشین نکردی؟
مریم مامان دونه برفی
29 تیر 93 9:16
نادیا-یاسمن -ازیتا-لادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لادن
29 تیر 93 15:43
وا چی شده چرا تو فکر رفتی
لادن
29 تیر 93 15:44
باشه دیگه نمیام نظر بدم تو وبلاگت اگه ناراحتی بای