امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیر علی و اختراع کلمات 2 +عکس

1392/4/4 12:22
1,902 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

سلام پسرم گل بسرم  قند عسلم

با مرحله د وم کلمات اختراع شده خودت اومدم با این تفاوت که اینجا شما هم جمله اختراع کردی هم کلمه  تازه ، کلمه به روایت تصویر هم داریم :قهقهه

 

چووجا؟ = کجا؟

مامان چیییی بووود ؟ = مامان کجاست ؟

کینتهههه عاهااااااااا  ؟= کامپیوتر و روشن می کنی ؟ (قبلا تینته بود حالا شده کینته )زبان

گاگا= تخم مرغ و خیار (جدیدا شده گاگا )چشمک

آگا =آشغال

نونو = نون

من من  من = مز

مای مَیه = مال منه (دستتا تو روسینه می کوبی و تکرار میکنی )

اچچه = بچه

آببا = آب بازی و حمام و دریا و رودخونه  + تصویر(1)

جیش = توالت    + تصویر(2)


 در ادامه مطلب:

 

تصویر 1 :

1- استخر

منطقه زیبای ساقالکسار در گیلان با منظره بسیاربسیار جالب و دیدنی که امیرعلی بادیدنش می گفت آبا آبا و می خواست بره توآب.

استخر

ق

 2 - حمام

امیر علی خیلی حمام رو دوست داره ولی به شرط اینکه سرشو نشوریم کلافه

گ

ق

فکل کنم یه خبلاییه . یعنی باسم می خوان سلمو زیل آب کنن ؟؟؟ افسوس وقت تمام

س

تصویر 2 :

 توالت خجالتخجالتخجالت

هروقت میگم امیرعلی جیش،  بدو بدو میره سمت توالت و .........

ص

ذ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مریم
4 تیر 92 16:01
محکم بچلونش مریم جون خیلی خوردنیه...


محکم چلوندمش
مهناز مامان ترلان کوچولو
5 تیر 92 19:32
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
سجاد
5 تیر 92 22:11
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .
مامان سویل
6 تیر 92 10:07
قربون اون نونو گفتنت جوجو


میس خاله مهربون
مامان سویل
6 تیر 92 10:08
عزیزم امتحان کردم ولی نشد


به 10 نفر هم فرستادین؟
الهه
6 تیر 92 20:06
الهی ماشالله خدا حفظش کنه براتون یعنی میشه که روزی منم پسرمو ببرم حموم و از پوشک بگیرمش







ای جــــــــونم . عجله نکن عزیزم یکی یکی . اون روزهم خیلی خیلی زود میرسه .اونقدرزود که فکرش رو هم نمیتونی بکنی .
مامان ایدین
10 تیر 92 0:07
چقدر شیرین حرف میزنی خوش تیپ


ممنون خاله جون دوست منو ببوسید لطفا
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:50
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


حتما عزیزم
مسيحا
10 تیر 92 15:06
ماشالله به اين گل پسر باهوش و خوشمزه




مرسی خاله مهربون