امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

21ماهگی امیرعلی

1392/8/21 10:20
485 بازدید
اشتراک گذاری

تو اگر دلگیری


لحظه ای چشم ببند


اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا


به تو من نزدیکم


نام من یزدان است


لقبم ایزد پاک


تو مرا زمزمه کن …


خواهم آمد سویت


بی صدا یادم کن


یا که فریادم کن


که منم منتظر فریادت !  

 

مادر بودن آدم را بهتر می‌کند. هیچ چیز در دنیا نمی‌توانست تا این حد مجبورم کند که بهتر باشم.

که بهتر حرف بزنم، کمتر کار بد کنم، مهربان‌تر باشم، خوشحال‌تر باشم، سالم‌تر باشم، خوب‌تر باشم.

هیچ چیز در دنیا نمی‌توانست چنین آینه شفافی جلوی رویم بگیرد که ایرادهایم را در آن ببینم و مدام سعی کنم درست‌شان کنم.

آینه‌ای به شفافی پسرکی  که 1 سال و 9 ماه و 1 روز (21 ماهه )  است و دارد من را در قالب خودش تکرار می‌کند و من می‌بینم که چقدر فاصله دارم تا خوب بودن، تا رسیدن به آن مادری که کودک آرزوهایم را تربیت می‌کند.

21 ماه  است دارم هر روز بیشتر سعی می‌کنم برای بهتر شدن. بیشتر و سخت‌تر.

21 ماه  است که تو به دنیا آمده‌ای پسرکم! نفسم! عزیزم! ممنونم که باعث شدی آدم بهتری باشم. ممنونم که خوبی‌ها را برایم هدیه آورده‌ای. ممنونم که هستی، فرشته خوبی‌ها!


 21 ماهگی ات مبارک دلبندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

asal
15 آبان 92 17:07
سلام
خوب ایسی ؟
تی جان قربن
چی کونی ؟
من از رشت باموم خوشحال کونی مره جزء تی دوستان بدانی
دانم فومنه شینی منم رشت شینم
مره نی نی گپ میان تائید بوکون گپ بزنیم
تی منتظرم می درخواست دوستیه تائید بوکونی
فعلا تره خدا حافظ


سلام عزیز جان من که از خدا خیم ایتا هم زبان همره دوست ببم .
باموم تی وب باز ه نوبوست . نی نی گپ میان هم چیزی به عنوان عسل نیدم که تائید بوکونم .
اگه تی وب آدرس بنهی تره لینک کونم تا از دوستان هم بیبیم.
تی جان قربان

asal
20 آبان 92 0:15
سلام دوباره خوب ایسی ؟ من تره ایته پیغام دوستی فادم تواونه نی نی گپه میان تائید بوکون گپ بزنیم خوایی اگه نمو تو مره درخواست فه نی نی گپ میان انم می ادرس وبلاگ اوسان : niniashpaz.niniweblog.com سلام گول دختر من دنبال نام عسل بوم نی نی گپ میان الان هم تره لینک بوکودم هم تی درخواست دوستیه تائید بوکودم .منتهی فعلا فرصت ندارم ایشاا... سرفرصت حسابی اییمی باهم کل گپ زنیم.
مامان محمدصدرا
20 آبان 92 0:52
عزیزم تولد مبارک ان شاالله تولد 150 سالگیت مامانی ما شما رو لینککردیم ولی شما نه مرسی گلم .ممنون تولد منو از کجا فهمیدی ؟ من که چیزی ننوشته بودم .شاید هم منظورت 21 ماهگیه امیرعلی بود درهرصورت ممنونم که تبریک گفتی ای وااااای ببخشید عزیزم شرمنده لینکتون کردم گلم.
مامان زینب
27 آبان 92 15:58
سلام چقدر زیبا نوشتی واقعا باید ما مادرها به فکر بهتر بودن باشیم رفتار ماست که اخلاق بچه ها را شکل میده پسر نازت ببوس .
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
حتما همینطوره عزیزم . امیدوارم همه ما بتونیم الگوهای خوبی برای بچه هامون باشیم.
عالمه مامان امیرحسین
27 آبان 92 22:51
انشاالله همیشه سالم و تن درست باشی پسرک قند عسل پیش ما هم بیا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم .
مامان بهداد
16 آذر 92 10:04
سلام. بیست و دو ماهگی دونه برفی مبارک. چقدر قشنگ نوشتی مامانی. امیدوارم که خدا به همه ی ما مامانها کمک کنه تا بتونیم بهتر باشیم و بچه های بهتری تربیت کنیم. آمین.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . ولی این مال 21ماهگیش بود متاسفانه 15 آذر یعنی22 ماهگی امیرعلی من مریض شدم نتونستم آپ کنم.
مامان مریم
19 آذر 92 15:58
مبارک باشه عزیزم 21 ماهگیت ..همیشه سالم و خندون باشی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
منونم عزیزییییییییییییییزم
نیلوفر(همونی که شما تومدرسه شاهد افتادنش بودی)
25 آذر 92 16:17
سلام.امیرعلی خیلی بچه شیرینیه.ایشالله خدابراتون نگهش داره.از بس دختر عمش تومدرسه درموردش حرف زده که امیرعلی شده شاهزاده سوار برسانتافه من.ازطرف من حتما ببوسینش.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی گلم که به وبلاگ امیرعلی سر میزنی .این شاهزاده قصه های شما متاسفانه سانتافه نداره . بایدببخشید. ولی اون روز تو مدرسه خیلی بد افتادیا . خیلی ترسیدم.مواظب خودت باش .
خاله ادریس :)
25 آذر 92 20:02
بیست و یک ماهگی مبارگ انشااله همیشه سالم و سلامت بباشی گلم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عسل عزیزم
نیلوفر
27 آذر 92 20:26
سلام.قربونتون برم شما خیلی مهربونید.امیدوارم امیرعلی هم مثل شما باشه البته باداشتن چنین مامانی حتما بچه خوبی میشه.درضمن من پرایدوپارس بیشتر دوست دارم همینارو واسش بگیرین من جواب بله رو میدم مواظب امیرعلی باشید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون گلم خوبی از خودته عزیزم. واه واه واه از عروسهای این دوره زمونه ...