امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

ماجراهای امیر علی و پوشک -مرحله 3

1393/2/2 11:12
435 بازدید
اشتراک گذاری

الحمدالله

- مرحله هفتم :    نتیجه آزمون

سه شنبه   93/01/19  برای اولین بار گفتی ..« مامان جیش دارم ...»  خوشمزهزبان

 

            spongebobspongebobspongebobspongebobspongebobspongebobspongebobspongebob

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

اونقدر خوشحال شدم که اگه یه دانشجوی ارشد منو میدید میگفت دکتری قبول شدی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!فرشته

Dancing Banana                        Dancing Banana                     Dancing Banana

- مرحله هشتم :   مصاحبه
امیرعلی : جییییییییییییییییییییییش جییییییییییییییییییییییییییش

مامان : امیرعلی جیش داری ؟؟؟استرس

امیرعلی : نه ندالم میخوام بلم بیخوابم آخ (همیشه موقعی که نمیخوای یه کاری رو انجام بدی میگی برم بخوابم)

مامان : نه پسرم باید بره جیش کنه بعد بخوابه و باهم تا دستشویی شعر میخونیم:

شيشصد و شصت و شيش سه تا شيش داره

بقالي سر كوچه كيشميش داره

بچه كه از خواب پا ميشه جيش داره

حاجي كه از مكه مياد ريش داره...

 

الان چند روزه که دیگه خوشبختانه کلمه کلیدی جیش دارمو به زبون میاری و اگه یه وقت سرگرم بازی شدی با دستت رو شلوارت رو نگه میداری و من میفهمم که یه کاری داری .

شبها هم که یه مشمای بزرگ زیرت پهن میکنم .دم دمای صبح هم میبرمت دستشویی و اکثر اوقات جات خشکه و کلا با پوشک خداحافظی کردی ..

خدایا شکرت

امیدوارم همه ما بتونیم درتمامی مراحل زندگیمون مشکلات رو پشت سربزاریم وقبل از اینکه فشار زندگی ما رو از پا دربیاره  بر اسب امید و صبر سوار بشیم و بر سختیها  بتازیم.

آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریسا
8 اردیبهشت 93 20:48
پس امیر علی جون حسابی واسه خودش اقایی شده هم می می نمیخوره و هم پوشک نمیشه. این هم واسه ی مرد کوچیک خودمون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره دیگه ..... مثلا ما هم مَردیم هاااااااا این هم واسه پریسای بانمک خودمون
مامان احسان
17 اردیبهشت 93 21:41
وای خوش به حالتون که امیر علی جیششو میگه من چه کنم با احسان خیلی آزمون سختیه باید دم به دقیقه تو دستشویی باشیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
وای من که تا بتونم جیش گفتن رو به امیر علی آموزش بدم تو دسشویی بو گرفتم البته اگه تصمیمت جدی باشه و اراده کنی دیگه هیچی نمیتونه مانعت بشه تا به نتیجه برسی موفق باشید.
مامان علی
4 خرداد 93 9:02
اومدم ی سروبتون دیدم نظرهای من ثبت نشده! گفتم حالا امیرعلی جون باماقهرکرده آنفرین پسرگلم اینقدر ماه شدی وبزرگ شدی-ماهم کم کمک باید پروژ ه ی می می گیرون وجیش گیرون وشروع کنیم!
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم نه گلم قهربرای چی؟؟ راستش من نظری ندیدم .چون همه نظرات رو بابت لطفی که دوستان دارن از طرف من تائید میشه حتما مشکلی پیش اومده... آره دیگه...می می گیرونو جیش گیرون هم عالمی دارد ...من و امیرعلی براتون آرزوی موفقیت داریم گلم.
ارلا جون
11 تیر 93 14:20
رمز میدین