امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

عشقولانه ای از جنس امیرعلی و روژینا گلی در یک روز بخصوص

1393/3/11 9:07
719 بازدید
اشتراک گذاری

یه پنج شنبه شیرین و به یاد موندنی


سلام پسر گلم

پست امروز من خیلی ویژه است

آخه بعد ازمدتها تونستم یکی از دوستهای خوب وبلاگیمو ببینم . که اون هم به یمن وجود شماست.

آره گلم اگه یادت باشه پنج شنبه گذشته یعنی 93/03/08

من و شما با روژینا کوچول و مامان ریحان گل و با صفاش تو پارک فومن قرار داشتیم .

نمیدونم چه حسی بود ولی به محض ورودشون به پارک همدیگرو شناختیم.

چی بگم از خودت و روژینا که انگار خیلی وقته همدیگرو می شناسین میگی نه خودت ببین ..  قربونتون برم...

                                                                                     

بعد از اون هم شروع کردین به ورجه وورجه و بازی اون قدر که من و ریحانه جون نتونستیم درست و حسابی باهم صحبت کنیم .

ولی شیرین زبونیها و کارهای قشنگتون برامون خوشایند بود.

ادامه رو ببینید......

امیرعلی وروژینا

 

 

روژینا گلی

این اولین عکسی بود که باهم انداختین.   کوچولوهای من بوسبوسبوس

امیرعلی و روژینا

قربون پسر دست به توپم بشم....


 

 

 

 

 

 

 

این هم از مرحله سخت بستنی خورون ... ای جانم

        ني ني شكلك                                                                                                    ني ني شكلك


امیرعلی وروژینا

 

 

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

 

این هم چندتا از دوستهای دیگه که شما باهاشون آشنا شدی .

چقدرهم تحویل گرفتی !!! خندونک

خسته شدی پسر مامااااااااااان ؟

امیرعلی و  روژینا

امیرعلی وروژینا

منو تنها نذاااااااااااااااااااااااااار....

خدا حافظتون باشه خوشگلهای من


پاورقی 1:

درسته که من و ریحان جون نتونستیم خوب همدیگرو ببینیم ولی این تازه اول آشنائیمون بود . همین که تونستیم لحظات شادی رو برای بچه هامون فراهم کنیم و باب دوستی رو باز کنیم هم خودش غنیمته.


پاورقی2:

گاهی بی هیچ بهانه ای کسی را دوست داری ،

اما گاهی با هزار دلیل هم نمی توانی یکی را دوست داشته باشی !

 آنا گاوالدا


برای عاشق شدن
نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

 میلان کوندرا

پسندها (12)

نظرات (22)

زندگی از آ...تا...ی
12 خرداد 93 10:35
سلام دوست کدبانو و هنرمندم. دوست داری دستور پخت انواع غذاها ی محلی،ایرانی و خارجی رو داشته باشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ دوست داری انواع درمانهای خانگی، خواص خوراکی ها و نکات خانه داری رو بدونی؟دوست داری برای کوچولوت داستانهای قشنگ قشنگ تعریف کنی؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کن تا همه روزه از خوندن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری
مامان روژینا
12 خرداد 93 11:16
سلام مریم جونمخوبی فدات شم؟چه پست بیستی الهی که من قربون جفتشون بشمدقت کردی چقد نفسنمن عاشق این عکس دوتاییشونم دارن توپ بده بستون میکننایشالا جفتون همیشه سلامت و شاد باشن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره خانمی من هم عاشق این عکسه شدم.لینک عکس تکی شو هم برات میذارم گلم.
مامان روژینا
12 خرداد 93 11:18
با چن تا از بچه های نی نی وبلاگ دارم واسه قرار بعدی هماهنگ میکنمهر موقع خودت آمادگی داشتی بهم خبر بده عزیزماگر هم خودت دوستایی داری بهشون بگو اونام بیانخوش میگذره
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
باشه گلم ریش و قیچی دست خودت
مامان روژینا
12 خرداد 93 11:43
عزیزم عکس تکی روژینا پسوندش jpg نیست نمیتونم تو فتوشاپ بازش کنممی تونی پسوندش رو عوض کنی برام بفرستی عسل خانوم؟ تو رو خدا ببخشااااااااا
مامان روژینا
12 خرداد 93 11:52
عزیزم کامنت های قبلیم پ چرا نیست؟ نرسیده به دستت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چراگلم رسیدن عجول نباش تازه تائیدشون کردم.
مامان روژینا
12 خرداد 93 12:10
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
12 خرداد 93 14:06
خدا حفظشون کنه چه بچه های نازی امیر علی جون رو تو وب روژیناجون دیدمش خیلی گل چه قرار جالبی همیشه شاد باشید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جون. خدا دوقلوهای نازتون رو هم براتون حفظ کنه.
الهام مامان امیر علی جون
12 خرداد 93 14:51
سلام مریم جون. انشالله همیشه به شادی. گلم از این قرار ملاقات در وب روژینا جونی هم فیض بردم. خوش بگذره بهتون. عکساتون هم زیبا و عالی بو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوش به سعادتتون .... لطف کردی عزیزم
مامان حلما
12 خرداد 93 18:24
سلام گلم.چه عالیچه خوب بود اگه میشد همه ی دوستای نی نی وبلاگی رو ببینیممنم خیلی دوست داشتم اونجا بودم می دیدمت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم عزیزم اگه بخوای میتونی شما هم بیای...
زهرا مامان ایلیا جون
13 خرداد 93 4:36
به به واقعاا که دیدار یه دوست خوب کلی روحیه ادم و عوض میکنه امیدوارم دوستیتون پایدار باشههمیشه خوش باشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره واقعا..از دعای قشنگت هم ممنونم .
مامان حسام کوچولو
13 خرداد 93 9:58
چه جالب خيل يكار قشنگيه من كه خيلي خوشم اومد . بچه ها چه لذتي بردن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره خانمی خیلی جالبه .
مامان حسام کوچولو
13 خرداد 93 9:59
رمز و يادم رفت بدم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آنی
13 خرداد 93 15:46
سلام مزیم جون چه کار قشنگی کردین و چه عکس های زیبایی گرفتین همیشه شاد و خوشحال و سلامت باشین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی قربونت برم
مامان حسام کوچولو
13 خرداد 93 19:36
با اين شيطونكايي كه ما داريم براي خودونم نميتونيم درست كنيم چه برسه به اينكه منبع درامد بشه
مامان مریم
14 خرداد 93 9:39
سلام مامانی. الهی الهی . چه عالی که قرار وبلاگی گذاشتی و بچه ها همدیگر و دیدن و کلی بازی کردن. . مامان مریم عزیز خیلی دلم میخواست که از نزدیک ببینمت و با هم آشنا بشیم . اما تو هفته ی پیش اصلا دسترسی به نت نداشتم. چون الان یه سه ماهی هست که دارم وسایل خونه رو جمع و جور می کنم که اسباب کشی کنیم. به اضافه ی اینکه یه نی نی تو راهی هم دارم که کارم خیلی بیشتر شده و همه چی با هم داره انجام میشه . به اضافه ی اینکه دارم بر می گردم به تهران و یک جابجایی عظیم دارم. این روزا خیلی پر کار بودم و وقت خالی نداشتم. الان. تهرانم. پنجشنبه ای هم که شما با هم قرار داشتید من دو روز بود که اسباب کشی کرده بودم و دیگه مستقر شدم تهران. خب با این وضع بارداری و بهداد و تنهایی بازم پیش خانواد ه ام باشم خیلی بهتره و دیگه دست تنها نیستم .کاش این قرار و زودتر می گذاشتیم اما اشکالی نداره . بازم با هم دوستیم و در ارتباط اما خوب مجازی و از راه دور. پسر گلت رو ببوس و مراقب خودتون توی گرمای تابستون باش که آقا پسرت یه وقت گرما زده نشه. روزای خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم. مرسی که به یادم بودی و ازم دعوت کردی و بهم سر میزنی.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ای جان نمیدونستم یه نی نی توراهی داری .امیدوارم به سلامت بدنیا بیاد. از اینکه رفتی تهران و پیش خانوداه و دیگه تو غربت نیستی خیلی خوشحالم ولی ازاینکه از ما دور شدی ... امیدوارم هرجا هستی سالم و سلامت باشی . ولی نی نی وبلاگی ها هرجا باشن همیشه با همن ... مواظب خودت باش.
مامان زینب
14 خرداد 93 17:53
سلام دوست جونی به به این جا چه خبره چند بار آخری که اومدم تو پست زمستونه مونده بودی کی این همه پست گذاشتی که من غافل شدم یعنی زمان اینقدر زود می گذره یعنی من اینقدر سرم شلوغه که نمی تونم به دوستان سر بزنم بذار یکم گریه کنم آروم بشم خوب حالا بهتر شدم ماشالا به امیر علی جون آقایی شده برا خودش بزنم به تخته به قول این جایی ها چشمم کف پاش چند تا ماچ بده خاله خیلی چسبید مریم جان شرمنده عزیزم باور کن بی معرفت نیستم ولی کار و بچه تمام وقتم گرفته برا امیر هم با شب بیداری پست می ذارم ولی الان که دیگه تعطیل شدم بهتر می تونم به کارام برسم خوش به حالتون که می تونید با دوستای نی نی وبلاگیتون قرار بذارید جایی که من زندگی می کنم فکر کنم تنها نی نی وبلاگیش خودم باشم اگه یه وقت برا تفریح اومدید این ورا حتما بهم خبر بده خواهش می کنم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون اگه من هم اومدم حتما اطلاع می دم . این جیگر از طرف من ببوس ببین روژینا چه عشقولانه نگاش می کنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
عزیزم زمستون کجا بود .... درسته زمان داره زود میگذره.. اشکهاتو نبینم ولی اگه این اشکها نباشه واقعادلامون میترکه هااااا چشم گلم . من هم همینطور.. اگه خواستین بیاین شمال حتما بیاین پیشمون . خوشحال میشم ..
فاطمه مامان گلها
15 خرداد 93 8:45
سلام چه کار قشنگی ایشالا دوستای خوب همیشه برای آدم بمونن ماشالا به کوچولوهای ناز
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم خاله مهربون
مامان محمدصدرا
15 خرداد 93 16:34
الههههههههههی عزیزم شما ساکن کجایین؟ چه کار عالی کردین. کاش این یه رمسی بشه و همه دوستای خوب وبلاگی بتونن همدیگر رو از نزدیک ببینن. خدا جفت این دست گلها رو حفظ کنه الهی آمین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ما گیلانی هستیم عزیزم .مرسی گلم.
مامان روژینا
17 خرداد 93 12:22
پس کجاااااااایی مریم جونی؟ دلمون واسه تو و امیر علی توچولو حسابی تنگیده!!!!!!!!
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم . حق داری بخدا. چندروزیه حسابی درگیرم. اومدم وبت.
مامان محمدپارسا
17 خرداد 93 13:06
سلام همشهری...خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام خانمی . من هم همینطور بااجازه لینکتون کردم.محمدپارسای گلم رو ببوس .
مامان روژینا
18 خرداد 93 11:47
سلام مریم جونمخوبی گلم؟ امیر علی نازم الان خوبه دیگه؟ همسری خوب شدن ایشالا؟ راستی فدات بشم تسلیت میگم بابت فوت دایی بزرگوارت، ایشالا غم آخرتون باشه. به مامان هم از طرف من تسلیت بگو گلم. خدا عزیزاتو برات حفظ کنه. آخی بمیرم چه روزای سختی داشتی این چند وقت گفتم جواب اس ها رو دیر میدی یا نیستی تو نت دلم واسه امیر علی تنگ شده واسه اون حرف زدنشمیدونی از وقتی اون موضوع شایعه رو بهم گفتی یه جوری شدم. میترسم ..... می خوام اگه موافق باشی قرارای وبلاگی با بچه های دیگه نی نی وبلاگی رو عقب بندازم نظرت چیه؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم شکر خدا ممنون.بیا نی نی گپ
مامان پریسا
30 خرداد 93 11:09
چه خوب چه زیبا چه به یاد ماندنی خیلی خوبه من عاشق ایندیدارها هستم. ایشالله دوستیتون مستدام باشه