امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

پسرک دریادل من

1393/5/20 12:22
609 بازدید
اشتراک گذاری

 هوالمصور

 


مامانی و پسرش که تاز ه ازخواب بیدار شده  - ماسوله


 

پسری دریا دل شیطان که معلوم نیست تو چه فکریه

کاپیتان امیرعلی عینک

یه راه فرعی خوشگل و بکر ویه عکس هنری خندونک

مامان جان اینهمه جا ...کجا میری قربونت    سوت  خندونک  البته حق داره بچم بعد یه شنای پر ترس و لرز و جیغ و دادهایی که معلوم نبود از ترسه یا از ذوق و بعدش هم  شیرجه اساسی و زیرآبی رفتن (یا بهتره بگم زیرخاکی رفتن )   تو ماسه ها دیگه نمیدونه چیکار کنه زیبا.

 

جاده ییلاقات
و یه کباب بابا پز با حد اقل امکانات

پسندها (12)

نظرات (47)

مامان روژینا
20 مرداد 93 12:28
الهی خاله فداش بشه عزیز دلم چه کاپیتان خوشگلیه پسرم مریم جونم عکاس حرفه ای هستی واسه خودتاااااوای بازم کبااااااب منم هستم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ماشاءا... به این سرعت عمل خواهر ...راستش هنوز خودم وقت نکردم برم و ببینم این پستم چه مدلی دراومده..... . . . بفرمائید گلم ..یه کباب جنگلی بعد از یه سمبوسه با عوارض جانبی خیلی میچسبه ...
مامان پریسا
20 مرداد 93 18:15
سلام مریم جون جوجه کوچولو خوبه؟ واییی از اون سفر ها که من عاشقش هستم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
شماهم بفرمائید...
مامان پریسا
20 مرداد 93 18:15
پست تکمیل شد
مادر هومان و هورمزد
20 مرداد 93 23:00
زیزم،ایشالله همیشه خوش وخرم باشید،ببخشید که دیر اومدم و مدتیه که پیدام نیست،آخه هم شدیدا کار دارم و هم دارم دوقلوهارو از پوشک میگیرم و اصلا وقت ندارم،راجع به پیام خصوصیتون هم باشه من پایه ام ولی الهه مامان ابولفضل گفت مثل اینکه میمونه ماه بعد به هر حال بهم خبرشو بدید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزم متوجه هستم مرحله سختی رو پشت سر میذاری..خدا قوت . . چشم گلم حتما..
√بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 2:47
جون دلم عزیزم چقدر این پسملی نازه؛هزارماشالله چه عکس های زیبایی انشاالله که همیشه خوش باشید و در گردش و سفر و تفریح باشید دلتون شاد؛لبتون خندون و تنتون سالم و دنیاتون پر از عشق باشه؛انشاالله
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون بهار جون بابت دعای خیلی خیلی قشنگتون. خاله جونی به پای برسام جون که نمیرسه..
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:06
سلام مریم جون و پسر خوشگلمونهمیشه به گردش و خوشی از نوع خوب خوباااااااش
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی عزیزدلم ...همچنین برای شما.
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:07
عههههههههههه وااااااااا مریم جونی چرا عکسهای خودتو سانسور کردی عایا؟؟؟؟!!!!!!! . . خب میزاشتی هم ما ببینیمت هم برا پسملی یادگاری بونه خب
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
راستش عکس من اصلا خوب نشده بود ..انشاءا... با یه عکس خوب خدمت میرسیم.
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:09
ای خدااااااااااااااا..امیر علی جونم مواظب بودی که خدا نکرده از رو چهار پایه رو آتیش نیفتی....
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
امیرعلی: آره یوا ش یواش میرم نمی افتم خاله جون
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 9:09
نوش جونتون کباب با حداقل امکاناتتوووووون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
شما هم بفرمائید.
مامان روژینا
21 مرداد 93 12:14
عزیزم احتمالا به محض اینکه پستت رو ثبت کردی من دیدمش واسه همین با این سرعت نظر دادم عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
قربونت برم گلم ....شما همیشه لطف داری عزیزم..
مامان مریم
21 مرداد 93 14:49
ای جان...دلم شمال خواستخوش باشین همیشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
تشریف بیارید عزیزم ...درخدمتیم.
رزا
21 مرداد 93 18:39
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
عمه جون
21 مرداد 93 22:06
سلام تولدت ترلان جونه ممنون میشم اگه بهش تبریک بگین http://ninitarlan.niniweblog.com/
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم عمه مهربون اومدم.
fatima
22 مرداد 93 11:36
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. پسر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان عسل 
23 مرداد 93 7:54
به به چه کبابییییییییییییییخوش به حالت امیرعلی جووووووووووون
ladylove
23 مرداد 93 19:12
bah bah gpl pesar . hesabi khosh gozaroondia
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
are khale danesh joo jatoon khali
مهدیه
26 مرداد 93 10:57
سلام خوبی گلم؟ کامنت خصوصیت رو دریافت کردم ولی فکر می کنم شمارتو اشتباه نوشتی برام!! با 03 شروع شده! کد یه شهر دیگست!! از طرفی من خطم یک طرفه شده! نمس تونم تماس بگیرم. میشه آدرس قرار رو برام بذاری؟ صبحه یا عصر؟ پارک بانوان سخته... من بچم یک دقیقه هم یه جا نمی مونه. فقط باید دنبالش بدوم با این حال بگین ایشالا میام!
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
میام پیشت ..
مامان علی
26 مرداد 93 13:00
الهی من فدای این جیگربشم،ماشالله خیلی نازه راستی عجب کبابی همیشه به سفروشادی عزیزم شرمنده تاخیرم،اواسط ماه رمضون دچار ضعف بدنی وبعدشم ویروس تب ولرز و.....شدم. عزیزدلم وببوس مریم جونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشاتون قشنگ میبینه گلم . قابل شما رو نداره خاله شماهم بفرمائید کباب. خدا بد نده گلم ... امیدوارم الان بهتر شده باشی..
عالمه مامان امیرحسین
26 مرداد 93 21:14
همیشه شاد و خرم باشی جیگرطلا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
maman elaheh
27 مرداد 93 9:27
ای جانم همیشه به گردش مریم جونم همه عکسها قشنگن ولی من عاشق اون عکسی شدم که به دریا نگاه میکنه خیلی طبیعیه و رویایی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم چشماتون قشنگ میبینه خاله الهه
مامان آرمیتا
27 مرداد 93 10:13
چه عکسهای خوشگلی
الهه مامان ابوالفضل
27 مرداد 93 11:24
خصوصی گلم
مامان السا
28 مرداد 93 13:54
ای جونم خدا نگهش داررررررررههههههههههههههه
مامانی ماهان جون
29 مرداد 93 9:52
سلاااااااام مریم عزیزم..آیسان هستم گلم،شما لطف دارینمیبوسم تو و دونه برفی نازتو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام خانمی .. واااااااااااای از این حواس پرت .. شرمنده فکرکنم دارم آلزایمر میگیرم... . . مرسی گلم.
مامان فاطمه
29 مرداد 93 15:37
سلام خانومی خوبین؟هزارماشالله کوچولوی نازی دارینخوشحال میشم به ما هم سر بزنین...امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم...اگه اجازه هست لینکتون کنم؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم گلم ...شما هم لینک شدین.
مامانی هانا
1 شهریور 93 15:19
همیشه به گردش امیر علی روهم ببوس دوستتون داریم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم
lady love
2 شهریور 93 14:15
pas in web key qarare up she delam vase gol pesarettang shodeeeeeeeeeeeeee
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
.به زودی با دو موضوع جدید میایم عزیزم.
مامان فاطمه
3 شهریور 93 0:20
مامانی مهربون رمز و براتون گذاشتم یا نه؟یادم نمیاد واسه همین دوباره میذارم...بیاین پیشمون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره گلم رومزو داشتم ..با این حال ممنون که دادی.
مامان בرسا
3 شهریور 93 2:01
کاپیتان خوش تبپ ما رو هم سوار کشتیت میکنی ...... من فدات همیشه خوش باشی عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
حتما خاله جون ...برا نی نی وبلاگیها ویژه حساب میکنم. . . . . ممنون عزیزم.
مامانی
5 شهریور 93 7:41
همیشه به سفر و گردش و تفریح شما شمال زندگی می کنید ؟ راستش من 2 روز پیش اتفاقی با ماسال ییلاق آشنا شدم ، جای خیلی زیبایی بود امکانش هست رمز پست رو داشته باشم تا ماسال رو دوباره ببینم آخه اون چیزی که من دیدم تبلیغ یه تور بود ، نمی دونم الان هم ماسال دقیقا همون شکلیه ؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم..آره گلم حتما ..فقط بگم من از خود ماسال عکسی ندارم شما شاید بام سبز یا جاهای دیگرشودیده باشی من رمزو خصوصی برات میذارم تا ییلاقش رو هم ببینی
مامان آرمیتا
6 شهریور 93 11:48
مامانی کاش این مناطق زیباتون و برامون میگفتین تا ما وقتی سفری به دیار خوشگل شما میکنیم گیج نزنیم این همه راه میاییم حداقل جاهای زیباتری رو ببینیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
عزِِِِیییییییییییییزم من در خدمتم عزیزم شما هر وقت خواستین بگین من تک تک مناطق گردشگری اینجا رو بهتون معرفی میکنم.
مهدیه
8 شهریور 93 12:48
سلام مریم جونم می تونم مرز داشته باشم؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
رمز کدوم پست عزیزم .. پست جدید همون رمز قبلیه
مهدیه
8 شهریور 93 19:36
عزیزم من از قبل رمزی ندارم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
الان دیگه داری گلم
مامان الهام
8 شهریور 93 20:25
سلام مریم جون اگه قابل میدونید رمز2تا پست تون که بعد از این مطلبه رو بهم بدید/ ممنون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم گلم برو خصوصیتو چک کن.
مامان السا
8 شهریور 93 20:41
عزیزم ممنونم که اینقد با دقت به مطالب توجه میکنی
مامان فاطمه السادات
9 شهریور 93 22:18
خوش به حالتون قرار سبز رو میگم.فکر کنم در کنی که ما یزدیها چقدر حسرت این قرار ها رو میخوریم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم .. قربونتون برم ..پس شما اهل یزدین...خوحال شدم که از یزد هم یه دوست خوب مثل شما پیدا کردم. خب گلم شما هم میتونید با بچه های یزدی ارتباط برقرار کنیدو همدیگرو ببینید ..حس خوبیه امتحانش کن.
مامان فاطمه
10 شهریور 93 16:44
سلام خانومی هرچند که شما به ما سر نزدین و ما رو دلخور کردین ولی بازم ما اومدیم تا درخواست رمز کنیمداده میشود آیا؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه عزیزم اینطور نیست مطمئنم اومدم ولی چی شد که رمز یا کامنت نذاشتم نمیدونم ... خصوصیتو چک کن ...
مامان فرنيا
11 شهریور 93 11:43
واي چه سفر خوبي به به كباب
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی ..شما هم بفرمائید.
مامان فرنيا
11 شهریور 93 11:44
مطمئنا جيغها از سرشادي و لذت اب بازي بودهوالله چون دریا مواجح بود من نفهمیدم داره ذوق میکنه یا میترسه قاطی بود انگار
مامان فرنيا
11 شهریور 93 11:45
من هم دارم هفته اينده ميام خطه سرسبز شمال چي ميشد قرارتون هفته ديگه بود؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ای جان خبرمیدادین حتما این کارو میکردیم . ولی قرار نیست این دیدارها به اینجا ختم بشه ...شاید تونستیم تا هفته بعد هم یه قرادیگه بذاریم ...خبرتون میکنم.
مامان بردیا اریایی
12 شهریور 93 8:51
سلام امیر علی جون من بردیام و مثل تو تو بهمن به دنیا اومدم اگه دوست داشتی به مامانی بگو یه سر به ما بزنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم خاله جونی ...ما اومدیم ...ممنون که به ما سرزدین. مچچچکرم
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:32
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا رمز ندارم
سميرا مامان اميررضا كوچولو
12 شهریور 93 13:17
سلام عزیزم ... ممنون که بهم سر میزنی و با حرفاتون باعث آرامشم میشید ... من به داشتن دوستایی چون شما افتخار میکنم و امیدوارم دیگه با نوشته هام کسی غصه دار و ناراحت نشه .... اگه این مدت با حرفام غصه دار میشدید حلالم کن الهی همیشه شاد باشی عزیزم ... همیشه به گردش و خوشی باشید دوست خوبم ...
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام سمیرا ی خوبم اختیار داری عزیزم وظیفه است. راستش من خجالت میکشم در مقابل شما از خوشیها و گردشها صحبت کنم . منو ببخش گلم . باز هم به ما سر بزن .خیلی خیلی خوشحالم کردی.
مامان فرنيا
15 شهریور 93 8:59
سلام ممنون كه خبر داديد البته اين بار چون از طرف محل كار همسرم شمال مياييم ويلا توي خزرشهر به ما دادند يعني استان همسايه شما حالا ببينيم در ادامه راه كجا خواهيم رفت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوش بگذره
مامان لیلا
15 شهریور 93 11:05
سلام عزيزم . مامان پس خوشكل رمز رو به ما هم بدين
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم گلم حتما