امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی تا این لحظه 2 سال و هفت ماه سن دارد...

1393/6/8 9:02
767 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا بنام تو که توانایی و

«پناه می برم به بزرگواری و عزتت که خستگی ناپذیر است و نیز قدرت بیکرانت که هیچ چیز جلوی آن را نگیرد، از شر دنیا و آخرت و از شر همه دردها»


هنوز هم   زمستون   به یادت بهاره

تو قلبم   کسی جز   تو جائی   نداره

صدای   دلم  ناسازگاره

سکوتم  به جز تو   صدائی  نداره

 

سی و یکمین ماهگردت مبارک پسرم


توانائیهای پسرم در سی و یک ماهگی

الان دیگه همه جمله هارو درست میگی و فقط تو بعضی از فعلها گیر میکنی مثلا میگی :

مامان این کارو بلد نیستم... بلدم کن (بهم یاد بده )قه قهه

برای دیدن بقیه برید به ادامه مطلب    لوطفا ...مچچچچکرم... خواهش میکونم... (کلمات مودبانه پسرگلم )خندونک

از طریق پازل اکثر استانها رو میشناسی و به نقشه ایران میگی : آذربایجان غربی خندونکاستان خودمون رو هم میشناسی و جاشو بلدی بوسبوسبوس

  از طریق نقاشی اشکال هندسی از جمله مثلث لوزی و دایره و مربع  رو هم میشناسی و هم رسم میکنی.Many Shapes Picture craft

نقاشی و رنگ آمیزیت خیلی عالیه ...از خط بیرون  نمیزنی و حتی برای من ایراد میگیری سوت

و همینطوراز طریق لوگوها گاهی وقتها میبینم که بازی جدید و قشنگی ابداع میکنی ..

دو تا از حروف الفبا یعنی حرف «آ » و « ب » رو  میشناسی ..و اشتیاق فراوانی هم برای یادگیری و تکرارش داری و اکثر تابلوهای توخیابون اگه آ یا ب داشته باشه میخونی و همچنین تو کتاب ، قرآن ، روزنامه ، تلویزیون ... دنبال این دو حرف میگردی و با خوشحالی به من نشونش میدی ....قربونت برم

اعداد رو هم از یک تا ده درست و بی غلط میخونی

حتی سوره توحید....چند روز پیش دیدم که داری با اذان همخوانی میکنی ...عزیزم

و البته آهنگهای درخواستی و سی دی های  تو ماشین رو هم که دیگه از بری تعجب

عاشق کارتونی و همه دیالوگهاشونو متوجه میشی و باهاشون ارتباط برقرار میکنی . بسیاری ا ز شخصیتهای کارتونی رو میشناسی و بعضی هاشونو خیلی دوست داری مثل

اسکار         اسکار 

  پلنگ صورتی

باب اسفنجی و دوستاش عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

...مخصوصا اسکار مارمولک  که من هم عاشقشم با اون قیافه مسخره اش.خنده

از بین بچه ها صبا و حنا و رو از همه بیشتر دوست داری ..

از بین تبلیغات تبلیغ مروا رو خیلی دوست داری چون تبلت جایزه میده و همش میای بهم میگی ...

وااای مامان تبلت جایزه میده ...  واشم تبلت میخری ؟؟؟؟ خوشمزه ولی فعلا از تبلت خبری نیـــــــــست نه

واشم بالا بالا می خری ؟؟؟؟؟  متفکر من هم چند تا از فلش کارتهای حروف رو که برات خریدم بهت میدم و قانع میشی

واشم پاژل میخری ؟؟؟؟؟  بله پسرم این هم پازل میکی موس به اضافه یه دفتر نقاشی و یه کتاب داستان جدید حسنی که دیشب برات خریدیم .

                             ..

مچچچچچکرم مامان جونی ... مچچچچچچچچچکرم بابا جونی

خواهش میکنیم پسر قشنگم بوسبوسبوس

تصاویر دوستهای امیرعلی :    مهدی جونی

مهدی (پسرخاله )

صبا جو نی

صبا جونی

حنانه جونی

حنای عزیز(دختر خاله )

لگانه جونی (یگانه )

یگانه جون

رضا جونی (پسر دوست عزیزم اعظم جون )

سه چرخه نو مبارک ....مو بلند برزیلی مامان

پس موهات کو وووووو دروغگو از دست این عمو اسماعیل که همش موهای پسرمو کوتاه میکنه خندونک

( هییییییس به کسی نگیاااااا  چون شما یه چوچولو از آرایشگاه میترسی عموی بیچاره مجبوره تو خونشون موهاتو کوتاه کنه )   یواش گفتم کسی نشنوه هیس

این هم از سوغاتی دایی جونی که از مشهد واست آورده بود ..(پارکینک منزل ما ..ساعت 23 شب مورخ 93/6/14 )

 

حسن ختام عکسها هم یه عکس از جاده امامزاده ابراهیمه که خودت انداختی ..آفرین عزیزم تشویقمحبت

 

و ...این هم که بدون شرحه دیگه

دارم   آ   و   ب   می نمیسم مامان جون

قربون ژست گرفتنت عزیزم. دوسسسسسسسسست دارم یه دنیا

بوسبوسبوس

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان علی
15 شهریور 93 15:32
آقاپسر 29 ماهه خوشکل،دانای،شیطون،خوش پوش،مودب و........ هزارماشالله چقدر پیشرفت کردی،باریک الله-سوره هم که میخونی خاله فدات شه،سه چرخه خوشکلش وببینین،مبارکه امیرعلی جونی،باسوادم که شدی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون خاله مریم جون حسابی خیس عرق شدم از این همه تعریف ....شرمنده می کنید.
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 15:33
راستی به من رمز نمیدی؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چرا نمیدم... خوبم میدم
مامان علی
15 شهریور 93 15:35
مریم جون خداییش دست مریزاد،ماشالله امیرعلی جون ازبچه های 3-4ساله هم خیلی جلوتره وشما باوجود شاغل بودن هیچی واسش کم نزاشتی دوستم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم ... نه اینطور نیست ... بچه های امروزی همشون باهوش و پیشرفته ان . بیخود نیست که بهشون میگن گودزیلا.... البته بایداز عمه مهربون و دخترعممه امیرعلی هم تشکرکرد که خیلی براش زحمت میکشن.
مامان مریم
16 شهریور 93 9:55
سلام به مامان مریم عزیز و با معرفت خودم و پسر خوشگلش اولا ماهگرد امیرعلی نازم مبارک باشه ثانیا بسیار شرمنده ایم از روی ماه دوستای وبلاگیمون که این روزا خیلی کم به همشون سر میزنم اگه دقت کرده باشی وبلاگ مهتابم رونق گذشته رو نداره اونم بخاطر مامان خانوم تنبلشه..خیلی وقته نه تو نی نی وبلاگ میگردم و نه پست درست درمون میذارم شاهدی که...ولی خوشحالم که شما همچنان فعال و پرانرژی هستین ..امیدوارم همیشه با همین عشق بنویسی عزیزم درضمن ما هم آقا کوچولوی خوش تیپمونو خیلی خیلی دوست داریم و از دیدن عکسا و روی ماهش سیر نمیشیم .. میبوسمتون و ممنون که به یادمون هستین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
به به ببینید کی اینجاست !!!!!! خوش اومدی عزیزم ممنون از تعریفتون براتون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.
مامان روژینا
16 شهریور 93 10:19
الهی خاله قربون پسملی باهوشش بشه عزززززززززززییز دلمآره یادمه مریم جون وقتی رسیدیم جلوی پارک بانوان، یهو گفت وای چه مثلث بزرگی چه ژست کارمندی گرفته جوجه کوچولو!!!!!!!!!!!!! خیلی موی بلند بهش میاداااا ،خوردنی میشه جیگرم ببوس قند عسلمو
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام خاله جونی مهربون حالا یه وقت دیدی کارمند شد پسرم ...از الان باید آمادگیشو داشته باشه دیگه خاله جون آره من هم خیلی دوست دارم موهاش بلند باشه ..ولی اذیت میشد و موهاش تو چشمش میرفت مخصوصا تو گرمای تابستون امسال بچه تحملشو نداشت. مرسی خاله جون شما هم نوجینا رو از طرف من ببوسید ...البته با اجازه باباش .///
دکتر ناصری
16 شهریور 93 19:27
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادان ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنندبنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
❤مامان محمد و ساقی❤
21 شهریور 93 11:45
سلاااااااااااااااااااام مریم جون خوبی خوشی سلامتی آقا من شررررررررررررررررررمنده که خیلی دیررررررررررررر اومدم ممنونم از کامنت های پرمهرت عزیزم چرا رمزتو نزاشتی برام؟ من هنوز فرصت نکردم پست بزارم منتظر هستم دوست گلم ممنونم بابت پیراشکی خوشمزت زمز من خصوصی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
به به ببینید کی اومده دشمنت شرمنده خواهر رمزم برات میذارم بذار اول برادری مو ثابت کنم بعد قابل شما رو نداشت عزیزم
مامانی
29 شهریور 93 9:26
سلام بر امیر علی شیر مرد کوچک مامانی به نظر من حتما ببرش برای چکاب دندونهاش ضرر نداره راستش دکتر به من گفت دندونهاش هیچ مشکلی نداره ولی بالای دندونهاش رو بهم نشون داد که یه حالتی بودن مثل اینکه دارن کم کم پودر میشن و می گفت به خاطر آب محل زندگیتون هست چون املاحش زیاده به مرور دندونها رو دچار پوسیدگی می کنه و من به خاطر این موضوع خیلی ناراحت هستم . راستی امیر علی خمیر دندان می زنه ؟ چون کیانا به هیچ وجه خمیر دندان نمیزنه با اینکه براش یه خمیردندان گرفتیم با طعم میوه ولی اصلا با خمیردندون کنار نمیاید .
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام دوست خوبم راست میگی من هم نگران دندونهای امیرعلی هستم چشم در اولین فرصت این کارو انجام میدم .ممنون. نه فقط یه بار به میل خودش براش خمیر دندون زدم از اون به بعد دیگه نمیذاره