امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

مسابقه مسابقه

1391/11/3 10:44
547 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند جان آفرین

 

 

سلام دوستان

در وبلاگ کودک من به مناسبت تولد دو سالگی نی نی وبلاگ مسابقه ای برگزار شده

روی این لینک کلیک کنید.

http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php

یادتون باشه که

فقط تا جمعه وقت دارید

 یجایزه هم دارهس

 

راستی امیرعلی هم تو این مسابقه شرکت کرده   هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا . این هم هدیه امیرعلی مامان

 

ل

 

 ی نی نی وبلاگ عزیز ی

رذتولد دو سالگی و کسب نشان بلورین سرآمدب

مبارک

ازطرف امیرعلی ومامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا
19 دی 91 11:26
لام من اینو ننوشتم یکی برام فرستاده بخونیدش مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان کوثری
19 دی 91 11:39
سلام عزیزم هزینه کامل طراحی تم 20 هزار تومن هست پک کامل شامل طراحی تقویم تک صفحه ای هم میشه
ریسه
لیبل لیوان
لیبل دستمال
خوس آمدید
فلش راهنما
عدد تولد
تزئین اسم
کلاه
گیفت
تگ غذا
کاغذ یادگاری
رد پا
لیبل نوشابه
کارت تولد
کارت تشکر
آلبوم دیواری
جعبه دستمال
سردر
و ...شاید چیزی رو جا انداخته بودم
در ضمن طراحی ها اصلا تکراری نیست چون خودم طراحی میکنم و قالب آماده نیستن پس خیالتون راحت خوب در میاد


مامان علی خوشتیپ
19 دی 91 11:56
سلام عزیزم.ممنون که سر زدین الهی عاشق عکس پروفایلتون شدم.چقدر خوردنیه ماشاالله خیلی کارتون قشنگه...ایشاالله امیرعلی جان در بازی زندگی برنده باشه
مامان علی خوشتیپ
19 دی 91 11:57
با افتخار لینک شدی عزیزم
مریم
19 دی 91 12:59
ممنون عزیزم
آرام
25 دی 91 12:14
دوستم من رفتم ولی نمیدونستم چجوری باید رای بدم!
مامان شايان
25 دی 91 17:39
سلام خانمي متاسفانه من راي دادم شما بايد تو قسمت نظراتش راي بديد در واقع كامنت بزاري ميتوني خودت به گل پسرت هم راي بدي