امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی و علاقه اش به اذان و موسیقی

1391/11/3 13:26
730 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

خدایی که همه چیز به من داد.

خدایی که امیرعلی رو به من داد.

خدا جون دوستت دارم.

ی

سلام پسرقشنگم که کم کم داری  یه مرد میشی  خندهخندهخنده

خنده نداره .آخه پسر خوشگلم هفته دیگه داره میره تو یکسال .بزرگ شده دیگه .باباش همیشه به شوخی میگه دیگه باید دنبال یه دخترخوب براش باشیم.قهقهه فکرشو بکن  من بشم مادرشوهرقهقههشاید الان این یه شوخی باشه ولی زمان آنقدرزود می گذره که ما یه وقت چشم باز میکنیم و میبینیم  عروس که اومده هیچ نوه دارهم شدیم  ث ...... و اونوقت باباجون امیرعلی که هی عجله داره براپسرش زن بگیره باید بشه این عو به جای خوندن گنجشک لا لا واسه خواب پسرش باید بره بگرده دندون مصنو عیهاشو پیدا کنه  . حالا بخند ........خندهخندهخنده

ای بابا......... دلمون گرفت....... لفاصلا ولش کن .

 


میخواستم از آهنگهای مورد علاقه ات بگم پسرم . آخه زمانی که شما نوزدادبودی و تازه اومده بودی تو بغل مامانی خیلی گریه میکردی و باید با یه چیزی آروم می شدی بعضی موقع ها با شیرخوردن هم آروم نمیشدی .این بود که من برات آهنگ میذاشتمو شما لالامیکردی. دیگه کم کم به این اهنگهای شاد کودکانه عادت کردی .طوری که اگه زمان خواب برات آهنگ گنجشک لا لا  ...سنجاب لالا ....نمیذاشتم نمیخوابیدی که هیچ جیغ و داد میکردی که بابا من نیاز به موسیقی و لالایی دارم....7

یه کم که برگترشدی دیگه آهنگ گنجشک لالا ... کفاف ندادو رفتم سراغ بقیه آهنگهای کودکانه که ازقبل برات دانلود کرده بودم . و الحق والانصاف که جواب داد و شما شدی عاشق آهنگهای شاد شخصیتهای عروسکی «چیه و چرا » . بعد از اون هم که شبکه پویا اومد با یه دنیا اهنگهای شاد تو سن شما و همراه با رنگهای شادترو... بببببببله امیرعلی شد یکی از طرفداران پرو پا قرص شبکه پویا و الان که 11 ماه و 17 روزته همچنان مشتاقی تا برنامه های مخصوص خودتو ببینی .جدیدا هم وقتی میگیم امیرعلی ، پویا ...... به سرعت میری به طرف کنترل تلویزیون و روی دوپا میشینی وکنترل رو میگیری سمت تلویزیون و  روشنش میکنی و میگی پ پ (خیلی درشت و محکم ). اولین بارکه من این صحنه رو دیدم خیلی تعجب کردم .(نمیدونم چطور میتونه روشنش کنه ولی این کارو میکنه و منتظر میشه تا شبکه پویا با اون اهنگ قشنگش که میگه ...

شبکه پویااااااااااااا شبکه پویااااااااااااا یه دنیا کارتون .......میاریم براتون ..........برای بچه هاااااااااااااا   روبراش بخونه .)

شما به طرز عجیبی عاشق این آهنگی .طوری که اگه تو اتاق خواب آشپزخونه . و یا هرجای خونه که باشی تند تند با اون دستو پاهای کوچولوت میای و میشینی پای تلویزیون و بعضی وقتها هم برای اینکه سزیعتربرسی دستا تو دراز میکنی به نشونه این که منو بغل کن 5اونوقت  چنان ذوق میکنی که نگو و نپرس ف.بعدش هم اگه کارتون بعدی مورد علاقه بود نگاه میکنی  وگرنه میری دنبال شیطنت تا زمانی که دوباره این اهنگ رو بشنوی  ......

بعد ازاون هم  یه آهنگ خیلی قشنگ که قبل از اذان پخش میشه و اولش با  آمد اذان آمد اذان شروع میشه . نمیتونم حالتهاتو  وقتی که داری به این آهنگها گوش میدی وصف کنم.

شبها هم که لالایی کودکان پخش میکنه و شما میخ میشی تا از اهنگها و اشعارورنگهای زیبا لذت ببری .خلاصه اینکه این شبکه رو می خوابونیو بعدش میخوابی.

خیلی وقتها وقتی ازهمه این آهنگها خسته شدی میدونم که دنبال یه چیز قشنگتری .یه چیزی که باهش همیشه احساس آرامش میکنی و من این آرامشو احساس میکنم .چون هرموقع که صدای اذان میاد شما درهرحالتی که هستی ساکت میشیینی و دنبال صداش میگردی .آخه اذان رو یه جوردیگه دوست داری . اخیرا که بزرگترشدی بیشتراوقات با صدای اذان لالا میکنی.خیلی دلم می خواد بدونم بدونم ازاذان چی می فهمی و چرا اینقدر آرومی وقتی که اذان میگن .

بعد ازآهنگهای کودکانه شما به آهنگهای سنتی خیلی علاقه نشون میدی یعنی هرجا که یه آهنگ سنتی پخش میشه من لبخند رولبات میبینم و بعدش هم با همون لبخندخوشگلت برمیگردی و به من نگاه میکنی  .یعنی این که ببین من دارم کیف میکنم و شروع میکنی به خوندن و سرتم به این طرف و اونطرف می چرخونی ........ثق

من هم زمانی که شما مشغول تماشای تلویزیون هستی با خیال راحت به کارهام می رسم .

 انشاء ا...که همیشه شاد وسلامت باشی .گل قشنگم ماچماچماچماچ زماچماچماچماچ

 

 

 این هم امیرعلی که درحال تماشای  کارتونه  البته به همراه شاصخین جون..

 

 ب

 

ق

ف

ج

ق

 امیرعلی غرق در گوش دادن به نوای اذان

ت

اینجا امیرعلی خیلی کوچولو و تپل بود .بلد نبود درست بشینه .داشت کارتون نگاه میکرد و با دیدن من به طرفم برگشت.  ای جااااااااان من

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مسیحا
3 بهمن 91 21:24
سلام ناز کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
مامان کوثری
4 بهمن 91 8:53
سلام گلم کار رو تموم کردم فقط چیزی که دل منو میخوره اینه که عکس هایی که برام از امیر علی فرستادین کیفیت نداره چرا عکس های با کیفیت و اورجینال دوربینتون رو برام نفرستادین؟
مامان کوثری
4 بهمن 91 10:41
عزیزم تو وبم به نظرتون جواب دادم لطفا چک کنید
مامان کوثری
4 بهمن 91 11:42
باشه امروز میفرستم عصری براتون ایمیل میکنم [

ممنون
مامان کوثری
4 بهمن 91 17:55
سلام گلم فایل ها رو برات فرستادم تقویمش رو هم 4 فصل زدم فقط لطف کن همه رو نگاه کن خوب و دقیق که جایی اشنباهی چیزی نداشته باشه مشکلی بود خبرم کن
مامان کوثری
4 بهمن 91 17:57
لطفا بهم خبر هم بده که رسیده یا نه تو سه تا ایمیل جدا فرستادم راستی هزینه رو هم که واریز کردی خبرم کن ممنونم
مامان کوثری
5 بهمن 91 12:01
سلام گلم جعبه دستمال رو باشه درستش میکنم در باره تقویم هم دوباره پاییز رو براتون ارسال میکنم ولی عکس هایی که گفتین عوض کنم باید بگم بهترین عکس ها رو گلچین کردم عزیزم باقی عکس ها از این بدتر بودن واقعا کیفیت بدی داره موقع چاپ متوجه میشی چقدر بد هست چرا فایل با کیفیت نمیدی زود درستش میکنم تازه آلبوم دیواری رو هم یادم رفته بودم بدم تعجب کردم گفتی ارسال کردم ولی با یه عکس اونم باشه برات میدم ولی عزیزم کیفیت عکس ها خیلی خیلیییییییی بده اگر میتونی بهترش رو ارسال کن منتظر جوابتم اگر الان بدی تا عصر تمومش میکنم
مامان کوثری
5 بهمن 91 12:15
بله گلم همینطور که الانم نوشتم آلبوم رو نفرستادم که شاید عکس های باکیفیت رو برام بفرستین
مامان مریم
6 بهمن 91 9:36
پسر خوب و خوشگلم خدا خودش نگهدارت باشه و زودتر باباتو به آرزوش برسونه
مامانی رادین دردونه
8 بهمن 91 0:43
ای جانم عروسک خوشگل رادین منم بعضی موزیکها و پیا بازرگانیهارو دوست داره. تولدت پیشاپیش مبارک خاله جونم.
مامانی رادین دردونه
8 بهمن 91 0:45
من شمارو به اسم امیرعلی دونه برفی لینک کردم اگر دوست داشتی منو به اسم رادین دردونه لینک کنید ممنون بازم میبینمتون
مامان کوثری
8 بهمن 91 9:41
سلام عزیزم براتون درست کردم فرستادم آلبومش رو ایمیلتون رو چک کنید به من خبر بدین که رسیده ممنونم از اینکه پول رو واریز کردین
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 12:04
سلام.وبلاگ قشنگی دارید لطفا ما را لینک کنید و با نظر اعلام کنید دوس دارید با چه نامی لینک شوید
لاله
15 بهمن 91 18:19
امیر علی جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت
لاله
17 بهمن 91 10:04
امیر علی جون لینک شد