امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

اولین تولد گل پسرمامان و بابا 91/11/15

1391/11/22 11:30
2,569 بازدید
اشتراک گذاری

    بنام خداوند مهربان

برمحمدو آل محمد صلوات

آتیله آرک 15 بهمن 91

 

خدای مهربانم ای بی کران نازنین !...عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی !

خدای مهربانم ای نازنین ... عاشقم برتو و این هدیه آسمانی ات که یکسال پیش به من عطا نمودی توراسپاس ...

خداوندا ما را از بلایا و گناهان در امان بدار  و کودکانمان را درسایه الطاف خود محفوظ بفرما

آمین  یارب العالمین

 

ک

تتولد....  تولد.....تولد پسرگلم مبارک ت 

بیا شمعهارو فوت کن تا صدسال ..دویست سال... سیصد سال زنده باشی ...

سلام سلام صدتا سلام   امروز تولد پسرگلمه هورااااااااااااااااااااااااااا هوراهوراهوراهورا

 

 

ادامه مطلب و حتما ببینید...........

سلام پسرگلم

امروز که دارم این مطالب رو برات می نویسم چندروز ازتولدت گذشته!

آخه ما جشن تولد یکسالگیت رو  که پانزدهم بهمن 91 بود،  5 روز زودتربرگزارکردیم که افتاده بود روز سه شنبه .آخه اون روز تولد حضرت محمد (ص) هم بود. یکسال پیش هم که بدنیا اومدی به روایتی شب تولد حضرت محمد بود یعنی شب 11 ربیع الاول .خوب چه بهتر که جشن تولدت رو هم تو روز تولد پیامبر اعظم (ص ) برگزار می کردیم .انشا ءا... زیرسایه خدا و پیامبرو ائمه همیشه شاد ، سلامت، موفق و سربلند باشی عزیزم .

حالا می رسیم به جشن..

چند روز قبل ازشروع جشن من و بابا  درتدارک برگزاری جشن بودیم خیلی دلم می خواست یه جشن خوشگل و جمع و جور از آب دربیاد بابا جونی اونقدرخوشحال بود که از سه شب قبل همه تزئینات خونه رو انجام دادو کلی بادکنک به درودیوارو سقف خونه وصل کرد .نمی دونی چه با شوروشوقی این کارو انجام میداد.خدایی  هم خوشگل شده بود. تم تولدت هم انگری برد بود که متناسب با قالب وبلاگته .

روزتولدت بعد ازچندروز هوای صاف و آفتابی ، یکدفعه هوا ابری شد و بارون گرفتفل و این برای همه جالب بود چون تا اینجا کلیه اتفاقات زندگی من و بابایی تو نیمه دوم سال رخ داده که همراه شده با نزول نعمتهای الهی. آخه شب عروسیمون برف گرفت ، شب تولد دونه برفی مامان هم برف شدیدی میبارید طوریکه ما میترسیدیم قبل ازاینکه به بیمارستان برسیم تو برفها بمونیم نگرانولی خوشبختانه این اتفاق نیافتادو پسرم تو چله زمستون که بیرون پربود ازبرف بدنیا اومد بو حالا هم که تولد گل پسرم بود هوا تغییر چهره دادو اونقدربارون اینجا شدید می بارید و هوا سرد شده بود که میشد دونه های ریز برف رو لابه لای بارون دید . نمیدونم حکمتش چیه ولی هرچی که هست ما اونو به فال نیک میگیریم و نگاهمون بهش  نعمت وبرکت خدا ییه که تو زندگیمون جریان داره .  خدایا شکرت .

صبح وقتی شما ازخواب بیدارشدی و از اتاقت بیرون اومدی و تزئینات رو دیدی خیلی خوشحال شدی همش ذوق میکردی و دست می زدی و بادکنکها رو به من نشون میدادی و می گفتی ت ت یعنی من بادکنک می خوام (آخه شما  به بادکنک و توپ و هرچیز گرد دیگه می گی توپ یا همون ت ت  )  ئئئ

.خداروشکر همون جورکه میخواستم جشن تولدت خیلی خوب برگزارشد و همه مهمونهایی که تشریف آورده بودن راضی بودن و بهشون کلی خوش گذشته بود.ولی حیف که شما کوچول موچول بودی و هنوز نمیتونستی معنی جشن تولدو متوجه بشی .خیلی متعجب بودی و همچنین خسته متاسفانه اجازه ندادی من چند تا عکس درستو حسابی ازت بندازم ... 

گل پسرمامان که داماد شده 

دامادکوچولو    کلاه     کیک

چنگ زدن کیک به جای فوت شمع                      امیرعلی تو چه فکریه ؟.........  

 شمع       ل

   .ت ات

ب

ز

 تم

 

 غاعت

غ

عص

yh

ث

ع

ث

 

ش

و.

/

ذر

gjji

لر

کادوهای مهمونهای مهربون

dr

.

دست همشون درد نکنه که هم تشریف آوردن و هم مارو با کادوهای نقدی و غیرنقدی خجالت دادن .انشاءا... جبران کنیم . کادوی منو باباجونیش هم یه حساب پس انداز بود که اگه خدا بخواد قراره ماهانه یه مبلغی براش واریز کنیم .

تا چند روز دیگه منتظر عکسهای آتلیه اش هم باشید ..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 15:23
ایشاله صد ساله شیییی عزیزم
مامانی رادین دردونه
20 بهمن 91 0:53
سلام عزیز خاله تولدت مبارک خوشگل ایشالا 100000000000000 ساله بشی گل پسر
مامان مریم
21 بهمن 91 12:12
تولدت مبارک عزیزم...میبوسمت از راه دور..
سمر
24 بهمن 91 1:11
تولدت مبارک خاله جونم...............


مرسی عزیزم .ممنون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 بهمن 91 14:02
سلام مریم خانم. ممنون عزیزم. حرف شما متین. تولد گل پسری ثبت شد. من معمولا نی نی گپ نمی یام چون سرعتش پایینه ولی شبها از شنبه تا سه شنبه یاهو می یام. 11 به بعد . ایمیلم رو گذاشتم


پرهام
25 بهمن 91 16:47
تولدت مبارک عزیزم.
مامان امیرمحمد
28 بهمن 91 11:13
سلام عزیزم خاله جون تولدتتتتتتتت مبارک قشنگم انشاءا.. صدساله بشی در کنار مامان و باباییت دست مامان درد نکنه چقدر زحمت کشیده خدا بهش سلامتی بده به این مامان با سلیقه شما از امیرمحمد من 4 روز کوچکتری امیرمحمد 12 بهمن سال 1390 به دنیا اومد امیدوارم همه نی نی ها همیشه سلامت باشند به امیرمحمد هم سربزنید ممنون می بوسمتون بوسسسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثث بوصصصصصصص


الهی قربونت برم عزیزم چشم گلم ممنون که به ما سرزدین
بهاره مامان امیرمحمد
28 بهمن 91 12:28
این آدرس وب امیرمحمد قدم روی چشم ما میزارید bahareh.niniweblog.com
بهاره مامان امیرمحمد
29 بهمن 91 14:50
سلام این آدرس وب bahareh.niniweblog.com
سمر.مامان پرفسور پارسا.
30 بهمن 91 1:39
خاله جون من لینکت کردم.......پس من کوشم بین دوستات??????? لینکم کن دیده.........
مامان ماهان
3 اسفند 91 14:22
سلام.به به مبارکه گل پسری.ایشالله 120 سالگی.ایشالله دومادیت عزیزم. مامانی دستتون درد نکنه چقدر زحمت کشیدین.
مامانهـ پوچون
3 اسفند 91 15:00
خدا حفظش کنه
امیر حسین رفیع پور
3 اسفند 91 15:03
پرهام
4 اسفند 91 15:19
تولدت مبارک عزیزم.
مامان اهورا
19 اسفند 91 19:22
سلام مامانی چه پسر عسلی هزار ماشا الله با اجازه لینکتون کردم پیش ما بیاین خوشحال میشم
مامان آرش
25 اسفند 91 14:21
سلام مامانی تولد پسملی گلت مبارک کوچولوی شما تقریبا هم سن نی نی منه به تولد انگری بردز آرش منم یه سری بزنید