امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

نظرات (5)

مامان امیرمحمد
18 شهریور 92 11:54
سلام ماشاله پسر نازی دارید خدا بهش سلامتی بده یک بوس محکم برای گل پسر


متشکرم دوست عزیز.
مامان بهداد
27 شهریور 92 10:13
سلام خانومی.
از اینکه به ما سر زدید ممنونیم.
راستی گفته بودید که اهل فومن هستید ما هم ساکن صومعه سرا هستیم. یه دو سه سالی هست که از تهران به این منطقه کوچ کردیم. جای خوبی هست. اما فومن خیلی از صومعه سرا بهتره. کاشکی که منم فومن بودم.


سلام عزیزم. پس فاصله زیادی با هم نداریم . خوشحالم که اومدین .امیدوارم دوستهای خوبی برای همدیگه باشیم و امیرعلی و بهدادجون هم به دوستیهاشون ادامه بدن.برای من خیلی جالبه که با یه همشهری تو این محیط مجازی دوست باشم.
مامان اسما
1 مهر 92 13:08
چقدرتونازی گل پسر هزارماشالا خداحفظت کنه


مرسی خاله جون . چشمهاتون ناز میبینه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
4 مهر 92 10:10
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


مامان محمدصدرا
4 مهر 92 23:25
الهی الهی الهی