امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

عکسهای هنری

1392/7/30 13:05
469 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند جان آفرین

همه روز روزه بودن همه شب نماز کردن

همه سال حج نمودن سفر حجاز کردن

ز مدينه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن

دو لب از براي لبيک به وظيفه باز کردن

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن

 ز ملاهي و مناهي همه احتراز کردن

شب جمعه ها نخفتن به خداي راز گفتن

ز وجود بي نيازش طلب نياز کردن

به خدا که هيچکس را ثمر آنقدر نباشد

که به روي نا اميدي در بسته بازکردن

                                     شیخ بهایی

 تو که باشی برایم کافیست مگر جز نفس چه میخواهم؟!

 

 عشق مامان

من عــاشقت هستـم

 چشمات که می دونه

وقتـی غــزل می گــم

بــا من کـــه می خونه

عشق من

عشق من

من عــاشقت هستـم...

چشمــای تــو دنیـاس

عمر منــی عشقــــم

دنیـــای مـن زیبـــــاس

عشق مامان

 تو که باشی برایم کافیست مگر جز نفس چه میخواهم؟!

عشق مامان

 

پیله کرده ام به تو نمیدانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد...

 

 

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهداد
30 مهر 92 18:32
سلام مامانهی.
به به . چه عکسای قشنگی. چه پسر قشنگی
در پناه خدای مهربون باشه. آمین


مرسی خاله جون.چشماتون قشنگ میبینه
مامان راضیه
5 آبان 92 23:26
سلام عزیزم

آفرین عجب عکاسی هنری واقعا

امیر علی رو ببوس




ممنون خاله جون .آخه میدونید ما کالا هنرمندیم ...


مامان کیانا
6 آبان 92 13:21
سلام دوست عزیز . مرسی که بهمون سر زدی .
لطفا برو خصوصی
امیر علی ناز رو ببوس


مامان زینب
6 آبان 92 14:19
خواهش میکنم بیا آخرین پستم راببین.


اومدم عزیزم . واقعا متاثر شدم.
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آبان 92 16:38
جونم چه عکسای قشنگی دونه برفی رو ببوس عزیزم


مرسی خاله مهربون .