امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

اولین های امیرعلی

1392/10/3 11:32
487 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند مهربان

Love Divider Graphic for Facebook

سلام پسرم یه نگاه به متن پائین بنداز اولین تجربه های زندگیت اینجاست

قدم به قدم...

Paw Tracks Divider

بخون جالبه..قلب

اولین هاااااااااااااااااااااا ...

اولین باری که تکان خوردنت را در وجودم  احساس کردم  ماه رمضان سال 90 بود و من درحال قرائت قرآن بودم .

اولین باری که صدایی از تو شنیدم صدای زیبای ضربان قلب کوچکت بود که در مطب دکتر به گوش من رسید.

اولین باری که صدای گریه ات بلند شد  روز شنبه  15/11/90  ساعت 12:15 ظهر مقارن با اذان ظهر بود.لبخند

 اولین باری که گل خنده بر لبان کوچکت نشست ...  

 

 اولین باری که بوس کردن رو یادگرفتی قرآن مجید رو بوسیدی  که از تو ماشین برداشتی و بوسیدی و من و بابایی کلی ذوق کردیم.

 اولین لباس زندگی ات یه بلوز وشلوار کاموایی آبی بود.  

   لباس

    بعداز گرفتن جواب سونو به عزیزو باباجون  که در زیارت مشهدبودند زنگ زدیم و اونها هم این لباسو خریدن  و تبرک کردندو برات آوردند.

 

اولین گردش خارج از شهرت لاهیجان بود . اینجا شما 2 ماهه تو بغل مامان بودی.

لاهیجان

 

ددیی پیسری

اولین کفشی که برات خریدیم.

 

 

 

 

 

اولین جوراب ملوست این بود.

جوبار ملوس

 

 

 

اولین کتاب زندگیت ...

عافیت باشه  عافیت باشه

 اولین لباس دامادی تو 5 ماهگیت تو عروسی آجی دنیا بود.

الهی قربونت برم ، عروسک مانینی    

                                                        کراوات

 

اولین غذای غیرازشیر ت فرنی بود . تو هفت ماهگی خوردی . نوش جونت.

فرنی

 

 

 

 

 

 اولین باری که میخواستی با شیشه شیر بخوری .حالت بهم میخورد.ابرو

شیشه شیر

 

 

 

 

 

 اولین میوه ای که دوست داشتی مز بود.هنوزم دوست داری.

Fruit Divider

اولین باری که قلط زدی و بی کمک نشستی تو هشت ماهگی بود.

اولین مرواریدهای زیبای دهانت در نه ماهگی دراومد.

دنودن

 

اولین سالروز تولدت بهترین روز زندگی من و بابایی بود .

تولد

 

 

 

 

 

 

اولین باری که موهای خوشگلتو کوتاه کردیم  9 روز بعد ازتولدیکسالگیت بود.

  این هم موهای یادگاری

موهای کوتاه شده

اولین باری که تاتی تاتی کردی 10 روز بعدازتولدت بود گلم.

Paw Tracks Divider

 

اولین اسباب بازی که عاشقش شدی توپ بود.متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

 

اولین کلمه ای که به زبان کوچکت جاری شد " حننه " بود .

 

حنانه

 

                همان حنانه دختر خاله که خیلی دوسش داری و اونم دوست داره. البته الان دیگه برا خودش خانمی شده

 

اولین نقاشی که با مدادرنگی کشیدی.

نقاشی

اولین باری که مسواک کردی

این هم اولین مسواک گل پسرم.مسواکمسواک

 

 

اولین جمله ای که آغازگر شیرین زبانی ات شد ،"مامــــــــّان .... جی جّــــــی "   بود.

 

 و الانم که هرچی میگم تائید میکنی و میگی     آیه آیــــــــه (آره  آره )

و  کلی چیزهای زیباو خوشگل بلد شدی و اکثر کلمه هایی که میشنوی میتونی تکرارکنی .

 شیرین زبون مامانینی و باباجیجی   دوست داریم

 

این هم یه عکس از بابا خوران  قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

بابا خوری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان امیرمهدی
19 آذر 92 12:24
خیلی زیبا نوشتی دست گلت درد نکنه.ایده جالبی بود
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی گلم .
مامان مریم
19 آذر 92 16:01
چقدر عالی ...خدا براتون حفظش کنه ..اولین گریه ی مهتابم اذون ظهر بود...همیشه شاد باشین و خوشبخت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم . امیدورام همه بچه ها در پناه ایزد منان باشند. آمین
دخملی شکلک
19 آذر 92 21:24
فدای عشق یه طرفه ات................ با این اولین های با احساس و خوشگلی که برا جیگرمون ثبت کردی حال کردم و بالا بر وبلاگت خیلی عالیه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
دست پرورده خودتیم دیگه
مسیحا
20 آذر 92 21:44
خیلی زیبا بود ما هم رفتیم به گذشته و مرور خاطرات
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خوشحالم که خاطرات برای شما هم مرور شد.
مامان محمدصدرا
21 آذر 92 9:09
انشاالله همیشه تو زندگی اول باشی گلم الههههههههههی بابایی محمدصدرا هم همیشه خورده میشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم خاله جون
نسرین (مامان کیانا)
24 آذر 92 8:03
سلام بر امیر علی گل و مامان مهربونش عزیزم من مرتب وبلاگ امیر علی جون رو می خونم چون امیر علی و کیانای من همسن هستن من همیشه میام و اگه پست جدید گذاشته باشی می خونم ولی فرصت نمیشه براتون کامنت بذارم . امیر علی ناز رو ببوس ما هم منتظر شما هستیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم کردی دوست خوبم . باز هم بیا پیشمون.کیانای گلم رو هم ببوس
مامان آنی
24 آذر 92 19:23
خیلی پست خوشدلی بود همه چی هم مثل خود امیر علی جون خوشدل بود
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
به قول امیرعلی منننو خاله
مامان پارسا
24 آذر 92 19:40
ای جانممممممممممم چقدر جالب بود مرسی مامانی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم گلم قابلی نداشت.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
25 آذر 92 10:37
سلام مامان امیرعلی جون - بله می دونم که امیرعلی شما از امیرمحمدم 3 روز کوچیکتره باعث افتخاره ما است - قرار اینترنتی جمعه 29 آذرماه ساعت 3 بعدازظهر سرزمین عجایبه ولی ساعتش خیلی زوده من نمی دونم بتونم بیام ولی دوست دارم که حتماً برم شما هم برنامه خودتون را هماهنگ کنید اگه شد بیایید حتماً من هم تلاشم را می کنم که بیام بهتون خبر میدم حتماً
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
پس تهران برگزار میشه متاسفانه من شمالم و اصلانمیتونم بیام .خبرشو از شما میگیرم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
25 آذر 92 10:38
اصلا از سمیرا جون و امیررضا خبر ندارم اگه کمی بیشتر از فوت آقامحمد گذشته بود خودم حتماً می رفتم دنبالشون برای قرار جمعه میاوردمشون ولی الان خیلی زوده اطرافیان بد می دونن برای سمیراجون وجه خوبی نداره نه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خیلی ناراحت کننده است خدا بهشون صبر بده .
الهه
25 آذر 92 13:43
خدا این گل پسر ناز و براتون نگه داره خیلی جالب بود این پستتون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم
مامان سویل
25 آذر 92 16:41
خیلی جالب بودن
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون قابلی نداشت.
خاله ادریس :)
25 آذر 92 19:57
عزیزم فدای اون اولین کارایی که توی زندگیت کردی شم قربونت برم خیلی خوب ببو که همه چیزانه ایه ثبت بوکونی عزیز جان من همون عسلم دِه!!!! بشناختی مره ؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
اره عزیز جان مگه به تره نشناسم. ممنونکه امره سر زنی . امیرعلی : مرسی خاله عسل جون
مامان پوریا جون
25 آذر 92 22:00
سلام گل پسر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه با افتخار لینک شدید به جمع دوستان آقا پوریا خوش امدید میتونم بپرسم از کجا با وبلاگ ما اشنا شدید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم خیلی اتفاقی ولی خیلی وقته که شما رو لینک کردم . امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
سجاد
25 آذر 92 22:15
هزارانتقدیم امیرعلی جون خوشگل آفرین صدآفرین به مامانی که اولین ها رو خیلی خوب تو ذهنش سپرده
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم سجاد جون
مامان بهداد
26 آذر 92 9:56
سلام خاله. ای جانم قربون اولین کارات بشم من. وااای که چقدر بامزه و قشنگ نوشتید. خدا حفظش کنه. راستی از دیدن موهاش شوکه شدم. هزار ماشا... گیسو کمندی بوده برای خودشاااا. گل پسرتون و ببوسید و از قول من بچلونیدش. آخه خیلی ماه و دوست داشتنیه.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آیهان
26 آذر 92 13:11
عزیزم انشالله که خدا نی نی ملوستو واست حفظ کنه
✿مامان علی خوشتیپ✿
1 دی 92 15:32
خیلی پست قشنگی بود همه اولین ها جالب بودند ولی اولین باری که موهاشو کوتاه کرد 9 روز بعد از تولد؟؟؟؟؟؟؟ماشاالله چه پرمو بوده
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
نه نه نه 9 روز بعداز تولد یکسالگیش
مریم مامان نیکان
2 دی 92 20:11
خیلی زیبا بود،آفرین به این مامان خوش ذوق و سلیقه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جون
محبوب
25 دی 93 10:07
خيلي باحال نوشتي ببخشي اولين لباس دامادي يعني چي اونوخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه قراره ايشون چندبار داماد بشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون نه عزیزم اولین لباس دامادی یعنی همون بلوز و کراواتی که جوونها واسه رفتن به عروسی می پوشن . خب پسر من هم یکی از همون جوونها بود دیگههههههه.