امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

یلدا 92

1392/10/4 11:07
372 بازدید
اشتراک گذاری

مهرآفرینا!      

سجاده ام را به سمت قبله نیاز می گشایم

تا ذره ذره وجودم را به معراج

نگاهت، پرواز دهم                        بنام تو 

جاده سراوان

 

 

جاده سراوان گیلان - 29/09/92


4.gif4.gifn5Fblu000.gif

26.gif

92/09/30

 

             یلدا مبارک                 یلدا مبارک

 

دوستان عزیزم تو پاییزی که گذشت.

اگه دلتون رو شکوندم

اگه حرفی زدم

اگه برخورد بدی کردم اگه اذیتتون کردم

بسیار کار خوبی کردم ! میخواستم بگم تو فصل جدید هم برنامه همینه :))

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

4.gif

دو قدم مانده به رقصیدن برف
یک نفس مانده به سرما و به یخ
چشم در چشم زمستان دگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما
یلدا مبارک

 

4.gif

 

n5Fblu000.gifموزه میراث روستایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

✿مامان علی خوشتیپ✿
1 دی 92 15:29
یلدات مبارک دوست خوبم
مامان پوریا جون
1 دی 92 17:35
سلام یلداتون مبارک
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم
مریم مامان نیکان
2 دی 92 20:04
سلام،ماشالا گل پسری بزرگ شده،انشالا خدا حفظش کنه زمستونتون پراز خاطرات زیبا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم عزیزم امیدوارم شما هم از سرمای زمستون با گرمای محفل خانواده لذت ببرید.
مامان ایلیا
3 دی 92 18:51
سلام می شه بیان تو وبلاگم و به منم یاد بدین چطوری می تونم عکس پسرم رو برای برو بالا بذارم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
چشم عزیزم اومدم.
مامان ایلیا
4 دی 92 11:26
سلام خیلی ممنون از لطفت
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم.
مامان حسام كوچولو
5 دی 92 1:49
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زدي. از ابراز محبتت هم ممنونم. اما اصلا دوست نداشتم ناراحتتون كنم. از اينكه در غم ما شريك شديد نهايت سپاس رو دارم بازم به ما سر بزنيد در صورت تمايل اطلاع بديد تا لينكتون كنم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم. لینک شدی عزیزم
مامان حسام كوچولو
5 دی 92 1:52
چه گل پسري هزار ماشالله
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:35
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته! اپم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم گلم
مامان ایدین
7 دی 92 9:41
متن خیلی زیبا بود مرسی گل پسری رو به جای من ببوس
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی گلم . حتما
مامان محمدصدرا
8 دی 92 12:04
عزیزم واقعا لطف کردی برام توضیحاتتو نوشتی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خواهش میکنم گلم . لطف کردی به ما سر زدی.
خاله ی ادریس :)
11 دی 92 15:16
مبارکه یلدات با تاخیر