امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

امیرعلی و شیرین زبونیهاش

1392/10/25 13:04
434 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدواند بخشنده مهربان



مامان:                                                 امیر علی

چشم چشم   دو اب...                             اووووووو

دماغ و دهن یه گر..                                 دوووووووووو

حالا بزار دوتا ...                                       اوووووش (گوش )

موهاش نشه فرا ...                                 موووووووووو

چوب چوب یه ...                                      ادن (گردن)

این هم یه گردیه...                                   تن

دست دست دوتا...                                  پااااا

جوراب پا  انگشت ....                               پااااا

ببین چقدر قشنگه  حیف که بدون               انگه (رنگه )

 

 

 

کتاب شعر حیواناتتو میاری و میگی برام بخون :

ببعی میگــــــــــــــــه                               بع بع

دنبه داری ؟                                            نه نه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

یه گوسفند ....                                  چاخ    (چاق دارم )

گوسفند توی  .....                              باغ     (باغ دارم )

میبرمش  همیشه 

به کوه و دشت وبی...                       شهههه  

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

  • مامان :    A- B                               امیرعلی :    C -D
  • مامان :   E - F                               امیرعلی :   G- H        animated gif of weaponry - baby reads book 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

  • دیروز نوشته های رو  بلوز  منو دیدی و میگی:

 مامان بیا بیا  ...

من - بله مامان جان

شما:   ایجا... ای بی  سی  دی ؟؟  آیه آییییییه  (اینجا ABCD نوشته ؟  آره آره )

من : بله عزیزم

شما : گوگاااا ... کباااات  A-B-C ( خودکارو کتاب بده تا من هم A-B-C بنویسم )

 

 

  • امیرعلی تو اتاقه صداش درنمیاد :

            من :   مامانی کجاییی ؟؟؟

           شما:  بدو بدو از پشت درمیای بیرون و دستتو تکون میدی و میگی :   شما بیشین  بیشین

          من : من بشینم میخوای چیکار کنی؟

          شما:  گوگااااا      دیوار    متفکر منتظر

         

 

  • گاهی وقتها که میخوای به قول خودت منو گول بزنی و یه چیزی از من میخوای میگی : 

 مامان جاااان      خانوووو م        مامان خانووو م      بیاااااااااااا  خنده

 

 

  • چون هروقت که دست رو کسی بلند کردی ، یا کاربدی انجام دادی من  گفتم  مامان جان عیبه نازی بده و بوسش کن و معذارت بخواه .......مشغول تلفن

          حالا فکر میکنی که همه کاری رو با بوس کردن و نازی دادن میشه انجام داد . واسه همین هم هر چیزی که میخوای سرو صورتمو نو با بوس شستشو میدی و با هزار ناز و بوس حرفتو به کرسی میشونی..... تا من بیام بگم نه صورتم خیس شده ....آخ

خودم کردم دیگه چیکار کنمزبان

 

 

 

                                                                               

 

مامان : پسرم بابا کجا رفته :

شما:  بابا ...  کاااار  .....   نون .

 

 مامان :                                                     امیرعلی :

عشق مامان کیـــــــــــــــه  ؟                           من من

ناز   مامــان   کیـــــــــــــــه ؟                            من من

پسر مامان    کیـــــــــــــــه ؟                            من من

شیطون مامان  کیــــــــــــه؟                             من من


عزیـــــــــــــــزم                                              عسی یَم   قلبماچمژه

 

 

 عاشقتم پسر گلم

                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤خونه نمدی❤
26 آذر 92 15:35
اگه حلقه اسم و ریسه اسم و آویز و خیلی چیزای خوشگل دیگه برای اتاق کودکتون میخواین یه سر به سایت خونه نمدی بزنید حتما نمونه هارو ببینید که پشیمون نمیشید namadi.ir با تشکر خونه نمدی
حامي
26 آذر 92 21:54
سلااااام خاله ى مهربووون, ماشالله به اىن گل پسر
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عمو جون . متشکرم و ممنو ن از اعتمادتون . حامی جان رو ببوسید.
مامان محمدصدرا
27 آذر 92 23:31
گل نازم هزارآفرین. راستی خانومی می شه از تجربیاتت توی وب بگی و اینکه چطوری پسرمونو آموزش دادی تا ما مامانا هم یاد بگیریم ممنون می شم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله جون . عزیزم من سعی کردم بیشترباهاش حرف بزنم . هیچوقت اصرارنمیکنم که چیزی رو بزور یاد بگیره . معمولا هم هرچیزی رو خیلی سریع میگیره و چندروز بعد تکرارمیکنه.من هم از تمرین و تکرار درموقعیتهای مختلف استفاده میکنم.حتی موقع غذا خوردن و لباس پوشیدن.
مامان زینب
28 آذر 92 15:59
سلام عزیزم قربون این پسر برم که اینقدر نازه واقعا خوش به حالش که مامان به این خوبی داره طفلی پسر من که یه مامان همش خسته داره که حتی حوصله ی حرف زدن نداره نازنین پسرت از طرف من ببوس.
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آخخخخه . شما لطف داری خانمی