امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

نظرات (5)

مامان کوثری
18 دی 92 15:26
سلامی دوباره طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد و ... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
اعظم مامان زهرا
19 دی 92 1:05
خاله زمستون خوبی داشته باشی مواظب خودت باش من مامان زهرا هستم به وب ما هم بیاین
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
اومدم عزیزم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
21 دی 92 14:47
سلام عزیزم ممنونم که به وب من اومدید و نظر دادید - منم نظرم اینه که امسال براش تولد مفصل نگیرم و فقط یه تولد خانوادگی و کوچولو بگیرم چون زیادم خودش یادش نیست و اذیت میشه بهترین کار اینه که هزینه را خرج امور خیریه کنم اونطوری راضی ترم تا اینکه با عذاب وجدان تولد مفصل بگیرم و قلبم از اینکار درد بگیره خیلی ها نون شب ندارن با این اوصاف من چند تا خانواده را میشناسم اصلا دلم قبول نمی کنه تصمیم گرفتم هر چند سال یکبار براش تولد بگیرم انشاءا.. برام دعا کنید که بتونم تصمیم بگیرم بازم ممنونم مهربونم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
امیدوارم بتونی تصمیم درستی بگیری . موفق باشی عزیزم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
21 دی 92 14:49
راستی مامان امیرعلی عکسهای تولد یکسالگی امیرعلی جون کجاست پیداش نکردم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
تو صفحه 16 میتونی ببینیش گلم.
خاله ی ادریس :)
1 بهمن 92 1:48
عزیزم سلام میشه توی این ادرس بری : http://biadelam.niniweblog.com/ و بی زحمت توی پست اول که عکس ادریس هم توی نظرات مسابقش بنویسی (رای به عکس 1 ادریس ) ممنون میشم تورو خدا ممنون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
رای دادم عزیزم