امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

بدون عنوان

1392/10/21 10:31
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای نعمت باطنی عالم مهدی
وی نور دل نبی خاتم، مهدی
تکمیل نموده رب به تو نعمت ها
ای نعمت جاری دمادم ، مهدی

قطعه گمشده ای از پرپرواز کم است

یازده بار شمردیم ویکی باز کم است

این همه آب که جاریست نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سرباز کم است

 

 

نهم ربیع الاول

پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی
همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد.

***عید شما مبارک***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
22 دی 92 14:59
عزیزم من عکسهای امیرعلی جون را دیده بودم یادم نبود حتی کامنت هم گذاشته بودم البته امروز بازم دیدم خیلی خیلی خوب و لذت بردم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
من هم خیلی وقتها اینجوری میشم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
23 دی 92 13:02
عزیزم شما باید یه قالبی انتخاب کنید که صفحات جداگانه داشته باشید وگرنه نمیشه
عالمه مامان امیرحسین
23 دی 92 16:38
این ایام بر شما هم مبارک باشه بدووووووبیاااااا پیشمون
اجی گلی
20 بهمن 92 19:44
من امیر علی رو خیییییلی دوست دارم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی آجی مطهر جون منم دوست دارم.