امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

آلبوم عکس

1391/10/20 11:59
761 بازدید
اشتراک گذاری

    روزبعد ازتولد پسرگلم وقتی با هم  به خونه اومدیم .خوش اومدی عزییییییییییییییزم. بغل

ب

 

ی

اینجاامیرعلی سه روزه است.الهی قربونش برم من .ماچماچماچ

 

ث

 

امیرعلیه 4 روزه (متفکر) متفکر

س

 

س

ب

امیرعلیه 12 روزه ...تفاوت را احساس کنید.

ع

 امیرعلی 18 روزشه

س

اینجا امیرعلی 2ماهه  می شود.

س

 

اههههه تو خواب هم دست از سرآدم ور نمیدارن (اخمهاراملاحظه بفرمائید)

ز

 

امیرعلیه 3ماه و نیمه ای

ع

 

بابا جان من دیگه الان تو 4 ماهم .دیگه دست از سرم بردارییییییییییین .عصبانی

 

ب

 

ببین آدم رو به چه کارهایی وامیدارنا .مجبورم قایم بشم

س

 امیرعلیه 4 ماه و نیمه ای

بچ

امیرعلی چه بد می خوابه ....

ض

امیرعلیه 5 ماهه

ق

 

چیه ؟؟؟؟   دارم سفره افطاری رو با مامانم پهن میکنم دیگهههه!!! (ببخشید جمع میکنم ).

اینجا امیرعلی تازه یادگرفته یه خورده تنها بشینه .

س

  امیر علی و عکسهای زمستونی (منطقه توریستی قلعه رودخان فومن)

gh

امیرعلی -محرم 91

لل

 

قیفل

 

 

هععغه

 

 ;

 لبخند

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان امیررضا
1 آذر 91 14:02
سلام عزیزم خوبی. ما شاا... هرجی بزرگترمیشی نازتر میشی.ادم هوس میکنه تو رو بخوره
مریم
2 آذر 91 9:26
مرسی عزییییییییییییییییییییییییزم
ندا
9 اردیبهشت 92 11:23
خدا زير سايه پدر مادر نگه دارت باشه ماشاالله خيلي نازي


ممنون عزیزم بازم به ما سربزن