امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

ماجراهای امیر علی و پوشک -مرحله 2

1393/1/31 9:16
408 بازدید
اشتراک گذاری

توکلت علی الله..

 

- مرحله چهارم: اجرای مجدد پروژه و درک نسبی مفهوم کارزبان

درایام عید دوباره تصمیم گرفتم از این فرصت تعطیلات استفاده کنم و با کمک هم دوباره عملیات رو شروع کنیم.

از همون روز اول متوجه شدم که شما داری همکاری می کنی یعنی تازه معنی این کارمنو فهمیده بودی و وقتی سرپا میگرفتمت کارتو انجام میدادی . اینجا بود که متوجه شدم چند روز استراحت اجباری تونسته فرصتی بشه برات تا این موضوع رو تو ذهنت بسپری . البته احساس من این بود نمیدونم تا چه حد درسته چون قبل از اون اصلا همکاری نمیکردی و گریه میکردی.

- مرحله پنجم:مقاومت در موقع رفتن به دستشویی

حالا دیگه میدونستی که دستشویی چه جور جائیه بخاطر همین از رفتن به اونجا امتناع می کردی و وقتی می گفتم مامان جونی جیش داری میگفتی نه و فرار میکردی ولی چند دقیقه بعد دوباره یه گوشه از اتاق ..... این بود که من هر 15 دقیقه یکبار این سوال رو ازت می پرسیدم و با بازی و شوخی و خنده و قلقلک میبردمت . و خوشبختانه کارتو درست انجام میدادی .و منو مشعوف مینمودی ...از خود راضیو نیش بنده تا بناگوش باز میشدنیشخند

به قول دوستم که میگه مادرهای بیچاره حتی برای جیش و پی پی بچه هاشون هم خوشحالی میکنن. قهقهه

- مرحله ششم :استفاده از صندلی مخصوص 

تو این مرحله مشکل پی پی داشتم و از اونجائیکه شما همیشه موقع پی پی می رفتی یه گوشه و به من می گفتی : «تو برو ... تو برو ..» بعد از پوشک هم به این نتیجه رسیدم که صندلی رو موقتا بزارم تو اتاق تا شما با خیال راحت ازش استفاده کنی . که خوشبختانه مفید واقع شد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
27 فروردین 93 12:45
ای ول امیرعلی مرد شدی دیگه والا احسنت داری مریم جون تبریک دومرحله سخت وگذروندی واسه ماهم دعا نما
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
متشکرم محتاجیم به دعا.
عالمه مامان امیرحسین
27 فروردین 93 13:10
جدا شدن از پوشک مبارک.آپم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنووووون خاله جون
مامان پریسا
29 فروردین 93 12:24
سلام خسته نباشی دوست عزیزم. ایشالله موفق میشی و همه ی این تلاش ها به نتیجه یرسه.. همه ی اینها یه روز خاطره میشه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره واقعا هم همینطوره . البته الان دیگه تقریبا موفق شدم . ولی اصلا وقت نمیکنم این ماجرا رو تکمیل کنم.
مامان پریسا
29 فروردین 93 12:24
در ضمن روز مادر پیشاپیش مبارک عزیزم. http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک.
لاله
31 فروردین 93 8:28
بانوی گل ، شاهکار زیبای خلقت ، مخلوق دلبری خداوند ؛شادی تو شادی دنیاست . روزت ، ماهت ، سالت ، وتمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک