امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

همسرعزیزم روزت مبارک

1393/2/27 9:53
470 بازدید
اشتراک گذاری

 گل من امروز از عمق وجود خودخدایم راصدا کردم، نمیدانم چه میخواهی ولی امروز…برای تو،

برای رفع غمهایت، برای قلب زیبایت ،

برای آرزوهایت، به درگاهش دعا کردم

ومیدانم خدا ازآرزوهایت خبردارد، یقین دارم دعاهایم اثر دارد.

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

من عشق را با تو تجربه کردم محبت را درقلب تو یافتم و امیدبه زندگی را از تو آموختم عشق من تقدیم به تو که یادت درفکرم و عشقت در قلبم و عطر تو درمیان لحظه لحظه های زندگی ام

 ماندگار است

روزت مبارک همسر مهربانم که عاشقم کردی

این هم از طرف امیر علی دونه برفی تقدیم به بابا جونی مهربونش چشمک

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
27 اردیبهشت 93 11:02
سلام عزیزم چشم
مامانی آیلین
27 اردیبهشت 93 22:22
پسر نازی دارین
مامان روژینا
1 خرداد 93 11:11
سلام عزیزمچه پسملی ناز و دوست داشتنی داری مریم جونخدا حفظش کنه برات عزیز دلمفکر میکنم هم استانی باشیمپیشم بیای خوشحال میشم تا همو لینک کنیم و دوست بشیم با هم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم . اومدم لینک شدی گلم.
مامان روژینا
3 خرداد 93 9:05
سلام فدات شم خیلی خوشحالم کردی پیشم اومدی مریم جونمنم لینکت کردم عزیز دلمعسل خانوم دوستای دیگه شمالی داری بهم معرفی کنی با اونام دوست شم؟ می خوام هر چند وقت یک بار با هم قرار بذاریم همو ببنیم اگه دوست داشته باشی گلم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام گلم آره خیلی خوبه .چند نفری رو میشناسم ولی احساس میکنم زیاد تمایلی به تداوم ارتباط ندارن . من هم دیگه اصرار نکردم.تو لینک دوستان وبم فقط پرهام و مامانش هستند که میتونی باهاش آشنا بشی .( اواخر پنل لینک میتونی ببینیش )شما هم اگه کسی روداشتی خبر بده .مرسی گلم.از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
مامان روژینا
3 خرداد 93 13:05
خصوصی عزیزم
مامان روژینا
5 خرداد 93 13:03
مامان روژینا
7 خرداد 93 11:50
..................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................