امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

عید فطرمبارک

1393/5/9 11:10
434 بازدید
اشتراک گذاری

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکبْرِیاءِ وَ الْعَظِمَة وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…
یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟
  


سلام عزیزان 13

عید فطر برشما مبارک و طاعات و عباداتتون مقبول

 

حالامیریم سراغ مصرع جامونده شعر اینجانب ..

بــــــــــــــــله  دیگه شاعرش هم خودم بودمعینک

متاسفانه ظاهرا هیچ کدوم از مامانهای مهربون دوست نداشتن تو مسابقه شعر شرکت کنن و انگاربا شعر و شاعری رابطه خوبی ندارن...شاکی

ولی خب  ما میگیم که مصرع جا مونده چیه :

اگه پست قبلی رو ببینید متوجه میشید.

پسندها (4)

نظرات (7)

lady love
9 مرداد 93 17:30
azizaaaaam nazi khoda vasatoon hefz kone bachatoono khoshhal misham b manam sar bezanid
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
oooooooooooomedom
مامان روژینا
11 مرداد 93 11:21
جیگرتو بخورم عیدت مبارک کلوچه خالهعید شما و روژینا جون هم مبارک خاله حونی ..
مامان روژینا
11 مرداد 93 11:22
فقط من عاشق این عکس خوشگل پست ثابتتم نفسم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خجالت میدین خاله مهربون
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
11 مرداد 93 18:25
با سلام شما در قرعه کشی جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت و دریافت هدیه به آدرس زیر بیایید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم ویا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com
الهه مامان ابوالفضل
13 مرداد 93 8:41
من تلاش کردم ولی...
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
خسته نباشید عزیزم ... ممنون و شرمنده که به درد سر افتادین
مهدیه
13 مرداد 93 12:05
واقعا شعر خودت بود؟؟ باباااااااااا هنرمننننننننننننننند
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مااینیم دیگه
آیسان مامانی ماهان جون
14 مرداد 93 9:52
عید شمام مبارک..طاعات و عبادتهاتون قبول حق
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم عید شما هم مبارک