امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

39 ماهگیت مبارک دلبندم

1394/2/14 12:07
504 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت


وقتی آبستنی ، دنیات میشه شنیدن صدای قلب جنینت ...

وقتی مادر میشی دنیات عجیب و غریب میشه ...

وقتی مادر میشی دنیا کوچیک میشه ...

اینقدر کوچیک که هیچ کس غیر از خودت این دنیا رو نمیبینه .

دنیات میشه ماشینهای اسباب بازی ...

دنیات میشه رنگها ...دنیای شاد ریاضی ....

دنیات میشه کودکت ...

با کودکت رشد میکنی ..

بزرگ میشی ..

اینقده بزرگ میشی که همه میفهن مادری ...

یهویی کوه میشی .

توانت میشه ۱۰۰ برابر .

دیگه مریض نمیشی ..

دیگه نمی نالی .

وقتی که مادر میشی ، دنیات رو پهن میکنی روی دو تا چشمات .

خدایا شکرت

ماهگرد سی و نهمت مبارک عزیزم

 

و ببخش که مدتی ازت غافل بودم و نتونستم حق مادری رو درست ادا کنم چون حسی که تو به من داری ، و نیازی که تو به مادرت داری من هم داشتم و شاید بیشتر از قبل دارم.

پسندها (5)

نظرات (8)

پریسا
14 اردیبهشت 94 12:19
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم گلم ..حتما
مامان روژینا
15 اردیبهشت 94 11:03
39 ماهگیت مباک عزیز دل خالهچقد ناز و آقاتر شدی نفسمخدا جفتتون رو حفظ کنه واسه هم و همیشه سلامت باشینخیلی دلم براتون تنگ شدهاگه قرار بذاریم میای عزیزم؟
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی فکرکردم دیگه به نی نی وبلاگ زیاد سر نمیزنی . ممنون بابت دعای قشنگت و من هم برات آرزوی سلامتی و در کنار هم بودن دارم. من هم دلتنگتون هستم و خیلی خوشحال میشم ببینمتون ولی هنوز حال و روز درستی ندارم انشا ءا.. سر فرصت حتما ..
ĸoѕαr
16 اردیبهشت 94 12:52
سلام خاله جونم.اپم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنیدو خوشحالم کنید.
مامان کارن( رزیتا )
21 اردیبهشت 94 10:27
عزیزم پسر خوشگلم 39ماهگیت مبارک
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان عسل 
21 اردیبهشت 94 10:52
۳۹ ماهگردت مبارک باشه امیرعلی جونم..ماشالله بزرگ شدی جیگرخاله ایشالله که همیشه همینطورزیبابخندی...فداتون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان فرنيا
21 اردیبهشت 94 13:44
عزيزم 39 ماهگي ات مبارك
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
تشکر می کنم خاله مهربون.
مامان فرنيا
21 اردیبهشت 94 13:45
واقعا دنياي مادرها با همه فرق ميكنه
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:56
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم حتما