امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی ، دونه برفی

طبعیت زیبا - سقلیم پرماجرا - پیشرفت - اختراع ..

1394/3/10 12:00
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خالق زیبائیها

طبیعت زیبا و زندگی گلها  در آب - گیلان - مسیر روزانه به محل کار در اردیبهشت و خرداد ماه

 

سلام پسر گلم جمعه هفته گذشته بود که بعد از یه هفته صبحانه هول هولکی خوردن داشتیم یه صبحانه با آرامش میل می کردیم که شما گفتی با با امروز بریم سِقلیـــــــــــــــم .؟؟؟؟

که یه دفعه من و بابایی زدیم زیر خنده خندونک

سقلیم در واقع همون هفت اقلیم در جاده ماسوله است که قبلا هم چند بار اونجا رفته بودی و عاشق قصر بادی و کارتینگ ماشین سواریش هستی ..از روزی که تونستی خودت گاز بدی و ماشین رو راه ببری دیگه هر روز از ما می خوای که بریم اونجا

حالا چرا اسم سقلیم رو براش انتخاب کردی ... ماجرا اینه که اولین باری که می خواستیم ببریمت اونجا گفتی کجا می ریم من هم بهت گفتم می ریم هفت اقلیم ..

گفتی کجـــــــــــــــــــــا ؟

گفتم هفت ....اقلیم  

گفتی چی ؟هقلقلیم  ؟؟؟!!!!

گفتم نه . ببین باید اینجوری بگیم مثلا 1 اقلیم ...2 اقلیم ..3 اقلیم تااااا برسیم به 7 اقلیم  و شما هم بلا فاصله گفتی آهااا  سقلیم  یعنی از بین 1 تا 7 عدد سه رو انتخاب کردی و خودت به این اسم  ثبتش کردی قه قهه

بوسبوسبوس

امیرعلی دونه برفی و  بالا رفتن از پله های ترقی:
اولین و آخرین  باری که تونستی از این پله بالا بری دو سال و نیم بیشتر نداشتی . تا اون موقع همش همین پائینها بازی می کردی و اجازه نمیدادن بری بالا و من هم می ترسیدم ..ولی از بس علاقه نشون میدادی و  به عشق این بازی میومدی تو پارک و درواقع مشتری ثابت اون آقاهه بودی یکبار اجازه داد البته منهم بخاطر اینکه رضا پسر دوستم اعظم همرات بود اجازه دادم ولی نمیدونی که چقدر عذاب کشیدم تا تو رفتی بالا و به سلامت برگشتی ترسوراستش پشیمون شده بودم سوتو بعداز اون به شرط اینکه پائینش بازی کنی می بردمت.....

ولی ایندفعه با خیال راحت فرستادمت تا بری بالا و ماشاءا...  خوب از پسش بر اومدی ..

ـــــــــــــــــــــــــــــ

این هم از طاووس زیبای باغ پرندگان اونجا ... اون روزاین طاووسه خیلی دلبربایی می کردو همش بال وپرش رو باز می کردو زیبائیهاش رو به رخ همه می کشید..و الحق که فوق العاده بود ..رنگ آبی بدن این پرنده و بالهای زیباش  محشره ...

و بالا خره نسل جدید رایانه های بدون کیبورد و مانیتور ...  اختراع بزرگ امیرعلی دونه برفی

چند تا تیکه از اسباب بازیهاشو بهم وصل کرده و میگه مامان ببین کامپیوتر درست کردم بغل

 و این هم کاپ کیک عجله ای که برای پذیرایی از  دوست خوبم که سر زده اومد خونمون درست کردم ..

ببخشید سمیه جان با هرچیزی که دم دست داشتم اینو برات درست کردم ..ولی خیلی خوشمزه شده بود مگه  نه...چشمک

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در آینده خواهیددید....زبان
 

اینجا امیرعلی منتظره تا  کرمهای کوچولوی ابریشم  تبدیل به پیله بشن و بعدش هم از توش پروانه های خوشگل بابالهای نرم و لطیف به لطافت ابریشم دربیاد...

تو پست بعد عکسهای کرمهای کوچولو مو که کم کم دارن دور خودشون پیله می تنن همراه با مراحل رشدش رو برات میذارم.راضی

دوست دارم عزیزم.بوس

پسندها (6)

نظرات (12)

بابا و مامان
11 خرداد 94 8:37
سلام عزیزم عجب جای قشنگی خوش بحالتون ما که از گرما جرات بیرون رفتنم نداریم همیشه خوش باشید عزیزم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون گلم ولی اینجا هم داره هرروز گرمتر میشه...
بابا و مامان
11 خرداد 94 8:37
وای عزیزم چقد جالب بی صبرانه منتظرم پروانه های خوشگلت و ببینم
بابا و مامان
11 خرداد 94 8:39
افرین به مخترع بزرگ مامان عزیز بچه های با این افکار در اینده بچه های خیلی موفق و نابغهای میشند افرین به ایر علی جونم که از حالا فکر اختراع کردنه
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون از تعریفتون خاله جون... چی بگم وا...
مامان روژینا
11 خرداد 94 13:17
سلام عسل خالهماشالا هزار ماشالا چقد بزرگ شدی عزیزمای جونم که شبیه روژینا عاشق گردشیاونم چه جاااااایی هفت سقلیم!!!! روزینا که دیگه از بالا رفتن این سرسره بادیا اوستایی شه واسه خودش! با مدلای مختلف پایین میاد وای این طاووس چقد زیباس!!!!!!! عجب شکار لحظه هایی کردی دختر فداش بشم امیر علی باهوش خودم قول بده یکی واسه خاله هم از این کامپیوترا درست کنی عشقم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم آره خاله یه ددری حرفه ایه.. آفرین به این روژینا گلی خودم آره ریحانه جون فوق العاده بود دقیقا زمانی که ما رسیدیم اونجا بالشو باز کرد.. چشم خاله جون حتما واستون سفارشی با کولر درست میکنم.
مامان روژینا
11 خرداد 94 13:19
آشپزیت که حرف نداره دختر ای جووووونم منتظر پست بعدیت هستم خاله جووونی
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
وااااای خجالتم میدی گلم شما خودت که استادی حتما
مامان کارن( رزیتا )
11 خرداد 94 14:05
به به چه مسیر زیبااااااااااااااااایی چقد عالیه که هر روز این مناظرو میبینی ولذت می بری دوستم ..... ای جان چقد خندیدم به سقلیم ماشالا به پسر باهوشم عزیز منی امیر جون با این اختراعت همون جا باید می چلوندیش مریم جون اون برگهای ابریشم خیلی جالبن منتظر دیدن پروانه های خوشگلتون می مونیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره گلم خداییش خیلی قشنگه ..ولی همه چیز بستگی به نوع نگاه آدم داره سقلیم پرماجراااااااااا چشم حتما
مامان کارن( رزیتا )
11 خرداد 94 14:07
طاووسه فوق العاده زیبا بود و بالا رفتن گل پسر از پله ها واقعا شیرین زنده باشی دونه برفی خوشگل من
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
آره تا حالا از نزدیک باز شدن پرطاووس رو ندیده بودم. ممنونم خاله جونم ..
یه مامان
12 خرداد 94 21:36
سلام مامان عزیز عیدتون مبارک واقعا جای قشنگیه خوش به حالتون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
ممنون عيد شما هم مبارك .. خواستين تشريف بيارين ..قدمتون سر چشم
مامان عسل 
13 خرداد 94 10:11
سلام مریم جون چه عکسهای قشنگی گرفتی..مخصوصاطاووسه...آفرین به امیرعلی جون به خاطراختراعشوآفرین به مامان گلش به خاطرکیک خوشمزه ای که درست کرده..به به نوش جووون
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزيزم ممنون ... شما هم بفرمائيد..
مامان اهورا
18 خرداد 94 2:00
سلام همشهری عزیز ،پسر ناز و خوشگلی دارید امیدوارم همیشه تنش سالم و لبش خندان باشه،اینجا چه جای زیبایی که رفتید میتونید دقیقا آدرسش رو بفرمایید شاید فرصتی شد رفتیم ما که تنها تفریح ما شده ییلاق دیلمان ،لونک ،نمیدونم تابحال تشریف اوردید یا نه؟جای بسیار زیباییه البته گیلان و مازندران همه جاهاش قشنگه ،اما تنوع هم خوبه ،خدا این کوچولوی باهوشتون هم براتون نگه داره ،امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم و بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
سلام عزیزم چه خوب کردی به ما سرزدی .چند وقته که دنبال ادرس وبتون می گردم و بالاخره از مدرسه مامانها کمک گرفتم ..امیدوارم ناراحت نشده باشین. نه ما بیشتر طرفهای غرب گیلان می ریم چون خودمون فومنی هستیم . البته تعریف لونک و دیلمان رو زیاد شنیدم واتفاقا تصمیم داشتیم یه سر بریم اونجا .. لینکتون می کنم عزیزم ..میام پیشت ادرسو بهت می گم.
مامان علی
19 خرداد 94 4:43
چه طبیعت معرکه ای! چه اسم من دراوردی!امیرعلییه معرکه تری!فدات شم با این اختراعاتت مریم طاووس تا حالا از نزدیک ندیدم!خودمونیم ها خودشیفته چه پاهای گندی داره! آشپزباشی رنگ وروی کاپ هات که عالیه،نوش جونتون ووی کرم های کوچولو...پروانه های خوشگل!!!مریم منتظرم زودترببینمشون!یاد علوم دبستانمون افتادم یادش بخیر
مریم مامان دونه برفی
پاسخ
مرسي خاله جون طاووس كه فوق العاده است . درمورد پاهاش هم هركي كه ميومد همينو ميگفت به جز همسر ي گلم كه عاشق پرنده هاست و خيلي ظريف و زيبا نظر منو برگردوند و گفت هرچيزي درجاي خودش قشنگه اتفاقا اگه دقت كني اين مدل پا به اين حيوون مياد و وو و طوري تخصصي صحبت كرد كه من گفتم راست ميگي پاهاش خيلي هم قشنگه
ĸoѕαr
19 خرداد 94 12:15
As always, it was great aunt